Форма 1-мактабгача таълим (годовая). Отчет дошкольной образовательной организации на 1 января
Ўзбекистон Республикаси
Давлат статистика қўмитасининг
2021 йил 11 октябрдаги 10-мб-сон қарорига
71-илова
ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ
ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ
Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади. Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Статистика ҳисоботлари, интернет жаҳон ахборот тармоғи воситасида статистика ҳисоботини электрон шаклда йиғиш ахборот тизими e-Stat орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. e-Stat автоматлаштирилган ахборот тизимида мавжуд бўлган статистика ҳисоботларининг электрон шаклини (намунасини) Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.hisobot.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин. Статистическая отчетность представляется посредством всемирной информационной сети Интернет через систему сбора статистической отчетности в электронном виде e-Stat с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы статистической отчетности (шаблоны), доступные в системе e-Stat, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.hisobot.stat.uz. Ўзбекистон Республикасининг "Расмий статистика тўғрисида"ги Қонунининг 32-моддасига мувофиқ ахборот хавфсизлиги ва маълумотларнинг махфийлиги кафолатланади. Информационная безопасность и конфиденциальность данных гарантируется в соответствии со статьей 32 Закона Республики Узбекистан "Об официальной статистике". |
МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИНИНГ
_____ ЙИЛ 1 ЯНВАРИГА ҲИСОБОТИ
ОТЧЕТ ДОШКОЛЬНОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ
ОРГАНИЗАЦИИ НА 1 ЯНВАРЯ _____ ГОДА
Тақдим этадилар Представляют |
Тақдим этиш муддати Срок представления |
1- maktabgacha ta`lim shakli |
|
Мактабгача таълим вазирлигининг мактабгача таълим ташкилотлари; Бошқа вазирлик ва идораларнинг мактабгача таълим ташкилотлари, мулкчилик ва ташкилий-ҳуқуқий шаклларидан қатъий назар лицензия асосида нодавлат таълим хизматларини кўрсатувчи юридик шахслар - давлат статистика органларига |
18 январдан кечиктирмай |
Йиллик Годовая |
|
Дошкольные образовательные организации Министерства дошкольного образования; Дошкольные образовательные организации других ведомств, юридические лица, независимо от их формы собственности и организационно-правовой формы, на основе лицензии, оказывающие негосударственные образовательные услуги - Органам государственной статистики |
не позднее 18 января |
Ташкилот номи Наименование организации |
КТУТ ОКПО |
СТИР ИНН |
|
Ҳисобот даври Отчетный период |
ой месяц |
йил год |
1-БОБ. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИНИНГ ТУРИ
ГЛАВА 1. ТИП ДОШКОЛЬНОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ
(Б устунда мактабгача таълим ташкилоти турига мос келувчи фақат битта хос рақам
белгиланади ва тегишли равишда иш тартиби 1-устунда кўрсатилади)
(в графе Б обводится только один код, соответствующий типу дошкольной
образовательной организации и соответственно указывается режим работы в графе 1)
Мактабгача таълим ташкилотининг тури Тип дошкольной образовательной организации |
Сатр коди Код строки |
Иш тартиби беш кунлик -1 олти кунлик - 2 Режим работы пятидневный-1 шестидневный-2 |
А |
Б |
1 |
Умумий типдаги мактабгача таълим ташкилоти Дошкольная образовательная организация общего типа |
101 |
1, 2 |
Махсус мактабгача таълим ташкилоти: Специализированная дошкольная образовательная организация: |
||
нутқида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун (алалия, болалар афазияси,ринолалия, дизартрия, дудуқланиш) для детей с тяжелыми нарушениями речи (алалия, детская афазия, ринолалия, дизартрия, заикание) |
102 |
1, 2 |
эшитишида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун (I - IV гуруҳ карлик, заиф эшитувчи болалар) для детей с тяжелыми нарушениями слуха (глухота I-IV группы, слабослышащие дети) |
103 |
1, 2 |
кўришида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун (кўзи ожизлар, заиф кўрувчи болалар) для детей с тяжелыми нарушениями зрения (слепые, слабовидящие дети) |
104 |
1, 2 |
психик нуқсонли болалар учун (психик ривожланишининг орқада қолиши, психик-нутқий ривожланишининг орқада қолиши, болалар аутизми) для детей с нарушениями психического развития (задержка (отставание) психического развития, задержка психоречевого развития, детский аутизм) |
105 |
1, 2 |
ақлий ривожланишида нуқсонлар бўлган болалар (ақлий ривожланишда орқада қолишнинг енгил даражаси, ақлий ривожланишда орқада қолишнинг ўрта даражаси) для детей с умственной отсталостью (умственная отсталость средней степени, умственная отсталость легкой степени) |
