Қонунчилик
ЎзР Қонунлари

1-ДШ шакли (йиллик) Кундузги умумтаълим мактабининг 2007/2008 ўқув йили бошига ҳисобот

Ҳужжатнинг тўлиқ матни nrm.uz сайтида пуллик тариф фойдаланувчилари учун мавжуд. Саволлар бўйича 1172 қисқа рақамига қўнғироқ қилинг.

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ


Ўзбекистон Республикасининг "Давлат статистикаси

тўғрисида"ги Қонунига асосан тақдим этилади

Представляется в соответствии с Законом Республики

Узбекистан "О государственной статистике"

Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика

қўмитасининг 2006 йил 1 декабрдаги 15-сонли

қарори билан тасдиқланган

Утверждена постановлением Государственного комитета

Республики Узбекистан по статистике

от 1 декабря 2006 г. № 15

            

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодекснинг 215-моддасида белгиланган  жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса об административной ответственности

          


Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Сроки представления


1-ДШ шакли

форма 1-ДШ


Халқ таълими вазирлигининг кундузги умумтаълим мактаблари -

туман (шаҳар) халқ таълими бўлимларига;

7 сентябрь



Йиллик

Годовая


Туман (шаҳар) халқ таълими бўлимлари -

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;

17 сентябрь


Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг кундузги умумтаълим мактаблари -

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармаларига

25 сентябрдан

кечиктирмай


Дневные общеобразовательные школы Министерства народного образования -

Районным (городским) отделам народного образования;

7 сентября


Районные (городские) отделы народного образования -

Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;

17 сентября



Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, дневные общеобразовательные школы других ведомств -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

не позднее 25 сентября

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                    

Ҳисобот топширувчи субъект номи

Наименование отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)




МҲОБТ (СОАТО)

Манзили


ХХТУТ  (ОКОНХ)

Адрес


ИФУТ    (ОКЭД)



МШТ      (КФС)




ДБИБТ   (СООГУ)

               

КУНДУЗГИ УМУМТАЪЛИМ МАКТАБИНИНГ

2007/2008 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

ДНЕВНОЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ

НА НАЧАЛО 2007/2008УЧЕБНОГО ГОДА







1-бўлим. Ўқитиш олиб бориладиган тиллар

Раздел 1. Языки обучения


Ўқитиш тили

Язык обучения  

Тил

хос

рақа

ми

Код

языка

Сатр

Хос

рақа

ми

Код

стро

ки

Синфлар                                  Классы

1

2

3

4

5

6

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12



01















02















03















04















05













Жами

Всего

10

06













          


Ўқитиш тили

Язык обучения  

Тил

хос

рақа

ми

Код

языка

Сатр

хос

рақа

ми

Код

Стро

ки

Синфлар                                  Классы

7

8

9

10

11

Жами     Всего

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

Синф

лар

классов

Ўқув

чилар

Учащ

ихся

А

Б

В

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24



01















02















03















04















05













Жами

Всего

10

06













               


Маълумотнома:             

Справка:


Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос рақами

Код языка

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос рақами

Код языка

Ўзбек тили

Узбекский

66

Туркман тили

Туркменский

62

Рус тили

Русский

52

Қирғиз тили

Киргизский

29

Қорақалпоқ тили

Каракалпакский

25

Тожик тили

Таджикский

57

Қозоқ тили

Казахский

22

Бошқалар

Другой

99

         


2-бўлим. 2007 йилда мазкур синфни тугаллаган ва кейинги синфга ўтказилган ёки

мактабни тугатган ўқувчилар тўғрисида маълумот

Раздел 2. Сведения об учащихся, окончивших данный класс и переведенных в следующий класс

или окончивших школу  в 2007 году


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

  Ўқувчилар сони жами

Число учащихся

всего 

улардан

қизлар

из них  девочек


А

Б

1

2

1-синф - 1-й  класс

01



2-синф - 2-й  класс

02



3-синф - 3-й  класс

03



4-синф - 4-й  класс

04



5-синф - 5-й  класс

05



6-синф - 6-й  класс

06



7-синф - 7-й  класс

07



8-синф - 8-й  класс

08



9-синф - 9-й  класс

09



10-синф - 10-й  класс

10



   11-синф - 11-й  класс

11



9-синфни тугаллаган ва умумий ўрта маълумот тўғрисида аттестат олмаган ўқувчилар сони

Число окончивших 9-й класс и не получивших аттестат об общем среднем образовании

   12



11-синфни тугаллаган ва умумий ўрта маълумот тўғрисида аттестат олмаган ўқувчилар сони

Число окончивших 11-й класс и не получивших аттестат об общем среднем образовании

   13



Тў??из йиллик умумий ўрта мактаб курси бўйича экстерн имтиҳон топширган ва умумий ўрта мактабни тамомлаганлиги тўғрисида аттестат олганлар сони

Численность экстернов, выдержавших экзамены за курс девятилетней общей средней школы и получивших аттестат об общем среднем образовании

   14



Ўн бир йиллик умумий ўрта мактаб курси бўйича экстерн имтиҳон топширган ва умумий ўрта маълумот тўғрисида аттестат олганлар

Численность экстернов, выдержавших экзамены за курс одиннадцатилетней общей средней школы и получивших аттестат об общем среднем образовании

   15



              


3-бўлим. Комплект - синфлар

Раздел 3.  Классы- комплекты



1-4-синфлар ва комплект-синфлар сони (мактабгача муассасаларда ташкил этилган 1-синфлар ҳам киради) *) (01)_____

Количество 1-4 классов и классов-комплектов (включая 1 классы, организованные в дошкольном учреждении) *)

1-11-синфлар ва комплект-синфлар сони**) (02)______

Количество 1-11 классов и классов-комплектов**)

Ақлий заиф болалар синфлари*) (03)_______

Классы для умственно-отсталых детей*)

Руҳий ривожланиши заиф болалар синфлари*) (04)_____

Классы для детей с задержкой психического развития *)


*)  01, 03 ва 04-сатрларни умумтаълим мактаблари тўлдирадилар

*) строки 01,  03 и  04 заполняют  общеобразовательные школы

**) 02-сатрни ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб-интеренатлар тўлдиради

**) строку 02 заполняют школы для детей с недостатками умственного или физического развития и санаторные школы-интернаты



4-бўлим. Синфлар бўйича ўқувчилар таркиби

Раздел 4. Состав учащихся по классам


Синфлар

Классы

Сатр хос рақами

Код строки

Синфлар сони

Число классов

Жами ўқувчилар

Всего учащихся

улардан қизлар

из них: девочек

Жами ўқувчилар сонидан иккинчи йил ўқиётганлар

Из общего числа учащихся число второгодников

улардан қизлар

из них девочек

Жами ўқувчилар сонидан келувчи ўқувчилар

Из общего числа учащихся число приходящих учащихся

Бундан ташқари,

қуйидаги махсус синфларда таълим олаётган ўқувчилар

Кроме того,

обучающихся в специальных классах для:

ақлий ривожланиши заиф болалар синфларида

детей, имеющих недостатки в умственном развитии

руҳий ривожланиши заиф болалар синфларида


детей с задержкой психического развития

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Тайёрлов cинфи

Подготовительный класс

01




х

х




Мактабгача муассасада ташкил этилган 1-синф

1-й класс, организованный в дошкольном учреждении

02






х

х

х

1-синф - 1-й класс

03









2-синф - 2-й класс

04









3-синф - 3-й класс

05









4-синф - 4-й класс

06









5-синф - 5-й класс

07









6-синф - 6-й класс

08









7-синф - 7-й класс

09









8-синф - 8-й класс

10









9-синф - 9-й класс

11









10-синф- 10-й класс

12









11-синф- 11-й класс

13









Жами 

Всего 

14






*)

**)

**)

                

2-устуннинг 14-сатридан:      Из строки 14 графы  2:

Махсус дастур асосида якка тартибда уй шароитида ўқиётган болалар сони (15)_______

Численность детей, обучающихся индивидуально на дому по специальным программам

Турли фанлар чуқур ўқитиладиган мактаблардаги ва синфлардаги ўқувчилар сони (16)_______

Численность учащихся школ и классов с углубленным изучением различных предметов

Умумий турдаги мактаб-интернатларда ота-она парваришисиз қолган ва етим болалар сони (17)_______

Численность детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в школах-интернатах общего типа

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларида етим болалар сони (18)______

Численность детей-сирот в школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития

                   улардан қизлар(19)_____

                           из них девочек

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаблари ва мактаб-интернатларида

ақлий заиф болалар сони (20)_____

Численность умственно отсталых детей в школах и школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития

Кўзи ожизлар мактабларида ўқийдиган яхши кўрмайдиган ўқувчилар сони (21)________

Численность слабовидящих детей, обучающихся в школах для слепых

Яхши кўрмайдиганлар мактабларида ўқийдиган кўзи ожиз болалар сони (22)__________

Численность слепых детей, обучающихся в школах для слабовидящих

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларида мактабгача ёшдаги болалар сони (23)____

Численность детей дошкольного возраста в школах -интернатах для детей с недостатками умственного или  физического развития

Мактабларда, умумий турдаги мактаб-интернатларида таълим олаётган ногирон болалар сони (24)_____

Численность детей-инвалидов, обучающихся в школах, школах-интернатах общего типа

6-устуннинг 14-сатридан: қизлар (25)____  

Из строки 14 гр 6:  девочек

7-устуннинг 14-сатридан: қизлар (26)_____   

Из строки 14 гр 7:  девочек

8-устуннинг 14-сатридан: қизлар (27)_____  

Из строки 14 гр 8:  девочек


*) 6-устунни ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб-интернатлар тўлдиради.

*) графу  6 заполняет школа-интернат для детей с недостатками умственного или физического развития

**) 7-8-устунларни умумтаълим мактаблари тўлдиради.

**) графы с 7-8 заполняют  общеобразовательные школы



5-бўлим. Ўқувчиларнинг ёши бўйича таркиби

(туғилганлиги тўрисида ҳужжатлар асосида тузилади, 2009 йил 1 январига ёши)

Раздел 5. Возрастной состав учащихся


(составляется на основании документов о рождении, число лет на 1 января 2009г. )

Кўрсаткичлар номи

Наимено

вание показателей

Сатр хос рақами

Код строки

6 ёш  лет

7 ёш лет

8 ёш лет

9 ёш лет

10 ёш лет

11 ёш лет

12 ёш лет

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

жами    всего

улардан қизлар

из них девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1-синф ва тайёрлов cинфи

1-й класс и подготовительный класс

01















2-синф

2-й класс

02















3-синф

3-й класс

03















4-синф

4-й класс

04















5-синф

5-й класс

05















6-синф

6-й класс

06















7-синф

7-й класс

07















8-синф

8-й класс

08















9-синф

9-й класс

09















10-синф

10-й класс

10















11-синф

11-й класс

11















Жами 

Всего 

12















     


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

13 ёш лет

14 ёш лет

15 ёш лет

16 ёш лет

17 ёш лет

18 ёш ва ундан катта лет и старше

Жами          Итого

жами   

всего

улардан қизлар

из них девочек

жами   

всего

улардан қизлар

из них

девочек

жами  

всего

улардан қизлар

из них девочек

жами   

всего

улардан қизлар

из них девочек

жами   

всего

улардан қизлар

из них девочек

жами  

всего

улардан қизлар

из них девочек

жами   

всего

улардан қизлар

из них девочек

А

Б

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

1-синф ва тайёрлов cинфи

1-й класс и подготовительный класс

01















2-синф

2-й класс

02















3-синф

3-й класс

03















4-синф

4-й класс

04















5-синф

5-й класс

05















6-синф

6-й класс

06















7-синф

7-й класс

07















8-синф

8-й класс

08















9-синф

9-й класс

09















10-синф

10-й класс

10















11-синф

11-й класс

11















Жами 

Всего 

12















              

Сатр хос рақами

Код строки

2008 йил 1 сентябрига қуйидаги ёши бўйича 1-синф ўқувчилари (4-бўлимнинг 01-03-сатрдан)

Численность учащихся 1-го класса (из строк 01-03 раздела 4) имеющих возраст на 1.09.2008г.

6  ёш     6 лет

7  ёш     7 лет

А

1

2

13



               


6-бўлим. Педагог ходимлар (ўриндошларни қўшган ҳолда)   

     Раздел 6. Педагогические работники (включая совместителей)


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

Сони

Число

А

Б

1

Ўқитувчилар сони

Число учителей

01


шу жумладан:          в том числе:

ақлий заиф болалар синфларида

в классах для умственно-отсталых детей

02

*)

руҳий ривожланмаган болалар синфларида

в классах для детей с задержкой психического развития

03

*)

            

*) 02 ва 03-сатрларни умумтаълим мактаблари тўлдирадилар      *)  строки  02 и  03 заполняют  общеобразовательные школы



7-бўлим. Машғулотларнинг сменалилиги*)

Раздел 7. Сменность  занятий*)


Номи

Наименование

Сатр хос рақами

Код строки

Синфлар ва комплект-синфлари ҳамда уларда шуғулланадиган ўқувчилар сони

Число классов и классов-комплектов и в них учащихся, занимающихся

1-сменада

   в 1-ю смену

2-сменада

  во 2-ю смену

3-сменада

  в 3-ю смену

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

01







          

*) Ақлий ва жисмоний ривожланиши заиф болалар синфларидаги ўқувчилардан ташқари

*) Без учащихся классов для детей с недостатками умственного или физического развития



