Законодательство
ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Форма 1-олий таълим (годовая). Отчет высшей образовательной организации на начало учебного года

Полный текст документа доступен пользователям платного тарифа на сайте nrm.uz. По вопросам звоните на короткий номер 1172.

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2021 йил 11 октябрдаги 10-мб-сон қарорига

74-илова



ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

       

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

        

Статистика ҳисоботлари, интернет жаҳон ахборот тармоғи воситасида статистика ҳисоботини электрон шаклда йиғиш ахборот тизими e-Stat орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. e-Stat автоматлаштирилган ахборот тизимида мавжуд бўлган статистика ҳисоботларининг электрон шаклини (намунасини) Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.hisobot.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин.

Статистическая отчетность представляется посредством всемирной информационной сети Интернет через систему сбора статистической отчетности в электронном виде e-Stat с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы статистической отчетности (шаблоны), доступные в системе e-Stat, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.hisobot.stat.uz.

Ўзбекистон Республикасининг "Расмий статистика тўғрисида"ги Қонунининг 32-моддасига мувофиқ ахборот хавфсизлиги ва маълумотларнинг махфийлиги кафолатланади.

Информационная безопасность и конфиденциальность данных гарантируется в соответствии со статьей 32 Закона Республики Узбекистан "Об официальной статистике".

      


____/____ ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА ОЛИЙ ТАЪЛИМ

ТАШКИЛОТИНИНГ ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ ВЫСШЕЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ

НА НАЧАЛО ____/____ УЧЕБНОГО ГОДА


     

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


1-oliy ta`lim shakli

Олий таълим ташкилотлари


Высшие образовательные организации

6 декабрдан

кечиктирмай


не позднее

6 декабря

Йиллик

Годовая

        

   

Ташкилот номи

Наименование организации

КТУТ

ОКПО

СТИР

ИНН


  

  

  

  

Ҳисобот даври

Отчетный период



ой

месяц





йил

год

        


1-БОБ. КУНДУЗГИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ БАКАЛАВРИАТ

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, ТАЪЛИМ ЙЎНАЛИШЛАРИ

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 1. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ БАКАЛАВРИАТА

ДНЕВНОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ПО КУРСАМ, НАПРАВЛЕНИЯМ 

       

Таълим

йўналишлари

номи

Наименование

направлений

образования

Таълим

йўна-

лиши

коди

Код

направ-

ления

образо-

вания

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего

по плану

приема

Шу

жумла-

дан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе

по госу-

дарствен-

ному

гранту

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

улардан:

из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается  на курсах:

Жами

ўқиётган

талабалар

Всего

обучаю-

щихся

студентов

улардан:

из них:

2023 йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар сони

Ожидаемое

число вы -

пускников

в 2023 году

улардан:

из них:

улар-

дан

аёллар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича 

по госу-

дар-

ствен-

ному

гранту

I

II

III

IV

V

VI

VII

улардан

аёллар

из них

женщины

Давлат

гранти

бўйича

по государ-

ственному

гранту

давлат

гранти

бўйича

по государ-

ственному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Жами

Итого

101




х










х




улардан аёллар

из них женщины

102

х

х

х










х





101 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 101 число лиц с инвалидностью

103

х

х


х










х




улардан аёллар

из них женщины

104

х

х

х










х





101 сатрдан етимлар сони

Из строки 101 число сирот

105

х

х


х










х




улардан аёллар

из них женщины

106

х

х

х










х





101 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 101 обучаются

по государственному гранту

107


х


х

х









х

х


х

101 сатрдан масофавий  тарзда ўқиётганлар

из строки 101 обучаются по дистанционному

108




х










х




улардан аёллар

из них женщины

109

х

х

х










х





101-сатрдан қўшма таълим дастури асосида ўқиётганлар

из строки 101 обучаются по совместной образовательной программе

110




х










х




улардан аёллар из них женщины

111

х

х

х










х





       


жадвалнинг давоми

киши / человек

2022

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2022

году

улар-

дан

аёллар 

из них

жен-

щины

18 устундан давлат  гранти бўйича

Из

графы 18

по госу-

дарствен-

ному

гранту

Давлат гранти асосида тамомлаганлардан:

Из числа выпускников, обучавшихся  по государственному гранту:

18 устундан

тўлов-контракт

асосида

ўқиган бити-

рувчилар

Из графы 18

выпускники,

обучавшиеся

на платно-

контрактной

основе

Тўлов-контракт асосида тамомлаганлардан:

Из числа выпускников, обучавшихся на  платно-контрактной основе:

ишга

йўлланма

олганлари

получили

направле-

ние на

работу

21 устундан

олинган

йўлланма

бўйича

ишга жой-

лашганлар

из графы

21 трудо-

устроились

по полу-

ченному

направле-

нию на

работу

магистра-

турада

ўқишни

давом

эттирмоқ-

далар

продолжают

обучение

в магистра-

туре

чет

давлат-

ларга

кетганлари

выехали

за рубеж

турмушга

чиқиш, фарзанд

кўриш, касал-

лик ва бошқа

сабабларга

кўра вақтинча

ўқимайди ва

ишламайди

временно

не учатся и

не работают

в связи с

замужеством,

рождением

ребенка,

болезнью

и прочее

Битирган

таълим

йўналиши

ёки унга

яқин соҳа

бўйича ишга

жойлаш-

ганлар

устроились

на работу

по полу-

ченному

или родст-

венному

направ-

лению

обра-

зованию

бошқа

фаолият

соҳаси бўйича

ишга жой-

лашганлар

устроились

на работу

в другой

сфере дея-

тельности

магистра-

турада

ўқишни

давом

эттирмоқ-

далар

продолжают

обучение

в магистра-

туре

чет

давлат-

ларга

кетганлар

выехали

за рубеж

турмушга

чиқиш,

фарзанд

кўриш,

касаллик

ва бошқа

сабабларга

кўра вақтинча

ўқимайди ва

ишламайди

временно

не учатся

и не работают

в связи с

замужеством,

рождением

ребенка,

болезнью

и прочее

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31


х













х















х













х















х













х














х

х

х

х


х

х

х

х



х

х

х


х













х














     


2-БОБ. КЕЧКИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ БАКАЛАВРИАТ

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, ТАЪЛИМ ЙЎНАЛИШЛАРИ

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ БАКАЛАВРИАТА

ВЕЧЕРНОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ПО КУРСАМ, НАПРАВЛЕНИЯМ


киши  

человек

Таълим

йўналиш-

лари номи

Наименование

направлений

образования

Таълим

йўна-

лиши

коди

Код

направ-

ления

образо-

вания

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего

по

плану

приема

Шу

жум-

ладан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе по

государ-

ствен-

ному

гранту

Жами

қабул

қилин-

ди

Всего-

при-

нято

улардан:

из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается  на курсах:

Жами

ўқиётган

тала-

балар

Всего

обуча-

ющихся

студен-

тов

улардан:

из них:

2023

йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар

сони

Ожида-

емое число

выпуск-

ников

в 2023

году

улардан

давлат

гранти

бўйича

из них

по госу-

дарствен-

ному

гранту

2022

йилда битирган-

лар сони

Число

выпуск-

ников в

2022

году

улардан

аёллар 

из них

жен-

щины

18

устундан

давлат

гранти

бўйича

Из

графы18

по государ-

ственному

гранту

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по

государ-

ствен-

ному

гранту

I

II

III

IV

V

VI

VII

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по

государ-

ствен-

ному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Жами

Итого

201




х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

202

х

х

х










х





х



201 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 201 число лиц с инвалидностью

203

х

х


х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

204

х

х

х










х





х



201 сатрдан етимлар сони

Из строки 201 число сирот

205

х

х


х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

206

х

х

х










х





х



201 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 201 обучаются

по государственному гранту

207


х


х

х









х

х



х

х

х

   


3-БОБ. СИРТҚИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ БАКАЛАВРИАТ

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, ТАЪЛИМ ЙЎНАЛИШЛАРИ

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ БАКАЛАВРИАТА

ЗАОЧНОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ПО КУРСАМ, НАПРАВЛЕНИЯМ 