106 |
1, 2 |
таянч-ҳаракатланиш аппаратида нуқсонлар бўлган болалар учун* для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата* |
107 |
1, 2 |
кўп ихтисосли многопрофильные |
108 |
1, 2 |
Санаторий типдаги мактабгача таълим ташкилоти (заиф, турли юқумли касалликларни бошдан кечирган, сурункали асоратларга эга бўлган болалар учун) Дошкольная образовательная организация санаторного типа (для детей ослабленных, перенесших различные инфекционные заболевания, имеющих хронические осложнения) |
109 |
1, 2 |
*) Қуйидагиларни ўз ичига олади
а) ортопедик жароҳатларнинг асоратлари;
а) осложнения ортопедических травм;
б) идиопатик ўзгаришлар (бўйин, кўкрак, умуртқа);
б) идиопатические изменения (шея, груди, позвоночник);
в) сколиоз, кифоз, лордоз, кифосколиоз
в) сколиоз, кифоз, лордоз, кифосколиоз;
г) кўкрак қафаси деформациясининг оғир шакллари - гирдобсимон кўкрак қафаси, ботиқ кўкрак қафаси, этикдўз кўкрак қафаси, кўкрак қафаси ортопедик жарроҳлигидан кейинги ҳолат (кўкрак қафаси ички органларидаги бошқа турдаги операциялар бундан мустасно);
г) тяжелые формы деформации грудной клетки - аномальные груди, грудь, рентгенография грудной клетки, ортопедическая хирургия груди (за исключением других видов операций во внутренних органах грудной клетки);
д) оёқлар деформациясининг оғир шакллари - "Х" симон, "О" симон қийшайиши;
д) тяжелые формы деформации ног - "О" образное, "Х" образное искривление, симметричный вал;
е) тос-чаноқ бўғимининг туғма нуқсонлари асоратлари (тос-чаноқ бўғими соҳасидаги ортопедик операциялардан кейинги ҳолат);
е) таз-осложнения врожденных пороков сердца (после ортопедической хирургии в области тазовых суставов);
ж) туғма маймоқлик, туғма маймоқликнинг операциядан кейинги ҳолати (неврологик статус асосида);
ж) врожденные пороки развития, послеоперационное состояние врожденных пороков развития (на основании реологического статуса);
з) таянч-ҳаракатланиш аъзолари ривожланиш аномалиялари (неврологик статус асосида);
з) аномалии развития основания и членов движения (неврологический статус);
и) бўғинлар рекурвацияси
и) замена суставов;
к) хондродистрофия;
к) хондродистрофия;
л) ДЦП асоратларидан юзага келган ортопедик нуқсонлар;
л) ортопедические дефекты, вызванные осложнениями ДЦП;
м) гемиопарез, монопарез, плегиялар
м) гемипарез, монопарез, плагиоклаз;
2-БОБ. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИДА ГУРУҲЛАР, ЎРИНЛАР
ВА БОЛАЛАР СОНИ (ҚИСҚА МУДДАТЛИ ГУРУҲЛАРГА ҚАТНАЙДИГАН
БОЛАЛАРНИ ҚЎШГАН ҲОЛДА)
ГЛАВА 2. ЧИСЛО ГРУПП, МЕСТ И ДЕТЕЙ В ДОШКОЛЬНОЙ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ (ВКЛЮЧАЯ ДЕТЕЙ,
ПОСЕЩАЮЩИХ ГРУППЫ КРАТКОВРЕМЕННОГО ПРЕБЫВАНИЯ)
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Гуруҳлар сони, бирлик Число групп, единиц |
Ўринлар сони, бирлик Число мест, единиц |
2022 йил 1 январь ҳолатига болалар сони, киши Численность детей на 1 января 2022 г., человек |
улардан ёши бўйича: из них в возрасте: |
||||||||
1 ёшгача (1 ёшдаги- ларни қўшган ҳолда) до 1 года включи- тельно |
2 ёш 2 лет |
3 ёш 3 лет |
4 ёш 4 лет |
5 ёш 5 лет |
6 ёш 6 лет |
7 ёш ва ундан катта 7 лет и старше |
|||||||
паспорт бўйича по пас- порту |
ҳақиқатда факти- чески |
паспорт бўйича по пас- порту |
ҳақиқатда факти- чески |
||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Жами Всего |
201 |
||||||||||||
улардан: қизлар из них: девочек |
202 |
х |
х |
х |
х |
||||||||
201-сатрдан: из строки 201: |
|||||||||||||
24 соат давомида бўладиган болалар гуруҳларида в группах с 24 часовым пребыванием детей |
203 |
||||||||||||
қисқа муддатли гуруҳларда в группах кратковременного пребывания |
204 |
х |
|||||||||||
201-сатрдан ногиронлиги бўлган болалар Из строки 201 дети с инвалидностью |
205 |
х |
х |
х |
х |
||||||||
улардан: қизлар из них: девочек |
206 |
х |
х |
х |
х |
||||||||
201-сатрдан мактабга тайёргарликдан ўтаётганлар Из строки 201 проходят подготовку к школе |
207 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||
207-сатрдан қизлар Из строки 207 девочек |
208 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
3-БОБ. ГУРУҲЛАРДА МАШҒУЛОТ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН ТИЛ
ГЛАВА 3. ЯЗЫК, НА КОТОРОМ ВЕДЕТСЯ РАБОТА В ГРУППАХ
Тилнинг номи Наименование языка |
Сатр коди Код строки |
Болалар сони, киши Численность детей, человек |
|
Жами Всего |
шу жумладан, давлат тилини ўрганаётганлар в том числе, изучают государственный язык |
||
А |
Б |
1 |
2 |
Ўзбек тили Узбекский язык |
301 |
х |
|
Қорақалпоқ тили Каракалпакский язык |
302 |
||
Рус тили Русский язык |
303 |
||
Қозоқ тили Казахский язык |
304 |
||
Туркман тили Туркменский язык |
305 |
||