8-бўлим. Чет тилларни ўқитиш 

Раздел 8.  Преподавание иностранных языков


Чет тиллар

Иностранный язык

Тил хос рақами

Код языка

Сатр хос рақами

Код строки

1-4-синфлар

       1-4 классы

5-9-синфлар

        5-9 классы

10-11-синфлар

10-11 классы

Жами

Всего

синфлар

(гуруҳлар) сони

число классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар) сони

число классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар) сони

число классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар) сони

число классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8



01











02











03











04











05











06











07











08









               

Маълумотнома:   Справка:

Ўқитиладиган тил

Изучаемый язык

Тил хос рақами

Код языка

Ўқитиладиган тил

Изучаемый язык

Тил хос рақами

Код языка

Инглиз тили

английский

110

Араб тили

арабский

170

Француз тили

французский

120

Япон тили

японский

180

Немис тили

немецкий

130

Хитой тили

китайский

190

Испан тили

испанский

140

Ҳинд тили

хинди

200

Форс тили

персидский

150

бошқа тиллар

другие

210

Корейс тили

корейский

160




Тур999999       


9-бўлим. Фанларни чуқур ўргатиш

Раздел 9.  Углубленное изучение  предметов


Ўқув йўналиши

Профиль обучения

Сатр хос рақами

Код строки

Фанлар чуқур ўргатилаётган синфлар (гуруҳлар) сони

Число классов (групп) с углубленным изучением предметов

Фанлар чуқур ўргатилаётган синфларда ўқувчилар сони

Число учащихся в классах  с углубленным изучением предметов

1-4-синфлар

1-4 классов

5-9-синфлар


5-9 классов

10-11-синфлар

10-11 классов

1-4-синфлар

1-4 классов

5-9-синфлар


5-9 классов

10-11-синфлар

10-11 классов

А

Б

1

2

3

4

5

6

Гуманитар - жами

Гуманитарный - всего

01







  улардан тиллар бўйича ўқитиш:

   из них с изучением языков:








инглиз

английского

02







француз

французского

03







немис

немецкого

04







бошқа Европа тиллари

других европейских

05







шарқий

восточных

06







тарих

истории

7







иқтисодиёт

экономики

8







ҳуқуқий

правоведения

9







Табиий-илмий жами

(математика, физика, биология, кимё)

Естественно - научный

(математика, физика, биология, химия)

10







Информатика

Информатики

11







  Қишлоқ хўжалиги

Сельского хозяйства

12







Бошқалар

Другие

13







      






10-бўлим. Мактаб бинолари ва ўқитишнинг техника воситалари 

Раздел 10.  Школьные помещения и технические средства обучения


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

миқдори

Количество

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

миқдори

Количество

А

Б

1

А

Б

1

Бинонинг умумий майдони,     кв.м

Общая площадь помещений,              кв.м

01


Ўқув устахоналари  сони (бор, йўқ)

Наличие учебных  мастерских  (да, нет)

25


Барча биноларнинг ишчи майдони,  кв.м

Рабочая площадь всех зданий,            кв.м

02


Мактаб биноси:       Здание школы:

намунавий (ҳа, йўқ)    типовое (да, нет)

26


Синф хоналари сони (ўқув хоналари ва лабораторияларни қўшган ҳолда)

Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории)

03


мослаштирилган (ҳа, йўқ)

приспособленное (да, нет)

27


бошқа (ҳа, йўқ)

другое (да, нет)

28


Уларнинг майдони (кв. м)

Их площадь (кв. м)

04


Қулайликлар тури

Виды благоустройства:

канализация (ҳа, йўқ)

канализация (да, нет)

29


Ўқув хоналари сони (бор, йўқ) Наличие учебных кабинетов (да, нет)

Физика

физики

05


водопровод (ҳа, йўқ)

водопровод (да, нет)

30


Кимё

химии

06


телефон (ҳа, йўқ)

телефон (да, нет)

31


Биология

биологии

07


Иситиш тури               Отопление

шу жумладан:            в том числе:

32


Она (рус бўлмаган) тили ва адабиёти

Родного (не русского) языка и литературы

08


марказлашган (ҳа, йўқ)

центральное (да, нет)

33


   шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган

   в том числе оборудованных лингафонным устройством

09


печ билан (ҳа, йўқ)

печное (да, нет)

34


Рус тили ва адабиёти

Русского языка и литературы

10


бошқа (ҳа, йўқ)

другое (да, нет)

35


Математика       

Математики

11


Жисмоний тарбия зали (ҳа, йўқ)

Физкультурный зал (да, нет)

36


Тарих ва жамиятшунослик

История и обществоведения

12


Чўмилиш ҳавзаси    (ҳа, йўқ)

Плавательный  бассейн (да, нет)

37


География    Географии

13


Чет тили        Иностранного языка

14


Ўқув-тажриба ер майдони борми

(ҳа, йўқ)

Имеется ли учебно-опытный земельный участок (да, нет)


38


  шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган

   в том числе оборудованных лингафонным устройством

15


Касб танлаш          Профориентации

16


Мактаб ўқувчилари учун иссиқ овқат тарқатувчи ошхона ёки буфетга эгами

(ҳа, йўқ)

Имеется ли столовая или буфет с горячим питанием для учащихся в школе (да, нет)

39


Автомобилни ўрганиш    

Автодела

17


Қишлоқ хўжалигини механизациялаш

Механизации сельского хозяйства

18


Мактаб ошхонаси ва буфетдаги ўринлар сони

Число посадочных мест в столовой и буфете школы

40


Информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари

Основы информатики и вычислительной техники

19


шу жумладан мослаштирилган биноларда

в том числе в приспособленном помещении

41


Улардан ЭҲМ ишчи ўринлари (бирлик)

В них рабочих мест в ЭВМ (единиц)

20


Ёрдамчи қишлоқ хўжалиги борми

(ҳа, йўқ)

Имеется ли подсобное сельское хозяйство

(да, нет)

42


Персонал компьютерларнинг умумий сони, бирлик

Общее число персональных компьютеров, единиц

21


Мактаб ўқув иншоотларининг техник ҳолати капитал таъмирга муҳтожми?

(ҳа, йўқ)

Техническое состояние учебных зданий школ

требуют ли капитального ремонта?

(да, нет)

43


21-сатрлардан ички тармо??а уланганлари

из строки 21 подключено к локальной сети

22


21-сатрлардан "Интернет" тармоғига уланганлари

из строки 21 подключенных к сети "Интернет"

23


Яроқсиз ҳолатдами?

(ҳа, йўқ)

Находятся ли в аварийном состоянии?

