Законодательство
ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Форма 1-ўрта таълим (годовая). Отчет образовательного учреждения начального, среднего, среднего специального профессионального образования и академического лицея на начало учебного года

Полный текст документа доступен пользователям платного тарифа на сайте nrm.uz. По вопросам звоните на короткий номер 1172.

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2021 йил 11 октябрдаги 10-мб-сон қарорига

73-илова



ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

            

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Статистика ҳисоботлари, интернет жаҳон ахборот тармоғи воситасида статистика ҳисоботини электрон шаклда йиғиш ахборот тизими e-Stat орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. e-Stat автоматлаштирилган ахборот тизимида мавжуд бўлган статистика ҳисоботларининг электрон шаклини (намунасини) Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.hisobot.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин.

Статистическая отчетность представляется посредством всемирной информационной сети Интернет через систему сбора статистической отчетности в электронном виде e-Stat с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы статистической отчетности (шаблоны), доступные в системе e-Stat, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.hisobot.stat.uz.

Ўзбекистон Республикасининг "Расмий статистика тўғрисида"ги Қонунининг 32-моддасига мувофиқ ахборот хавфсизлиги ва маълумотларнинг махфийлиги кафолатланади.

Информационная безопасность и конфиденциальность данных гарантируется в соответствии со статьей 32 Закона Республики Узбекистан "Об официальной статистике".

      


____/____ ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА БОШЛАНҒИЧ, ЎРТА

ВА ЎРТА МАХСУС ПРОФЕССИОНАЛ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ

ВА АКАДЕМИК ЛИЦЕЙЛАР ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ НАЧАЛЬНОГО,

СРЕДНЕГО, СРЕДНЕГО СПЕЦИАЛЬНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

И АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ НА НАЧАЛО ____/____ УЧЕБНОГО ГОДА


          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


1-o`rta ta`lim shakli

Академик лицейлар, касб-ҳунар мактаблари, коллежлар ва техникумлар


3 ноябрдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Академические лицеи, профессиональные школы, колледжи и техникумы

не позднее

3 ноября

       

    

Ташкилот номи

Наименование организации

КТУТ

ОКПО

СТИР

ИНН

         




  

           

Ҳисобот даври

Отчетный период   



ой

месяц





йил

год

     


1-БОБ. КУНДУЗГИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР,

МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 1. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ

(ПРОФЕССИЯМ) НА ДНЕВНОЙ ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ


1-§. МУТАХАССИСЛИК (КАСБ) ЁКИ (АКАДЕМИК ЛИЦЕЙ УЧУН)

ЙЎНАЛИШ НОМИ

§ 1. НАИМЕНОВАНИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ (ПРОФЕССИИ)

ИЛИ НАПРАВЛЕНИЯ (ДЛЯ АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ)


киши,  человек

Мутахассислик

(касб) ёки (академик

лицей учун)

йўналиш номи

Наименование

специальности

(профессии) или

направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутахас-

сислик

(касб),

(академик

лицей учун)

йўналиш

коди

Код

специа-

льности

(профессии),

направле-

ния (для

академиче-

ского лицея)

Қабул қилинди

Принято


Курсларда ўқиётганлар

Обучаются на курсах

Барча

курсларда

ўқиётган-

лар, жами

Обучают-

ся на всех

курсах,

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

8-устундан

тўлов

асосида

Из графы 8

на платной

основе

2022 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2022 году

2023 йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар сони

Ожидаемое

число

выпускников

в 2023 году

Жами

Всего

улардан

қизлар

из них

девочек

1-устундан

тўлов

асосида

Из графы 1

на платной

основе

I

II

III

IV

Жами

Всего

улардан

қизлар

из них

девочек

11-устундан

тўлов

асосида

Из графы 11

на платной

основе

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами

Итого

1101


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1102

х







х



х




1101-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 1101 число лиц

с инвалидностью

1103


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1104

х







х



х




1101-сатрдан етимлар сони

Из строки 1101  число сирот

1105


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1106

х







х



х




1101-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони

Из строки 1101  число учащихся,  обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ

1107


х







х



х


х

улардан аёллар

из них женщины

1108

х







х



х



х

1101 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар

Из стр 1101 число учащихся на платной основе

1109



х





х


х



х


          

Маълумот учун: Стипендия олувчи шахслар (киши) 1110______;

Справочно: число лиц получающих стипендию (человек)


Овқат билан таъминланган шахслар ёки мазкур овқат пуллари тўлаб берилган шаҳслар (киши) 1111______

Число лиц, обеспеченных питанием или получающих компенсацию при отсутствии организованного питания (человек)