Қирғиз тили Киргизский язык |
306 |
||
Тожик тили Таджикский язык |
307 |
||
Корейс тили Корейский язык |
308 |
||
Инглиз тили Англиский язык |
309 |
||
Бошқа тиллар Другие языки |
|||
Жами Итого |
4-БОБ. ҲИСОБОТ ЙИЛИДА МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ
ТАШКИЛОТИНИНГ ДАВОМАТИ
ГЛАВА 4. ПОСЕЩАЕМОСТЬ ДОШКОЛЬНОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ
ОРГАНИЗАЦИИ В ОТЧЕТНОМ ГОДУ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Жами, бирлик Всего, единиц |
шу жумладан, 3 ёш ва ундан катта бўлган болалар в том числе, детьми в возрасте 3 лет и старше |
А |
Б |
1 |
2 |
Гуруҳларда болалар томонидан ўтказилган кунлар сони, киши-кунлар Число дней, проведенных детьми в группах, человеко-дней |
401 |
||
Болалар келмаган кунлар сони - жами, киши-кунлар Число дней, пропущенных детьми - всего, человеко-дней |
402 |
||
шу жумладан: в том числе: касаллиги сабабли по болезни детей |
403 |
||
бошқа сабабларга кўра по другим причинам |
404 |
||
Ҳисобот йилида ташкилотнинг ишлаган кунлари сони Число дней работы организации в отчетном году |
405 |
Х |
|
Болаларнинг ўртача йиллик сони, киши Среднегодовая численность детей, человек |
406 |
5-БОБ. ҚИСҚА МУДДАТЛИ ГУРУҲЛАР
ГЛАВА 5. ГРУППЫ КРАТКОВРЕМЕННОГО ПРЕБЫВАНИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Гуруҳ лар сони, бирлик Число групп, единиц |
Болалар сони, киши Число детей, человек |
улардан 2022 йил 1 январида қуйидаги ёшга тўладиганлари в том числе, возраст которых на 1 января 2022 года составляет: |
Қисқа муддатли гуруҳлар ходимлари, киши Персонал групп кратковременного пребывания, человек |
||||||||||
2 ёш 2 года |
3 ёш 3 года |
4 ёш 4 года |
5 ёш 5 лет |
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
Тарбия- чилар воспита- тели |
Тарбия- чилар ёрдам- чилари помощ- ники воспита- теля |
мусиқа раҳбар- лари музы- кальные руково- дители |
тиббий ҳамши- ралар меди- цинские сестры |
ўқитувчи- логопед- лар учителя- логопеды |
ўқитувчи- дефекто- логлар учителя- дефекто- логи |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
"Ривожлантириш"гуруҳи группы "развития" |
501 |
х |
х |
х |
|||||||||||
уларда қизлар в них девочек |
502 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||
"Келажакдаги ўқувчи" гуруҳи группы "будущий первоклассник" |
503 |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||
уларда қизлар в них девочек |
504 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||
"интеграллашган" гуруҳлар "интегрированные" группы |
505 |
х |
|||||||||||||
уларда қизлар из них девочек |
506 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||
"муаммоли бола" гуруҳи группы "особый ребенок" |
507 |
х |
х |
||||||||||||
уларда қизлар в них девочек |
508 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||
Мобиль гуруҳлар Мобильные группы |
509 |
||||||||||||||
уларда қизлар в них девочек |
510 |
||||||||||||||
Барча гуруҳларда Всего во всех группах |
511 |
||||||||||||||
уларда қизлар в них девочек |
512 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
6-БОБ. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИНИНГ
ПЕДАГОГ ХОДИМЛАРИ
ГЛАВА 6. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ РАБОТНИКИ ДОШКОЛЬНОЙ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Барча ходимлар, киши Всего работников, человек |
улардан аёллар из них женщин |
1 устундан қуйидаги маълумотларга эга: из графы 1 имеют образование: |
|||
олий высшее |
шу жумладан, педагогик в том числе, педагогическое |
ўрта махсус среднее специальное |
|||||
жами всего |
шу жумладан, педагогик в том числе, педагогическое |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Жами Всего |
601 |
||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||
мудир заведующий |
602 |
||||||
тарбиячилар воспитатели |
603 |
||||||
улардан тарбиячи услубиятчилар из них воспитатели-методисты |
604 |
||||||
мусиқа раҳбари музыкальный руководитель |
605 |
||||||
ўқитувчи-дефектолог учитель-дефектолог |
606 |
||||||
ўқитувчи- логопед учитель-логопед |
607 |
||||||
бошқа педагоглар другие педагоги |
608 |
||||||
Жами педагоглар сонидан охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар Из числа всех педагогов прошли обучение на курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев |
609 |
х |
х |
х |
х |
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
5 йилгача до 5 лет |
5 йилдан 10 йилгача от 5 до 10 лет |
10 йидан 15 йилгача от 10 до 15 лет |
15 йил ва ундан ортиқ 15 лет и более |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
Барча ходимлар сонидан (701 сатр) педагогик иш стажига эга бўлганлар Из общей численности (строка 701) имеют стаж педагогической работы |
610 |