(да, нет)

44


23-сатрлардан "Интернет"да веб-сайт очилган (ҳа, йўқ)

из строки 23  открыт  веб - сайт в "Интернете"

(да, нет)

24


           


11-бўлим. Мактаб кутубхонаси ва куни узайтирилган гуруҳлар

Раздел 11. Школьная библиотека и группы продленного дня


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

Сони                Число

А

Б

1

Китоблар (мактаб дарсликларини қўшган ҳолда) рисола ва журналлар сони,  нусха  

Число книг (включая школьные учебники) брошюр и журналов,  экземпляров

01


шу жумладан мактаб дарсликлари 

в том числе школьных учебников

02


улардан:    из них:

1-4-синфлар учун  

1-4 классов

03


5-9-синфлар учун  

5-9 классов

04


10-11-синфлар учун  

10-11 классов

05


Куни узайтирилган гуруҳлар сони

Количество групп продленного дня

06


Куни узайтирилган гуруҳлардаги ўқувчилар

Учащихся в группах продленного дня

07


       


12-бўлим. Гуруҳлар сони (ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб-интернатлари, санатория мактаб-интернатлари тўлдиради) (01) ____________

Раздел 12. Количество групп (заполняет школа-интернат для детей с недостатками умственного или физического развития, санаторная школа - интернат (01) __________



13-бўлим. Ўқув йили давомида ва 2007 йилнинг ёзида мактабдан кетган ўқувчилар

(бошланғич мактабнинг 4-синфини, умумтаълим мактабининг 9-синф ва 11-синфини тугаллаганлар ҳисобга олинмайди)

Раздел 13. Учащиеся, выбывшие из школы в течение учебного года и летнего периода 2007 года

(не считая окончивших 4 класс в начальной школе, 9 класс и 11 класс в общеобразовательной школе)


Кетиб қолиш сабаблари

Причины выбытия

Сатр хос рақами

Код строки

1-4-синф ўқувчилари

учащихся 1-4 классов

  улардан қизлар

из них девочек

5-9-синф ўқувчилари

учащихся 5-9 классов

улардан қизлар

из них девочек

10-11-синф ўқувчилари

учащихся 10-11 классов

улардан қизлар

из них девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами кетиб қолганлар

(02-11-сатрлар йиғиндиси)

Всего выбыло (сумма строк 02-11)

01







    шу жумладан:   в том числе:

бошқа кундузги умумтаълим мактабларига

в другие дневные общеобразовательные школы

02







ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф

болалар мактаби ва синфларига

в школы и классы для детей с недостатками

умственного или физического развития

03



Х

Х

Х

Х

академик лицейларга

в академические лицеи

04

Х

Х

Х

Х



касб-ҳунар коллежларига

в профессиональные колледжи

05

Х

Х

Х

Х



ишга жойлашганлар  

поступили на работу

06

Х

Х





махсус ўқув-тарбия муассасалари

ва меҳнат-тарбия колонияларига

в специальные учебно-воспитательные учреждения и воспитательно-трудовые колонии

07

Х

Х





ўлганлиги сабабли    

в связи со смертью

08







вилоятдан ташқарига чиқиб кетганлари

за пределы области

09







республикадан ташқарига чиқиб кетганлари

за пределы республики

10







бошқа сабаблар   

другие причины

11







              



Маълумот:       Справка:


Мактаб тури:

Тип школы:

бошланғич (1)

начальная (1)

умумий ўрта (тў??из йиллик) (2)

общая средняя  (девятилетняя) (2)

умумий ўрта (ўн бир йиллик) (3)

общая средняя  (одиннадцатилетняя) (3)

ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб (4)

школа для детей с недостатками умственного и физического развития (4) 

мактаб-болалар боғчаси (5)

школа - детский сад (5)

     академик лицей (ўрта мактаб дастури бўйича ўқишни тамомлаётган ўқувчилар) ҳамда академик лицей ва касб-ҳунар коллежлари қошидаги умумий таълим берувчи синфлар (6)

академический лицей (учащиеся, завершающие обучение по программе средней школы), а также общеобразовательные классы при академических лицеях и профессиональных колледжах (6)

болалар меҳрибонлик уйи (болалар меҳрибонлик уйида ўқитилиши ташкил қилинган тарбияланувчилар) (7)

детский дом (воспитанники, обучение которых организовано в детском доме) (7)

Мактаб тури:

Вид школы:

интернат (1)

интернат (1)

Мактаб йўналиши:

Назначение школы:

соғломлаштириш мактаб-интернати (2)

санаторная школа-интернат (2)

турли фанларни чуқур ўрганиш мактаби (3)

школа с углубленным изучением  различных предметов (3) 

гимназия (4)

гимназия (4)

лицей (5)

лицей (5)

Мактабни ихтисослаштириш йўналиши:

Профиль специализации школы:

ақлий заифлар учун (ёрдамчи) (1)

для умственно-отсталых (вспомогательная) (1) 

ақлий заиф етим болалар учун (2)

для умственно-отсталых детей сирот (2)

кўзи ожизлар учун (3)

для слепых (3)

яхши кўрмайдиганлар учун (4)

для слабовидящих (4)

карлар (карсоқовлар) учун (5)

для глухих (глухонемых) (5)

ёмон эшитадиганлар ва кейин кар бўлганлар (қулоғи жуда ёмон эшитувчилар) учун (6)

для слабослышащих и позднооглохших (тугоухих) (6)

полиомиелит ва церебрал паралич оқибатидаги касал болалар учун (7)

для детей с последствиями полиомиелита и церебрального паралича (7)

гапириши жуда қийин бўлган болалар учун (8)

для детей с тяжелыми нарушениями речи (8)

руҳий ривожланиши заиф болалар учун (9)

для детей с задержкой психического развития (9)

алоҳида тарбиявий шароитларга муҳтож болалар ва ўсмирлар учун (10)

специальная школа для детей и подростков, нуждающихся в особых условиях воспитания (10)

бошқа йўналишлардаги (11)

другого профиля (11)

сил касаллигининг енгил ва сўниб борувчи турлари билан оғрувчи болалар ва ўсмирлар учун (12)

для детей и подростков с малыми и затухающими формами туберкулеза (12)

суяк билан касалланган болалар учун (13)

для детей больных сколиозом (13)

            

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды - поясните причину

          

         

                


200_йил  "___"________

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель


____________________________________________________

______________________

(алоқа телефони)

(контактный  телефон)


                 

Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчета         

_____________

(мансаби)

(должность)

____________

(И.Ш.О.)

(Ф.И.О.)

___________

(имзоси)

(подпись)

                

8




1-ДШ "Кундузги умумтаълим мактаблари

тўғрисида ўқув йилининг бошига ҳисобот" шаклини тўлдириш бўйича кўрсатма


1-ДШ  "Ўқув йили бошига кундузги умумтаълим мактаби ҳисоботи"ни ҳамма таълим муассасалари: мактаб болалар боғчалари (мактабгача ва мактаб ёшидан кичик бўлган болалар); мактаб ва мактаб-интернатлари (бошланғич, умумий ўрта (тў??из йиллик), умумий ўрта (ўн бир йиллик); турли фанлар чуқур ўргатиладиган мактаб ва мактаб-интернатлари;  гимназиялар; лицейлар; ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб ва мактаб интернатлари; санатория мактаб-интернатлари (узоқ муддат даволаниши керак бўлган болалар учун) тўлдирадилар.