киши 

человек


Таълим

йўналиши

коди

Код

направ-

ления

образо-

вания

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего

по

плану

приема

Шу

жумла-

дан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе по

государ-

ствен-

ному

гранту

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

улардан:

из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается  на курсах:

Жами

ўқиёт-

ган

тала-

балар

Всего

обучаю-

щихся

студен-

тов

улардан:

из них:

2022

йилда

битири-

ши кути-

лаётган-

лар сони

Ожида-

емое число

выпуск-

ников в

2022 году

улардан

давлат

гранти

бўйича

из них

по государ-

ственному

гранту

2022

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2022

году

улардан

аёллар 

из них

жен-

щины

18

устундан

давлат

гранти

бўйича

Из

графы18

по государ-

ственному

гранту

улар-

дан

аёл-

лар

из

них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по госу-

дарствен-

ному

гранту

I

II

III

IV

V

VI

VII

Улардан

аёллар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по госу-

дарствен-

ному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Жами

Итого

301




х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

302

х

х

х










х





х



301 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 301 число лиц с инвалидностью

303

х

х


х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

304

х

х

х










х





х



301 сатрдан етимлар сони

Из строки 301 число сирот

305

х

х


х










х





х


улардан аёллар

из них женщины

306

х

х

х










х





х



301 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 301 обучаются

по государственному гранту

307


х


х

х









х

х



х

х

х

301-сатрдан қўшма таълим дастури асосида ўқиётганлар

из строки 301 обучаются

по совместной образовательной программе

308




х










х







улардан аёллар из них женщины

309

х

х

х










х








      


4-БОБ. КУНДУЗГИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ МАГИСТРАТУРА

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 4. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ МАГИСТРАТУРЫ

ДНЕВНОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ  ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ


       

Мутахассисликлар

номи

Наименование

специальностей

Мутахас-

сислик

коди

Код

специаль-

ности

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего по

плану

приема

Шу жум-

ладан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе по

государст-

венному

гранту

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

Улардан:

Из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается  на курсах:

Жами

ўқиётган

талабалар

Всего

обучаю-

щихся

студентов

Улардан:

Из них:

2023

йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар

сони

Ожидаемое

число

выпуск-

ников в

2023 году

улардан:

из них:

улардан

аёллар

из них

женщины

Давлат

гранти

бўйича

по государ-

ственному

гранту

I

II

III

улардан

аёллар

из них

женщины

Давлат

гранти

бўйича

по государ-

ственному

гранту

Давлат

гранти

бўйича

по государ-

ственному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Жами

Итого

401




х






х




улардан аёллар

из них женщины

402

х

х

х






х





401 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 401 число лиц с инвалидностью

403

х

х


х






х




улардан аёллар

из них женщины

404

х

х

х






х





401 сатрдан етимлар сони

Из строки 201 число сирот

405

х

х


х






х




улардан аёллар

из них женщины

406

х

х

х






х





401 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 401 обучаются

по государственному гранту

407


х


х






х




401 сатрдан масофавий  тарзда ўқиётганлар

из строки 401 обучаются по дистанционному

408




х










улардан аёллар

из них женщины

409

х

х

х










х

401-сатрдан қўшма таълим дастури асосида ўқиётганлар

из строки 401 обучаются по совместной образовательной программе

410




х










улардан аёллар

из них женщины

411

х

х

х











                


жадвалнинг давоми

киши / человек

2022 йилда

битирганлар

сони

Число

выпускников

в 2022 году

улардан

аёллар

из них

женщины

14 устундан

давлат гранти

бўйича ўқиган

битирувчилардан

Из графы 14

выпускники,

обучавшиеся

по государ-

ственному

гранту

Давлат гранти асосида тамомлаганлардан:

Из числа выпускников, обучавшихся  по государственному гранту:

14 устундан

тўлов-контракт

асосида ўқиган

битирувчилар

Из графы 14

выпускники,

обучавшиеся

на платно-

контрактной

основе

Тўлов-контракт асосида

тамомлаганлардан:

Из числа выпускников, обучавшихся

на  платно-контрактной основе:

ишга

йўлланма

олганлар

получили

направление

на работу

Чет

давлатларга

кетганлар

выехали

за рубеж

турмушга чиқиш,

фарзанд кўриш,

касаллик ва бошқа

сабабларгакўра

вақтинча қимайди

ва ишламайди

временно

не учатся и

не работают

в связи с

замужеством,

рождением

ребенка, болезнью

и прочее

чет

давлатларга

кетганлар

выехали

за рубеж

турмушга чиқиш,

фарзанд кўриш,

касаллик ва бошқа

сабабларга кўра

вақтинча ўқимайди

ва ишламайди

временно не учатся

и не работают

в связи с

замужеством,

рождением

ребенка, болезнью

и прочее

14

15

16

17

18

19

20

21

22

х








х










х








х










х








х









х

х

х

х

х

х

х

х

х


х








х









             


V БЎЛИМ. КЕЧКИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ МАГИСТРАТУРА

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ V. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ МАГИСТРАТУРЫ ВЕЧЕРНОЙ

ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ


киши   

человек

Мутахассис-

ликлар номи

Наименование

специальностей

Мута-

хассис-

лик

коди

Код

спе-

циаль-

ности

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего

по плану

приема

Шу

жумла-

дан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

Жами

қабул

қилин-

ди

Всего

при-

нято

Улардан:

Из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается на курсах:

Жами

ўқиётган

талаба-

лар

Всего

обучаю-

щихся

сту-

дентов

Улардан:

Из них:

2023

йилда

бити-

риши

кути-

лаёт-

ганлар

сони

Ожидае-

мое

число

выпуск-

ников

в 2023

году

улар-

дан

давлат

гранти

бўйича

из них

по госу-

дарствен-

ному

гранту

2022

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2022

году

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

14 устун-

дан давлат

гранти

бўйича

ўқиган

битирув-

чилардан

Из

графы 14

выпуск-

ники, обу-

чавшиеся

по госу-

дарствен-

ному

гранту

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

I

II

III

улар-

дан

аёл-

лар

из них жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Жами

Итого

501




х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

502

х

х

х






х





х



501 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 501 число лиц с инвалидностью

503

х

х


х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

504

х

х

х






х





х



501 сатрдан етимлар сони

Из строки 501 число сирот

505

х

х


х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

506

х

х

х






х





х



501 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 501 обучаются

по государственному гранту

507


х


х






х




х

х

х

      


6-БОБ. СИРТҚИ ТАЪЛИМ ШАКЛИДАГИ МАГИСТРАТУРА

ТАЛАБАЛАРИНИНГ КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 6. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ МАГИСТРАТУРЫ

ЗАОЧНЫЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ


киши   

человек

Мутахассис-

ликлар номи

Наименование

специальностей

Мута-

хассис-

лик

коди

Код

спе-

циаль-

ности

Жами

қабул

режаси

бўйича

Всего

по плану

приема

Шу

жумла-

дан

давлат

гранти

бўйича

В том

числе

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

Жами

қабул

қилин-

ди

Всего

при-

нято

Улардан:

Из них:

Курсларда ўқийдиганлар:

Обучается на курсах:

Жами

ўқиёт-

ган та-

лаба-

лар

Всего

обу-

чаю-

щихся

сту-

ден-

тов

Улардан:

Из них:

2023

йилда

бити-

риши

кути-

лаёт-

ганлар

сони

Ожи-

дае-

мое

число

выпуск-

ников

в 2023

году

улар-

дан

давлат

гранти

бўйича

из них

по госу-

дарствен-

ному

гранту

2022

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2022

году

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

14 устун-

дан давлат

гранти

бўйича

ўқиган

битирув-

чилардан

Из графы

14 выпуск-

ники, обу-

чавшиеся

по госу-

дарствен-

ному

гранту

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

I

II

III

улар-

дан

аёл-

лар

из них

жен-

щины

давлат

гранти

бўйича

по го-

судар-

ствен-

ному

гранту

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Жами

Итого

601




х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

602

х

х

х






х





х



601 сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 601 число лиц с инвалидностью