7-БОБ. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИНИНГ МОДДИЙ
ТЕХНИКА БАЗАСИ
ГЛАВА 7. МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКАЯ БАЗА ДОШКОЛЬНОЙ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Ўлчов бирлиги Единица измерения |
миқдори Количество |
А |
Б |
В |
1 |
Мактабгача таълим ташкилотининг ҳисобот йили охирига умумий майдони Общая площадь дошкольной образовательной организации на конец отчетного года |
701 |
квадрат метрлар квадратных метров |
|
шу жумладан, гуруҳ хоналари майдони (қабулхона, ўйинхона, ётоқхона, овқатланиш хонаси ва ҳожатхоналар) в том числе, площадь помещений групп (приемной, игровой, спальни, туалетной и буфетной комнат) |
702 |
квадрат метрлар квадратных метров |
|
Изолятордаги ўринлар сони Число мест в изоляторе |
703 |
бирлик единиц |
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Мос келувчи фақат битта хос рақам белгиланади Обводится только соответствующий код |
||
А |
Б |
1 |
||
Қулайликлар мавжудлиги Наличие благо- устройства |
канализация канализация |
704 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
водопровод водопровод |
705 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
телефон телефон |
706 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
марказлаштирилган иситиш центральное отопление |
707 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
якка тартибдаги иситиш индивидуальное отопление |
708 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Ҳожатхона Туалет |
709 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
шу жумладан канализация тизимига уланган в том числе подключено к канализационной системе |
710 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Мактабгача таълим муассасаси биноларининг техник ҳолати капитал таъмир талаб этади Техническое состояние зданий дошкольного образовательного учреждения требуют капитального ремонта |
711 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Мактабгача таълим муассасаси биноларининг техник ҳолати авария ҳолатида Техническое состояние зданий дошкольного образовательного учреждения находятся в аварийном состоянии |
712 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Мактабгача таълим муассасаси капитал таъмирланаяпти Дошкольное образовательное учреждение находится на капитальном ремонте |
713 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Мактабгача таълим муассасаси вақтинча ишламайди Дошкольное образовательное учреждение временно не работает |
714 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Мактабгача таълим муассасаси биноси тури Тип здания дошкольного образовательного учреждения |
715 |
1 намунавий типовое |
2 мослаштирилган приспособленное |
|
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга1) Имеет инфраструктуру, адаптированные для детей с ограниченными возможностями (с инвалидностью)1) |
716 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
|
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга2) Имеет материалы, адаптированные для детей с ограниченными возможностями (с инвалидностью)2) |
717 |
1- ҳа (да) |
2 - йуқ (нет) |
1) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган.
2) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим ташкилотнинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.
1) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.
2) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют детям и педагогическим работникам с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в общественной жизни дошкольной организации. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться детьми и педагогическими работниками с инвалидностью/ ограниченными возможностями.
Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг) Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить) |
|||||
1 соатгача до 1 часа |
1-2 |
2-4 |
4-8 |
8-10 |
10 соатдан ортиқ более 10 часов |
Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилганидан тубдан фарқ қилса, бунинг сабабини кўрсатинг. Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину. |
|
Раҳбар Руководитель |
_________________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________ Номер сертификата ЭЦП Сертификатининг амал қилиш муддати__________________ Срок действия сертификата
|
|
Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
_________________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
________________________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________
Адрес электронной почты организации:
Статистика ҳисоботи Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.
Статистический отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.