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаби ва мактаб интернатлари, санаторий мактаб-интернатлари ҳисоботни маълумот қисмига муассаса тури ва йўналишини кўрсатиши керак.

1-бўлимда таълим муассасасида синфлар ва ўқувчиларнинг қайси тилда ўқитилишига қараб тақсимланиши ҳақида маълумот келтирилади.

Б устунда ўқиш олиб борилаётган тилнинг хос рақами маълумотнома қисмида кўрсатилган тиллар асосида тўлдирилади.

Бўлимни текширишда шуни назарда тутиш керакки 10-сатрдаги барча устунлар йиғиндиси 1-6-сатр маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак. Барча сатрларнинг 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21-устунлари йиғиндиси 23-устун йиғиндисига тенг келиши керак. 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22-устунларнинг йиғиндиси 24-устуннинг барча сатрлар йиғиндисига тенг бўлиши керак.

2 бўлимда ўқувчиларнинг бир синфдан бошқа синфга ўтказилиши тўғрисида маълумот келтирилади. 1-устунда баҳор ёки кузда ўқувчиларнинг кейинги ўқув йилида ўқишни давом эттириши ёки эттирмаслигидан қатъи назар, мазкур синфни тугатиб, бошқа синфга ўтганлиги кўрсатилади.

Бу бўлимда ўқувчиларни ўқув йили натижаси билан ўтказилган синфи эмас, балки ҳисобот йилида тугатган синфи кўрсатилади.

3 тадан ортиқ  фанни тинглаб, ўрта маълумот тўғрисида аттестат ололмаган битирувчи синф ўқувчилари сони 12 ёки 13-сатрда кўрсатилади.

Бўлимни текшириётганда, барча сатрлар 2-устунидаги маълумот 1-устундаги маълумотдан кичик ёки тенг бўлиши кераклигини назарда тутиш керак.

3-бўлим. Ўқитувчи бир вақтнинг ўзида икки ёки ундан ортиқ 1-4-синф ўқувчиларининг гуруҳларида дарс ўтаётган бўлса, бу синф комплект синф ҳисобланади. 01-сатрда 1-4-синфлар ва комплект синфларнинг сони (мактабгача муассасаларда ташкил қилинган 1-синфларни қўшган ҳолда) ҳақида маълумот келтирилади. 3-бўлим 01-сатридаги маълумотлар йиғиндиси, комплект синфга киритилганлар ҳисобига, 4-бўлим 02-06-сатр 1-устунидаги маълумотлар йиғиндисига тенг ёки ундан кичик бўлиши керак.

2-сатрда фақат ақлий ва жисмоний заиф болалар мактаб ва мактаб-интернатларидаги 1-11-синфлар ва комплект синфлар сони ҳақидаги маълумотлар кўрсатилади.

3-бўлимнинг 03 ёки 04-сатрлари, 4-бўлимнинг 07 ёки 08-устуни тўлдирилган ҳолдагина кўрсатилади (яъни умумий ўрта таълим мактабларида ақлий ва руҳий ривожланиши заиф болалар учун махсус синфлари мавжуд бўлса).

4-бўлимнинг 01-сатрини фақат ақлий ва жисмоний заиф болалар мактаб ва мактаб-интернатлари тўлдирадилар.

02-сатрда мактабгача таълим муассасаларида ташкил этилган синфлар тўғрисида маълумот берилади. Мактаб болалар боғчалари 02-сатрни тўлдирмайди.

6-устунни фақат қатнаб ўқийдиганлари бор (дарсларга қатнаб, лекин у ерда овқатланмайдиган, ётоқхона, кийим-бош, пойафзалидан фойдаланмайдиганлар) ақлий ва жисмоний заиф болалар махсус мактаб-интернатлари тўлдиради.

16-cатрда турли фанлар чуқур ўргатиладиган мактаблар ва синфлардаги ўқувчилар сони кўрсатилади. Агарда таълим муассасаси турли фанларни чуқурроқ ўргатишга мослаштирилган бўлса, ҳамда каталогнинг 8-устун хос рақами 3га тенг бўлса, у ҳолда 4-бўлим 16-сатри албатта нолдан катта бўлиши керак. 16-сатр маълумоти 14-сатр 2-устун маълумотига тенг ёки ундан кичик бўлиши керак. Қоидага мувофиқ, агар 4-бўлим 16-сатри нолдан катта бўлса, у ҳолда 9-бўлим ҳам нолдан катта бўлади, ёки аксинча 9-бўлим нолга тенг бўлмаса, 4-бўлимнинг 16-сатри нолдан катта бўлиши керак.

Текшираётганда, 4-бўлимнинг 1 ва 2-устунларидаги маълумотлар 1-бўлимнинг 06-устуни кўрсаткичларига ўхшаш бўлишини назарда тутиш керак.

5-бўлимда ўқувчиларнинг ёш таркиби синфлар бўйича кўрсатилади. 01-12-сатрдаги ўқувчиларнинг ёш таркиби тўғрисидаги маълумот ҳисобот йилидан кейинги 1 январь ҳолатига келтирилган. 12-сатрдаги маълумотлар йиғиндиси 01-11-сатрларнинг барча устунлари йиғиндисига тенг бўлиши керак.

Барча сатрлар бўйича 27-устун маълумотлари 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25-устунлари маълумотлари йиғиндисига, 28-устун маълумоти 2, 4, 6, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26-устунлар йиғиндисига тенг бўлиши керак. 

13-сатр 1 ва 2-устунларида 1-синфда жорий йилнинг 1 сентябрида 6 ва 7 ёшга кирганлар сони кўрсатилади. 13-сатр 1-устун маълумоти, 01-сатр 1-устун маълумотига тенг ёки катта бўлиши керак. 5-бўлим 13-сатр 1 ва 2-устун маълумотлари йиғиндиси  4-бўлим 01-03-сатрлар 2-устун йиғиндисига тенг ёки кичик бўлиши керак.

5-бўлим 01-12-сатрлар 27-устуни йиғиндиси 4-бўлим 02-14-сатрлар 2-устуни маълумотига тенг бўлиши керак. 5-бўлим 01-12-сатрлар 28-устуни маълумоти 4-бўлим 02-14-сатрлар 3-устуни маълумотига тенг келиши керак.

6-бўлимнинг 01-сатрида шу таълим муассасасида ишлаётган ўқитувчилар сони, раҳбарларни қўшган ҳолда кўрсатилади. Ушбу сонга шу муассасада ўқитувчилик қилаётган тарбиячилар, ҳамда  ўқитувчилик  қилиш билан бир қаторда (меҳнат дафтарчаси бўлганлар) бошка ташкилотларда ишлаётган шахслар киради. Масалан, инженер ёки бошқа мутахассис корхонадаги ўзининг асосий ишидан ташқари яна мактабда дарс бераётган бўлса, унда  у тўғрисидаги маълумотни 01-сатрдаги маълумотга қўшиш керак.