603

х

х


х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

604

х

х

х






х





х



601 сатрдан етимлар сони

Из строки 601 число сирот

605

х

х


х






х





х


улардан аёллар

из них женщины

606

х

х

х






х





х



601 сатрдан давлат гранти асосида ўқиётганлар

из строки 601 обучаются

по государственному гранту

607


х


х






х




х

х

х

            


7-БОБ. ТАЛАБАЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМЛАНИШИ*)

ГЛАВА 7. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ ПО ВОЗРАСТУ*)


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами талабалар

Всего студентов по

формам обучения

улардан аёллар

из них женщин по

формам обучения

1-устундан

из графы 1

Кун-

дузги

Дневная

Кечки

Вечер-

няя

Сиртқи

Заоч-

ная

Кун-

дузги

Дневная

Кечки

Вечер-

няя

Сиртқи

Заоч-

ная

Бакалав-

риатнинг

I курсида

ўқиётганлар

обучается

на I курсе

бакалавриата

улардан

аёллар

из них

женщин

Ногиронли-

ги бўлган

шахслар

сони

число лиц

с инвалид-

ностью

улардан

аёллар

из них

женщин

етимлар

сони

число

сирот

Улардан

аёллар

из них

женщин

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

17 ёш ва ундан кичик

17 лет и младше

701













18 ёш

18 лет

702













19 ёш

19 лет

703













20 ёш

20 лет

704













21 ёш

21 год

705













22 ёш

22 года

706













23 ёш

23 года

707













24 ёш

24 года

708













25 ёш

25 лет

709













26 ёш

26 лет

710













27 ёш

27 лет

711













28 ёш

28 лет

712













29 ёш

29 лет

713













30 ёш

30 лет

714













31 ёш

31 лет

715













32 ёш

32 лет

716













33 ёш

33 лет

717













34 ёш

34 лет

718













35 ёш

35 лет

719













36 ёш

36 лет

720













37 ёш

37 лет

721













38 ёш

38 лет

722













39 ёш

39 лет

723













40 ёш

40 лет

724













41 ёш

41 лет

725













42 ёш

42 лет

726













43 ёш

43 лет

727













44 ёш

44 лет

728













45 ёш ва ундан катта

45 лет и старше

729













Жами

Всего

730













       

Изоҳ:

*) 2023 йилнинг 1 январь холатига тўлиқ ёш сони

*) Число полных лет  на 1 января 2023 года



8-БОБ. ЎҚИТИШ ТИЛЛАРИ БЎЙИЧА ТАЛАБАЛАРНИНГ ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 8. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ СТУДЕНТОВ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код строки

Жами

Всего

шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:           

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбекский

қорақал-

поқ

каракал-

пакский

рус

русский

қозоқ

казахский

туркман

туркмен-

ский

қирғиз

киргиз-

ский

тожик

таджик-

ский

бошқалар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Талабалар сони

Численность студентов по формам обучения всего

801










Кундузги

Дневная

802










Кечки

Вечерняя

803










Сиртқи

Заочная

804










      


9-БОБ. ЧЕТ ЭЛЛИК ТАЛАБАЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ

ГЛАВА 9. ИНФОРМАЦИЯ ОБ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТАХ


киши  

человек

Давлатлар номи

Наименование государств

Сатр

коди 

Код

строки

Қабул қилинганлар сони

Число принятых

Талабалар сони

Число студентов

Битирганлар сони

Число выпускников

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девушек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девушек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девушек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

901







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








         


10-БОБ. СТИПЕНДИЯ ОЛУВЧИ ТАЛАБАЛАР СОНИ   

ГЛАВА 10. ЧИСЛО СТУДЕНТОВ, ПОЛУЧАЮЩИХ СТИПЕНДИЮ

        

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Киши 

Человек

А

Б

1

Жами стипендия олувчи талабалар

Всего студентов, получающих стипендию

1001


улардан:

из них:



Ўзбекистон Республикаси Президенти стипендиясини олувчи талабалар

студенты, получающие Государственную стипендию Президента Республики Узбекистан

1002


Беруний, Ибн Сино, Навоий, Улуғбек, Имом ал-Бухорий ва Ислом Каримов номидаги Давлат стипендияси олувчи талабалар

студенты, получающие Государственные стипендии имени Беруни, Ибн Сино, Навои, Улугбека,  Имома аль- Бухари и Ислама Каримова

1003


максимал рейтинг балига эга бўлган талабалар (86-100%)

студенты, имеющие максимальные баллы по рейтингу (86-100%)

1004


юқори рейтинг балига эга бўлган талабалар (71-85%)

студенты, имеющие высокие баллы по рейтингу (71-85%)

1005


ўрта рейтинг балига эга бўлган талабалар (55-70%)

студенты, имеющие средние баллы по рейтингу (55-70%)

1006


бошқа тоифадаги стипендияларни олувчи талабалар

студенты, получающие стипендии других категории

1007


2021 йилда (календар йилида) ҳисобланган стипендиялар суммаси (грантлар бўйича олинган стипендияларни қўшган ҳолда), минг сўмда

Общая сумма начисленных стипендий (включая стипендии по грантам) в 2021 (календарном) году, в тысяч сум

1008


               


XI БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ТАЛАБАЛАРИНИНГ ҲАРАКАТИ 

(бутун курсни битириб кетганлардан ташқари)

РАЗДЕЛ XI. ДВИЖЕНИЕ СТУДЕНТОВ ДНЕВНОЙ ФОРМЫ

ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ

(за исключением выпускников, окончивших полный курс обучения)


киши, 

человек


Сатр

коди

Код

строки

2021 йил

1 ноябрга

талабалар

сони

Число

студентов

на 1 ноября

2021 года

2021 йил

1 ноябрдан

2022 йил

1 ноябргача

келган

талабалар

сони

Число

прибывших

студентов

с 1 ноября

2021 года

по 1 ноября

2022 года

2021 йил

1 ноябрдан

2022 йил

1 ноябргача

кетиб қолган

талабалар

сони (бити-

рувчилар-

сиз)

Число

выбывших

студентов

с 1 ноября

2021 года

по 1 ноября

2022 года

(без выпуск-

ников)

Улардан сабаблар бўйича:

Из них по причинам::

2022 йил

1 ноябрга

талабалар

сони

Число

студентов

на 1 ноября

2022 года

улардан

мазкур

босқичда

такрорий

ўқиётганлар

из них

повторно

обучающихся

на данном

курсе

ўзлаштира

олмаган-

лиги сабабли

по неуспе-

ваемости

касаллиги

сабабли

(академик

таътил)

по болезни

(академичес-

кий отпуск)

контракт

тўловини

бажарма-

ганлиги

сабабли

за не оплату

контракта

ўқишни

бошқа олий

таълим

муассаса-

сига

кўчирганли-

ги сабабли

в связи

с переводом

в другое

высшее

образова-

тельное

учреждение

бошқа

вилоятлар-

га кетиши

сабабли

в связи

с выездом

за пределы

области

респуб-

ликадан

ташқарига

кўчиб

кетганлиги

сабабли

в связи

с выездом

за пределы

республики

бошқа

сабаблар

по другим

причинам

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

де-

вочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Жами  бакалавриатда ўқийдиган

Всего обучающихся  на бакалавриате

1101

























шу жумладан курсларда:

в том  числе на курсах:


























I курс

1102

























II курс

1103

























III курс

1104

























IV курс

1105

























V курс

1106

























VI курс

1107

























VII курс

1108

























Жами  магистратурада ўқийдиган

Всего обучающихся  в магистратуре

1109

























шу жумладан курсларда:

в том  числе на курсах:


























I курс

1110

























II курс

1111

























III курс

1112

























       


12-БОБ. ҚАБУЛ НАТИЖАЛАРИ

ГЛАВА 12. РЕЗУЛЬТАТЫ ПРИЕМА


киши, 

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

бакалав-

риатга*

Всего на

бакалав-

риат*

шу жумладан:

в том числе:

Жами

магистра-

турага

Всего на

магистра-

туру

улардан:

из них:

аёллар

женщин

ҳисобот

йилида ҳарбий

хизматни

тугаллаган

шахслар

лиц,

завершивших

срочную

военную

службу 

в отчетном

году

умумтаълим

мактабини

тугаллаганлар

окончившие

общеобра-

зовательную

школу

улардан:

из них:

академик

лицейни

тугалла-

ганлар

окончившие

академи-

ческий лицей

улардан:

из них:

касб-ҳунар

коллежини

тугаллаганлар

окончившие

профессио-

нальный

колледж

улардан:

из них:

аёллар

женщин

Ҳисобот

йилида

ҳарбий

хизматни

тугаллаган

шахслар

лиц,

завершив-

ших срочную

военную

службу

в отчетном

году

Жорий

йилда

в текущем

году

жорий

йилда

в текущем

году

жорий

йилда

в текущем

году

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Кундузги ўқиш шаклига топширилган аризалар

Подано заявлений на дневную форму обучения

1201













улардан ногиронлиги бўлган шахслар томонидан

из них лицами

с инвалидностью

1202













1201-сатрдан қабул қилинди

из строки 1201 зачислено

1203













ногиронлиги бўлган шахслар

из них лица с инвалидностью

1204













Кечки ўқиш шаклига топширилган аризалар

Подано заявлений на вечернюю форму обучения

1205













1205-сатрдан қабул қилинди

из строки 1205 зачислено

1206













Сиртқи ўқиш шаклига топширилган аризалар

Подано заявлений на заочную форму обучения

1207













1207-сатрдан қабул қилинди

из строки 1207 зачислено

1208













        

Изоҳ:

*) 1 устун 4, 6, 8 устунлар йиғиндисига тенг

*) Графа 1 равна сумме граф 4, 6, 8



13-БОБ. ПРОФЕССОР-ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

ГЛАВА 13. ПРОФЕССОРСКО-ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ


киши  

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Асосий

штатдаги

ходимлар,

жами

Основной

штатный

персонал,

всего

шу жумладан:

в том числе:

Асосий штатдаги ходимлар сонидан:

Из числа основного штатного персонала:

Ундан

ташқари,

ўриндошлик

асосида ишловчи

ходимлар

Кроме того,

персонал,

работающий

по совмести-

тельству

тўлиқ

ставкада

ишловчилар

работаю-

щие на

полной

ставке

ярим ва

чорак

ставкада

ишловчилар

работающие

на пол и

четверть

ставки

илмий даражага эга:

имеют ученую степень:

илмий унвонга эга:

имеют ученое звание:

фан

доктори

доктора

наук

Фан

номзоди

кандидата

наук

фалсафа

доктори

Доктора

философии

профессор

профессора

доцент

доцента

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Жами

Всего

1301










улардан аёллар

из них женщин

1302










1301 сатрдан:  

Из строки 1301:











ахборот ва компьютер  технологиялари ўқитувчилари

преподаватели информатики и компьютерных технологий

1303










улардан аёллар

из них женщин

1304










чет тиллар ўқитувчилари

преподаватели иностранных языков

1305










улардан аёллар

из них женщин

1306










хорижий ўқитувчилар ва мутахассислар

иностранные преподаватели и специалисты

1307










ўқув жараёнида шахсий  компьютерлардан фойдаланадиган ўқитувчи ходимлар

педагогические работники, использующие в учебном процессе персональные компьютеры

1308










ҳисобот йилида малака оширган ва (ёки) қайта тайёрланган ўқитувчи ходимлар

педагогические работники, прошедшие в отчетном году повышение квалификации и (или) переподготовку

1309









х

улардан аёллар

из них женщины

1310









х

1309-сатрдан шу жумладан ҳорижда

из строки 1309 в том числе за рубежом

1311









х

     


14-БОБ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

ГЛАВА 14. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ

       

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Лойиҳавий

қуввати

(ўринлар сони)

Проектная

мощность

(число мест)