2-§. КЕЧКИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ

КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ

§ 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,

СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) НА ВЕЧЕРНЕЙ

ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ


киши,  человек

Мутахассислик

(касб) ёки (академик

лицей учун)

йўналиш номи

Наименование

специальности

(профессии) или

направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутахас-

сислик

(касб),

(академик

лицей учун)

йўналиш

коди

Код

специальности

(профессии),

направле-

ния (для

академиче-

ского лицея)

Қабул қилинди

Принято

Курсларда ўқиётганлар

Обучаются на курсах

Барча

курсларда

ўқиётган-

лар, жами

Обучают-

ся на всех

курсах,

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

8-устундан

тўлов

асосида

Из графы 8

на платной

основе

2022 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2022 году

2023 йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар сони

Ожидаемое

число

выпускников

в 2023 году

Жами

Всего

улардан

қизлар

из них

девочек

1-устундан

тўлов

асосида

Из графы1

на платной

основе

I

II

III

IV

Жами

Всего

Улардан

қизлар

из них

девочек

11-устундан

тўлов асосида

Из графы 11

на платной

основе

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами

Итого

1201


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1202

х







х



х




1201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 1201 число лиц с инвалидностью

1203


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1204

х







х



х




1201-сатрдан етимлар сони

Из строки 1201 число сирот

1205


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1206

х







х



х




1201-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони

Из строки 1201 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ

1207


х







х



х


х

улардан аёллар

из них женщины

1208

х







х



х



х

1201 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар

Из стр. 1201 число учащихся на платной основе

1209



х





х


х



х


   


3-§. СИРТҚИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ

КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ

§ 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,

СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) НА ЗАОЧНОЙ

ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ


киши,  человек

Мутахассислик

(касб) ёки

(академик

лицей учун)

йўналиш номи

Наименование

специальности

(профессии) или

направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутахас-

сислик

(касб),

(академик

лицей учун)

йўналиш

коди

Код

специаль-

ности

(профессии),

направле-

ния (для

академиче-

ского лицея)

Қабул қилинди

Принято

Курсларда ўқиётганлар

Обучаются на курсах

Барча

курсларда

ўқиётган-

лар, жами

Обучаются

на всех

курсах,

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

8-устундан

тўлов

асосида

Из графы

8 на плат-

ной основе

2022 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2022 году

2023 йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар сони

Ожидаемое

число

выпускников

в 2023 году

Жами

Всего

улардан

қизлар

из них

девочек

1-устундан

тўлов

асосида

Из графы 1

на платной

основе

I

II

III

IV

Жами

Всего

улардан

қизлар

из них

девочек

11-устундан

тўлов

асосида

Из графы 11

на платной

основе

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами

Итого

1301


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1302

х







х



х




1301-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 1301 число лиц с инвалидностью

1303


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1304

х







х



х




1301-сатрдан етимлар сони

Из строки 1301 число сирот

1305


х







х



х



улардан аёллар

из них женщины

1306

х







х



х




1301-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони

Из строки 1301 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ

1307


х







х



х


х

улардан аёллар

из них женщины

1308

х







х



х



х

1301 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар

Из стр. 1301 число учащихся на платной основе

1309



х





х


х



х


   


2-БОБ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ*)

ГЛАВА 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ*)


киши,  человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

14 ёш ва

ундан

кичик

14 лет и

менее

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш

18 лет

19 ёш

19 лет

20 ёш

20 лет

21 ёш

21 год

22 ёш

22 года

23 ёш

23 года

24 ёш

24 года

25-30

ёш

25-30

лет

31 ёш ва

ундан

катта

31 лет и

старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Кундузги таълим шакли

Дневная форма обучения

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

201















улардан аёллар

из них женщины

202















201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

из строки  201 число лиц с инвалидностью

203















улардан аёллар

из них женщины

204















201-сатрдан етимлар сони

из строки   201  число сирот

205















улардан аёллар

из них женщины

206















Кечки таълим шакли

Вечерняя форма обучения

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

207















улардан аёллар

из них женщины

208















207-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

из строки  207 число лиц с инвалидностью

209















улардан аёллар

из них женщины

210















207-сатрдан етимлар сони

из строки   207  число сирот

211















улардан аёллар

из них женщины

212















Сиртқи таълим шакли

Заочная форма обучения

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

213















улардан аёллар

из них женщины

214















213-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

из строки  213 число лиц с инвалидностью

215















улардан аёллар

из них женщины

216















213-сатрдан етимлар сони

из строки   213  число сирот

217















улардан аёллар

из них женщины

218















             

Изоҳ:

*) 2023 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони

*) число полных лет на 1 января 2023 года



3-БОБ. ЎҚУВЧИЛАРНИ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

ГЛАВА 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбекский

қорақалпоқ

каракал-

пакский

рус

русский

қозоқ

казахский

туркман

туркменский

қирғиз

киргизский

тожик

таджикский

бошқалар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Кундузги таълим бўйича ўқувчилар сони

Число учащихся на дневной форме обучения

301










Кечки таълим шакли бўйича ўқувчилар сони

Число учащихся на вечерней форме обучения

302










Сиртқи таълим шакли бўйича ўқувчилар

Число учащихся на заочной форме обучения

303










           


4-БОБ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

ГЛАВА 4. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ


киши,  человек

Педагог ходимлар тоифаси

Категория педагогического персонала

Сатр

коди

Код строки

Жами ўқитувчи

ходимлар сони

(ўриндошларсиз)

Всего преподава-

тельский персонал

(без совместителей)

Ўқитувчи ходимлар умумий сонидан

(1-устун) қуйидаги маълумотга эга бўлганлар:

Из общего числа преподавательского персонала

(графа 1) имеют образование:

Бундан ташқари

ўриндошлар сони

Кроме того, число

совместителей

олий

высшее

улардан

педагогик

из них

педагогическое

ўрта-махсус

среднее

специальное

улардан

педагогик

из них

педагоги-

ческое

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами  

Всего

401







улардан аёллар   

из них женщины

402







401-сатрдан:   

из строки  401:








информатика ўқитувчилари  

преподаватели информатики

403







улардан аёллар   

из них женщины

404







чет тиллар ўқитувчилари  

преподаватели иностранных языков

405







улардан аёллар   

из них женщины

406







Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари

Мастера производственного обучения

407







улардан аёллар   

из них женщины

408







501-сатрдан охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар

Из строки 501,  прошли обучение на курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев

409


х

х

х

х

х

улардан аёллар   

из них женщины

410


х

х

х

х

х

Ўқитувчи ходимларнинг умумий сонидан (401 сатрдан) илмий даражага эга:

Из общего числа преподавательского персонала (из строки 401) имеют ученную степень:

Фан номзоди  

Кандидата наук

411


х

х

х

х


Фан доктори  

Доктора наук

412


х

х

х

х


Фалсафа доктори 

Доктор философии

413


х

х

х

х


    


5-БОБ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

ГЛАВА 5. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

         

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони, бирликда

Количество, единиц

А

Б

1

Компьютер синфлари сони 

Число компьютерных классов

501


уларда компьютерлар            

в них компьютеров

502


502-сатрдан "ZiyoNet" тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 502 количество компьютеров, подключенных к сети "ZiyoNet"

503


502-сатрдан Интернет тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 502 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет

504


Муассасада мавжудлиги:   

Наличие в учреждении:



видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ)       

видеопроектора (1-да, 2-нет)

505


электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ)       

электронной доски  (1-да, 2-нет)

506


интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ  

интерактивной доски (1-да, 2-нет)

507


ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор     (1-ҳа, 2-йўқ)

телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеообучающих материалов)   (1-да, 2-нет)

508


стационар телефон  (1-ҳа, 2-йўқ)    

стационарного  телефона    (1-да, 2-нет)

509


Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи  дастурий таъминотлардан ташқари):

Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения):



алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ)

обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

510


мутахасисликлар бўйича махсус дастурий пакетлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

профессиональные пакеты программ  по специальностям (1-да, 2-нет)

511


компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет)

512


маълумотномалар, энцилопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет)

513


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии  учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

514


электрон кутубхона тизими  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет)

515


муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет)

516


бошқа дастурий таъминотлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

другие программные средства (1-да, 2-нет)

517


       


6-БОБ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

ГЛАВА 6. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ

       

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр 

коди

Код

строки

Лойиҳавий

қуввати

(ўринлар сони)

Проектная

мощность

(число мест)

Биноларнинг

умумий майдони,

квадрат метрлар

Общая площадь

зданий, квадрат-

ных метров

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг

умумий

майдонидан

ижарага олинган

майдон, квадрат

метрлар

Из общей

площади зданий,

арендованная

площадь,

квадратных

метров

ижарага

берилгани

сдано в аренду

ўқув

учебная

ўқув-ёрдамчи

учебно-

вспомога-

тельная

ёрдамчи

подсобная

турар-жой

жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

601









шу жумладан:

в том числе:

ўқув-лаборатория бинолари

учебно-лабораторные здания

602









ётоқхона бинолари

здания общежитий

603









          

Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони ( 604)_____________

Число лиц, нуждающихся в общежитии 

Улардан ётоқхонада яшайдиганлар ( 605) _______________

Из них проживают в общежитии

Устахоналарнинг мавжудлиги (606)____________ (1-ҳа, 2-йўқ)