Умимий турдаги мактабларда мавжуд ақлий заиф ва руҳий ривожланмаган болалар синфларида дарс берувчи ўқитувчилар 02 ёки 03-сатрларда кўрсатилади.

Агар 4-бўлим 7 ёки 8-устуни тўлдирилган бўлса, у ҳолда 6-бўлим 02 ёки  03-сатри албатта тўлдирилган бўлиши керак.

6-бўлимда ҳомиладор ва туғиш таътилида, ҳамда 3 ёшгача болага қараш таътилида бўлган, вақтинча ишламаётган педагог ходимлар кўрсатилмайди.

7-бўлимда ўқувчиларни машғулотлар сменаларига қараб (ақлий заиф ва руҳий ривожланмаган болалар ўқийдиган синфларни қўшмаган ҳолда) тақсимланиши кўрсатилади.

Текширишда, 7-бўлимнинг 1, 3, 5-устунлари йиғиндиси (комплект синфлари бўлган мактаблар) 4-бўлим 14-сатр 1-устуни тенг ёки кичик бўлиши керак. 7-бўлимнинг 2, 4, 6-устунлари йиғиндиси 4-бўлим 14-сатр 2-устунга тенг бўлиши керак.

Агар 3-4-устунлар нолдан катта бўлса, у ҳолда 1-2-устунлар нолдан катта бўлиши керак. Агар 5-6-устунлар нолдан катта бўлса, у ҳолда 3-4-устунлар ҳамма вақт нолдан катта бўлиши керак.

8-бўлимни ҳамма таълим муассасалари (ақлий заиф ва руҳий ривожланмаган болалар мактаблари, мактаб-интернатларидан ташқари) тўлдиради.

Агар бир синфнинг иккита гуруҳида чет тиллар ўқитилаётган бўлса, унда ҳар бир гуруҳ шу тил бўйича 1-синф ҳисобланади. Агарда синф иккита мустақил шуғулланадиган гуруҳга бўлинса, у ҳолда бу бўлим бўйича ҳар бир синф алоҳида синф ҳисобланади.

Б устунда келтирилган чет тил хос рақами маълумотнома қисмида ифодаланган тиллар хос рақами билан кўрсатилали.

7-устун барча сатрлар бўйича 1, 3, 5-устун, 8-устун барча сатрлари  2, 4, 6-устунлар йиғиндисига тенг бўлиши керак. 

Текшираётганда 8-бўлим 1-8-устунлари йиғиндиси 4-бўлим 14-сатр 2-устун маълумотларига (ўқувчилар бир вақтнинг ўзида икки ва ундан ортиқ чет тилларни ўрганаётган ҳолдагина) тенг ёки ундан кичик бўлиши кераклигига эътибор бериш керак.   

9-бўлимни турли фанлар чуқур ўрганиладиган синфлари бўлган таълим муассасаси, гимназия ва лицейлар тўлдиради.

Агар юқорида зикр этилган таълим муассасаси, гимназия ва лицейлардаги ҳамма синфларда фанлар чуқур ўргатилмаса, у ҳолда бу бўлимда фақат фанлар чуқур ўргатиладиган синфлар ва улардаги ўқувчилар сони кўрсатилади.

1-сатр маълумотлари йиғиндиси 02-09-сатр маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак. 10-сатрда табиий-илмий фанлар чуқур ўргатиладиган синфлар ва ўқувчилар сони йиғиндиси кўрсатилади.

10-бўлимнинг  1, 2, 4-сатрларида биноларнинг умумий майдони кв.м.ларда ва ўнлик касрсиз бутун сонларда келтирилади.

01-сатрда мактабга қарашли барча биноларнинг умумий майдони, бўш ва банд бўлган синф хоналари, ўқиш кабинетлари, лабораториялар, устахоналар, жисмоний тарбия заллари ва унинг ёрдамчи хоналари, директор, директор ўринбосари, шифокор, ўқитувчилар хонаси, буфет, ошхона, вестибюл, омборхона, йўлаклар, ечиниш, ювиниш  хонаси, ертўла, ярим ертўла, ўқув ва ўқув ишлаб чиқариш устахоналари ва бошқалар кўрсатилади. Умумий майдонга шунингдек  мактабга тегишли бўлган биноларда жойлашган ходимларнинг яшаш жойлари, мактабларда интернатлар банд қилган бинолар киради. Бошқа ташкилот ва шахслар банд  қилган майдонлар ҳам умумий майдонда кўрсатилади. Мактаб биноларининг умумий майдонига ҳовлида жойлашган қўшимча бинолар майдони (сарой, гаражлар, отхоналар ва бошқалар) кирмайди.

02-сатрда барча биноларнинг ишчи майдони - бу унда жойлашган ҳамма хоналарнинг умумий майдони, унга йўлаклар, тамбурлар, ўтиш йўллари, зинапоялар, лифт шахтаси, ичкариги очиқ зиналар ҳамда муҳандислик асбоб-ускуналари ва муҳандислик шохобчалари жойлашган майдонлар киритилмайди. Бу майлонга кичик, ўрта ва катта синфлар жойлашган ўқув хоналари, устахоналар, бошланғич  ва ҳарбий тайёргарлик хоналари, мажлислар, ўқув-спорт заллари, кутубхоналар, маъмурий-хўжалик бинолари: соғлиқни тикловчи хоналар, ҳожатхона ва ювиниш хоналари; вестибюл, кийим ечиш хоналари билан киради.

Мактаб бинолари билан банд бўлган майдон бино плани, агар план йўқ бўлса, ҳар бир бинони махсус ўлчаш орқали аниқланади.

03-сатрда ўқувчилар билан машғулот ўтказадиган синф хоналари, ўқув хоналари, лабораториялар хоналари, 04-сатрда эса уларнинг майдони кўрсатилади.

08-19-сатрларда маълум фан бўйича ўқув машғулотлари олиб бориладиган ўқув хоналари кўрсатилади. Агар бир хонада иккита ўқув кабинети (масалан, кимё ва биология) жиҳозланган бўлса,  у ҳолда бу кимё ёки биология кабинети деб кўрсатилиши керак.

Бўлимнинг 08-19, 24-39, 42-44-сатрларини тўлдиришда, “ҳа” деб жавоб бериш билан бирга “10” сонини қўйиш кераклигини назарда тутиш лозим. Агар 19-сатр “10“га тенг бўлса, у ҳолда 20-сатр нолдан катта бўлади.

ЭҲМ билан ишлаш ўринларида (20-сатр) клавиатура ва монитор бўлиши шарт. Ўқитувчи ўрни тўғрисидаги маълумот 20-сатрда кўрсатилмайди.

26-28-сатрни тўлдираётганда, улардан фақат бири “10”га тенг бўлишини назарда тутиш керак.

Агар муассасада хўжалик-нажасли сувлари кўча канализация тармоғига ёки сингиб кетадиган қудуқларга уланган канализация иншооти билан жиҳозланган бўлса, 29-сатрда “10” кўрсатилади.