Биноларнинг

умумий майдони,

квадрат метрлар

Общая

площадь зданий,

квадратных

метров

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг

умумий майдони-

дан ижарага

олинган майдон,

квадрат метрлар

Из общей

площади зданий,

арендованная

площадь, квад-

ратных метров

ижарага

берилгани

сдано

в аренду

ўқув

учебная

ўқув-

ёрдамчи

учебно-

вспомога-

тельная

ёрдамчи

подсобная

турар-жой

  жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

1401









шу жумладан: ўқув-лаборатория бинолари

в том числе:учебно-лабораторные здания

1402









ётоқхона бинолари

здания общежитий

1403









    

Бундан ташқари, имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга 1)  1-ҳа,  2-йўқ

Кроме того, имеет инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью) 1)  1-да, 2-нет       (1404)_____


имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга 2)  1-ҳа,  2-йўқ

имеет материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью) 2)  1-да, 2-нет        (1405)_____


Изоҳ:

1) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган. 

2) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишга мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.


1) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.

2) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.



15-БОБ. ЁТОҚХОНАЛАР БИЛАН ТАЪМИНЛАНГАНЛИК

ГЛАВА 15. ОБЕСПЕЧЕННОСТЬ ОБЩЕЖИТИЯМИ


киши 

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Кундузги бўлим

талабалари, жами

Студенты дневного

отделения, всего

Улардан оилалилар

Из них семейные

А

Б

1

2

Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони

Число лиц, нуждающихся в общежитии

1501



улардан ётоқхонада яшайдиганлар

из них проживают в общежитии

1502



   


16-БОБ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

ГЛАВА 16. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

    

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони, бирликда

Количество,

единиц

А

Б

1

Компьютер синфлари сони

Число компьютерных классов

1601


уларда компьютерлар

в них компьютеров

1602


1602-сатрдан "ZiyoNet" тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 1602 количество компьютеров, подключенных к сети "ZiyoNet"

1604


1602-сатрдан Интернет тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 1602 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет

1605


Муассасада мавжудлиги:

Наличие в учреждении:



видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ)       

видеопроектора (1-да, 2-нет)

1606


электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ)       

электронной доски  (1-да, 2-нет)

1607


интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ 

интерактивной доски (1-да, 2-нет)

1608


ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор     (1-ҳа, 2-йўқ)

телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеообучающих материалов)   (1-да, 2-нет)



стационар телефон  (1-ҳа, 2-йўқ)   

стационарного  телефона    (1-да, 2-нет)

1609


Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи  дастурий таъминотлардан ташқари):

Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения):

1610


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ)

обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

1611


мутахасисликлар бўйича махсус дастурий пакетлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

профессиональные пакеты программ  по специальностям (1-да, 2-нет)

1612


компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет)

1613


маълумотномалар, энциклопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет)

1614


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии  учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

1615


электрон кутубхона тизими  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет)

1616


муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет)

1617


бошқа дастурий таъминотлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

другие программные средства (1-да, 2-нет)

1618


     



17-БОБ. ТАЪЛИМ МУАССАСИНИНГ ТУРИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ

ГЛАВА 17. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

      

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи битта коди белгиланади

По каждой строке обводится только один соответствующий код

А

Б

1

Таълим муассасаси тури

Тип образовательного учреждения

1701

1-Институт, 2-Университет, 3-Академия, 4-Олий мактаб

1-Институт, 2-Университет, 3-Академия, 4-Высшая школа

Таълим муассасаси статуси

Статус образовательного учреждения

1702

1-Асосий          1-Основной

2-Филиал         2- Филиал

   

        

Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг)

Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить)

1 соатгача

до 1 часа

1-2

2-4

4-8

8-10

10 соатдан ортиқ

более 10 часов

   

    

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

          

      

            

Раҳбар

Руководитель

  

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________

Номер сертификата ЭЦП


Сертификатининг амал қилиш муддати__________________

Срок действия сертификата

   

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное за составление отчета        

         

_______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

   

________________________

(мансаби)

(должность)

        

_____________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)

        

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



Статистика ҳисоботи Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.

Статистический отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.