Наличие мастерских                                                     (1-да, 2-нет)

Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) (607)________гектар

Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей)                                     гектар

    


7-БОБ. ТАЪЛИМ МУАССАСИНИНГ ТУРИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ

ГЛАВА 7. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

   

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр  коди

Код строки

Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи фақат битта хос рақам коди белгиланади

По каждой строке обводится только один соответствующий код

А

Б

1

Таълим муассасаси тури

Тип образовательного учреждения

701

1-Академик лицей

2-Касб-ҳунар мактаби

3-Колледж

4-Техникум

1-Академический лицей

2-Профессиональная школа

3-Колледж

4-Техникум

       


8-БОБ. ЧЕТ ЭЛЛИК ЎҚУВЧИЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ

ГЛАВА 8. ИНФОРМАЦИЯ ОБ ИНОСТРАННЫХ УЧАЩИХСЯ


киши,  человек


Мамлакат коди

Код страны

Жами қабул

қилинди

Всего принято

Улардан қизлар

Из них девочек

Барча курсларда

ўқиётганлар, жами

Обучаются на всех

курсах, всего

улардан қизлар

из них девочек

2022 йилда

битирганлар сони

Число

выпускников

в 2022 году

улардан қизлар

из них девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Кундузги таълим шакли

Дневная форма обучения

Жами

Всего

801







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








      








         








        








Кечки таълим шакли

Вечерняя форма обучения

Жами

Всего

802







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








      








         








      








Сиртқи таълим шакли

Заочная форма обучения

Жами

Всего

803







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








       








      








         








           








    


9-БОБ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДАГИ МАВЖУД

ҚУЛАЙЛИКЛАР ВА ОИВ ПРОФИЛАКТИКАСИ ВА ЖИНСИЙ САВОДХОНЛИК

БЎЙИЧА ҲАЁТИЙ КЎНИКМАЛАРНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДАСТУРЛАРИ

ГЛАВА 9. НАЛИЧИЕ БЛАГОУСТРОЙСТВ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ

УЧРЕЖДЕНИИ И ПРОГРАММ РАЗВИТИЯ ЖИЗНЕННЫХ НАВЫКОВ

ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ ВИЧ И ПОЛОВОГО ПРОСВЕЩЕНИЯ

        

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Код

строки

Мавжудлиги,

1-мавжуд,

2-мавжуд эмас

Наличие,

1-имеется,

2-не имеется

А

Б

1

Қуйида-

гиларга эга:

Имеют

следуюшее:

Электр       1-ха,  2-йўқ

Электричество    1-да, 2-нет

901


Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона)1)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет)1) 1-да, 2-нет

902


улардан алоҳида ҳожатхоналар2)     1-ха,  2-йўқ

из них, раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет

903


улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар2)      1-ха,  2-йўқ

из них, функционирующие раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет

904


Яхшиланган ичимлик суви манбалари3)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные источники питьевой воды 3)   1-да, 2-нет

905


1005 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан       1-ха,  2-йўқ

из строки 1005 с имеющейся в наличии питьевой водой  1-да, 2-нет

906


Қўл ювиш учун жиҳозлар4)       1-ха,  2-йўқ

Устройства для мытья рук4) 1-да, 2-нет

907


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга5)       1-ха,  2-йўқ

Инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5)        1-да, 2-нет

908


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга6)       1-ха,  2-йўқ

Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6)        1-да, 2-нет

909


ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари7)       1-ха,  2-йўқ

Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения7) 1-да, 2-нет

910


                    

1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.

2) Агар таълим муассасасида қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, фақатгина ўғил болалар ёки қизлар учун мўлжалланган таълим муассасасида ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу муассаса алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.

3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.

4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.

5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган. 

6) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.          

7) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.


1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.

2) Образовательное учреждение учитывается как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.

3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец,  защищенный родник бутилированная вода.

4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.

5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.

6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.

7) Жизненные навыки для профилактики ВИЧ и половое просвещение.

Если в образовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения. Образовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или как часть внеклассной деятельности. 

  


Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг)

Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить)

1 соатгача

до 1 часа

1-2

2-4

4-8

8-10

10 соатдан ортиқ

более 10 часов

     

     

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

  

       

      

        

        

Раҳбар

Руководитель

      

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________

Номер сертификата ЭЦП


Сертификатининг амал қилиш муддати__________________

Срок действия сертификата

        

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное за составление отчета        

      

_______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

       

________________________

(мансаби)

(должность)

      

_____________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)

         

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



Статистика ҳисоботи Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.

Статистический отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.