Муассаса марказлаштирилган сув тармоғидан ёки артизан қудуғидан келиб тушадиган тармоқлараро сув қувурлари билан таъминланган бўлса, бундай муассаса 30-сатрда “10“ кўрсатади.

Агар муассаса марказлашган иситиш воситасига эга бўлса (қайси иситиш манбаидан: ўзининг иситувчи буғ қозони, иситиш қозонлари группаси, марказлаштирилган асосда иссиқлик билан таъминловчи станциясидан фойдаланишидан қаъти назар) 33-сатрда  “10“ қўйилади. 

33-35-сатрларни тўлдираётганда, шулардан фақат биттаси “10”га тенг бўлиши керак. 32-сатрга "10", фақат 33-35-сатрлардан бирортаси "10"га тенг бўлган ҳолдагина қўйилади. Агар 40-сатр нолдан катта бўлса, 41-сатр ҳам нолдан катта бўлади.

43-44-сатрларни тўлдираётганда шулардан фақат биттаси нолга тенг бўлишини назарда тутиш керак.

11-бўлимни кутубхонаси (китоб фонди) мавжуд бўлган таълим муассасалари тўлдиради. Мактаб биносида жойлашган, лекин маданият органлари томонидан юритилувчи ва нафақат ушбу мактаб ўқувчиларини, балки туман ва бирқанча аҳоли пунктлари аҳолисига хизмат кўрсатувчи кутубхоналар ҳисоботга киритилмайди. 

01-сатрда китоб фондлари ҳақида (китоблар, брошюралар, журналлар, мактаб китоблари нусхаси (босма табок) маълумот келтирилади.

02-сатрда ўқув китоблари сони кўрсатилади. 02-сатр 01-сатрдан кичик ёки тенг бўлади. 02-сатр маълумоти 03-05-сатрлар йиғиндисига тенг бўлади.

06-07-сатрларда куни узайтирилган гуруҳлар ва улардаги ўқувчилар сони ҳақида маълумот келтирилади. Агар 06-сатр нолдан катта бўлса, унда 07-сатр ҳам нолдан катта бўлади.

12-бўлим - гуруҳлар сонини ақлий ёки жисмоний заиф болалар мактаб-интернатлари ва санатория мактаб-интернатлари тўлдиради.

13-бўлимда ўтган ўқув йили ва ёз давомида мактабдан кетган ўқувчилар ҳақида маълумот (4-бошланғич синфни, ўрта умумий мактабнинг 9-синфини (тў??из йилликни) ва 11-синфни тугатганлардан ташқари) келтирилади.

01-сатр ҳамма устунлари 02-11-сатрларнинг йиғиндисига тенг бўлиши керак. Барча сатрлар 2, 4, 6-устунлари маълумоти 1, 3, 5-устунлар маълумотидан кичик ёки тенг бўлиши керак.



Указания по заполнению государственной статистической

отчетности по форме №1-ДШ "Отчет дневной общеобразовательной

школы на начало учебного года"


Государственную статистическую отчетность по форме №1-ДШ "Отчет дневной общеобразовательной школы на начало учебного года" (далее отчет) составляют все образовательные учреждения: школа - детский сад (для детей дошкольного и младшего школьного возраста); школы и школы - интернаты (начальные, общие средние (девятилетние), общие средние (одиннадцатилетние); школы и школы - интернаты с углубленным изучением отдельных предметов; гимназии; лицеи; школы и школы- интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития (специальные (коррекционные) для обучающихся, воспитанников с отклонениями в развитии); санаторные школы - интернаты (для детей, нуждающихся в длительном лечении).

Школы и школы - интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития и санаторные школы - интернаты в справочной части отчета должны указать вид и профиль специализации учреждения.

В разделе 1 приводятся данные о распределении классов и учащихся по языкам, на которых ведется преподавание в образовательном учреждении.

В графе Б обязательно проставляется код языка преподавания в соответствии с кодами языков, приведенными в справке.

При контроле раздела следует иметь в виду, что сумма данных стр. 10  по всем графам должна быть равна сумме данных строк 1-6. Данные гр. 23 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21. Данные гр. 24 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 2, 4, 6, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 20, 22..

Раздел 2 характеризует перевод учащихся из одного класса в другой. В гр. 1 показывается общее число учащихся, окончивших данный класс и переведенных в следующий класс весной или осенью соответствующего года, независимо от того, все ли они продолжают обучение в следующем учебном году или частично выбыли.

В этом разделе учащиеся показываются в том классе, который они окончили в отчетном учебном году, а не в том классе, в который они переведены по результатам учебного года.

Численность учащихся выпускного класса, прослушавших более трех предметов и не получивших аттестат о среднем образовании, показывается соответственно в строке 12 или 13.

При контроле раздела следует иметь в виду, что данные гр.2 по всем строкам должны быть меньше или равны данным гр.1.

Раздел 3. Комплектом считается группа учащихся из двух и более 1 - 4 классов, обучение которых ведет одновременно один и тот же учитель. В строке 01 приводятся данные о количестве всех 1 - 4 классов и классов - комплектов (включая 1 классы, организованные в дошкольном учреждении). Данные строки 01 раздела 3 должны быть равны или меньше суммы данных, указанных в графе 1 строках 02 - 06 раздела 4 за счет классов, которые вошли в комплект.

В строке 02 приводятся  данные о количестве всех 1 - 11 классов и классов - комплектов только в школах и школах - интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития.

Строки 03 или 04 раздела 3 должны быть заполнены в том случае, если в разделе 4 заполнены соответственно графы 7 или 8 (то есть в общеобразовательных  школах организованы специальные классы для детей, имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития).

В разделе 4 стр.01 заполняют только школы и школы - интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития.

В стр.02 приводятся сведения о классах, организованных в дошкольных учреждениях. Школа -детский сад  стр. 02 не заполняет.

Графу 6 заполняет только специальная школа - интернат для детей с недостатками умственного или физического развития при наличии приходящих учащихся (посещающих только учебные занятия и не пользующихся общежитием, одеждой, обувью и питанием).

В стр. 16 выделяется численность учащихся школ и классов с углубленным изучением различных предметов. Если  образовательное учреждение декларировано, как "с углубленным изучением различных предметов" и в каталоге в гр.8 код равен 3, то стр. 16 раздела 4 обязательно должна быть больше нуля. Данные стр.16 должны быть меньше или равны данным стр.14 гр.2. Как правило, если в разделе 4 стр.16 больше нуля, то раздел 9 тоже должен быть больше нуля и наоборот, если раздел 9 не равен нулю, то стр.16 раздела 4 должна быть больше нуля.

При контроле следует иметь в виду, что данные раздела 4 по гр.1 и 2 должны соответствовать аналогичным показателям стр.06 раздела 1.

В разделе 5 приводятся данные о возрастном составе учащихся по классам. Данные стр.01-12, характеризующие возраст учащихся приводятся по состоянию на 1 января следующего за отчетным года. Данные стр.12 должны быть равны сумме данных стр.01-11 по всем графам.

Данные гр. 27 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25. Данные гр. 28 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 2, 4, 6, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26.

В стр.13 гр. 1 и 2 отражается численность учащихся 1 класса,  имеющих возраст по состоянию на 1 сентября текущего  года соответственно 6 и 7 лет. Данные стр.13 гр.1 должны быть больше или равны данным стр.01 гр.1. Суммарные данные стр.13 гр.1 и 2 раздела 5 должны быть меньше или равны суммы данных стр.01- 03 гр.2 раздела 4.

Данные гр.27 по стр.01-12 раздела 5 должны быть равны соответственно данным гр.2 стр.02-14 раздела 4. Данные гр.28 по стр.01-12 раздела 5 должны быть равны соответственно данным гр.3 стр.02-14 раздела 4.

В разделе 6 в стр. 01 отражается число всех учителей, работающих в данном образовательном учреждении, включая руководителей. В это число включаются  воспитатели, ведущие преподавательскую работу в учреждении, а также лица, которые наряду с преподаванием в данной школе работают в других организациях, где они имеют трудовую книжку. Например, если инженер или другой какой - либо специалист, наряду с его основной работой на предприятии или в организации, преподает физику в школе, то сведения о нем следует включить в стр. 01.

При наличии в школах общего типа учителей, работающих в классах для детей, имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития, сведения о них включаются соответственно в стр. 02 или стр.03.

Строки 02 или 03 раздела 6 должны быть обязательно заполнены, если в разделе 4 заполнены соответственно графы 7 или 8.

В раздел 6 не включаются педагогические работники, временно отсутствующие в связи с их уходом в отпуск по беременности и родам, и в отпуск по уходу за ребенком до достижения им возраста 3-х лет.

В разделе 7 отражается распределение учащихся по сменности занятий, без учащихся классов для детей,  имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития.

При контроле следует иметь в виду, что сумма граф 1, 3, 5 раздела 7 должна быть меньше (при наличии в школе классов - комплектов) или равна стр.14 гр.1 раздела 4. Сумма граф 2, 4, 6 раздела 7 должна быть равна стр.14 гр.2 раздела 4.

Графы 1и 2 всегда должны быть больше нуля, особенно, если больше нуля графы 3 и 4. Графы 3 и 4 всегда должны быть больше нуля, если больше нуля графы 5 и 6.

Раздел 8 заполняют все образовательные учреждения, кроме школ и школ - интернатов для детей с недостатками умственного или физического развития.

Если в школе преподают иностранные языки в двух группах одного класса, то каждая группа учащихся считается по данному языку как один класс. Если класс делится на две самостоятельно занимающиеся группы, то каждую из групп также следует считать по данному разделу за отдельный класс.


В графе Б обязательно проставляется код  иностранного языка в соответствии с кодами языков, приведенными в справке.

Графа 7 по всем строкам должна быть равна сумме данных граф 1, 3, 5. Графа 8 по всем строкам должна быть равна сумме данных граф 2, 4, 6.

При контроле следует иметь в виду, что сумма данных строк 1-8 графы  раздела 8 должна быть меньше или равна данным стр. 14 гр.2 раздела 4 (за исключением случаев, когда одни и те же учащиеся изучают два и более иностранных языков одновременно).

Раздел 9 заполняют образовательные учреждения с углубленным изучением различных предметов, образовательные учреждения, имеющие классы с углубленным изучением предметов, гимназии, лицеи.

Если в образовательном учреждении с углубленным изучением различных предметов, гимназии или лицее не во всех классах проводится углубленное изучение предметов, то в разделе отражаются данные только о классах с углубленным изучением различных предметов и учащихся в них.

Данные стр. 01 должны быть равны сумме строк 02 - 09 по всем графам. В стр. 10 отражаются суммарные данные о классах и учащихся с углубленным изучением естественно - научных предметов.

В разделе 10 в стр.01, 02, 04 приводятся данные о площади  всех помещений в квадратных метрах без десятичных знаков.

В стр.01 отражается  общая площадь всех помещений, принадлежащих школе, занятых и свободных классных комнатах, учебных кабинетов, лабораторий, мастерских, физкультурного зала и его подсобных помещений, кабинетов директора, заместителей директора и врача, учительских, буфета, столовой, кухни, вестибюлей, кладовых, коридоров, раздевален, умывальных комнат, подвалов и полуподвалов, занятых под учебные и учебно - производственные мастерские и другие учебные цели и т. д. В общую площадь также включается площадь квартир персонала школы, размещенных в зданиях, принадлежащих школе,  и помещениях, занятых интернатами при школе, а также площадь, занятая посторонними организациями и лицами. В общую площадь школьного помещения не включается площадь надворных построек (сараев, гаражей, конюшен и т. д.).

В стр.02 отражается  рабочая площадь всех зданий - эта площадь определяется как сумма площадей всех размещенных в нем помещений за исключением коридоров, тамбуров, переходов, лестничных клеток, лифтовых шахт, внутренних открытых лестниц, а также помещений, предназначенных для размещения инженерного оборудования и инженерных сетей. В эту площадь включаются учебные помещения для младших, средних и старших классов, помещения для мастерских, для начальной и военной подготовки, кружковой работы; актовые и учебно - спортивные залы; библиотеки; помещения обслуживающего назначения и административно - хозяйственные; рекреационные помещения; уборные и умывальные; вестибюль с гардеробной.

Площадь помещений, занимаемых школой, определяется по плану здания, а при отсутствии плана -  по специальному обмеру каждого помещения.

В стр.03 отражается число классных комнат, учебных кабинетов и лабораторий, в которых проводятся занятия с учащимися, а по стр.04 их площадь.

В строках 08 - 19 отражается наличие в образовательном учреждении учебных кабинетов, в которых проводятся учебные занятия по данному предмету. Если в одной комнате оборудованы два учебных кабинета (например, биологии и химии), то данные о таких кабинетах следует показывать или как о кабинете биологии или как о кабинете химии.

При заполнении раздела следует иметь в виду, что при ответе "да" в строках 08 - 19, 24 - 39, 42 - 44 следует проставить "10". Если стр.19 равна "10", то стр.20 должна быть больше нуля. Рабочее место с ЭВМ (стр. 20) должно иметь клавиатуру и монитор. Место учителя в данные стр.20 не включается.

При заполнении строк 26 - 28 следует иметь в виду, что только одна  из них может быть равна "10".

Если  в учреждении имеется канализационное устройство для стока хозяйственно - фекальных вод в уличную канализационную сеть или поглощающие колодцы, то такое учреждение оборудовано канализацией и в стр.29  должно указать "10".

Учреждение, оборудованное водопроводом, имеет внутри распределительную сеть водопроводных труб, в которые вода поступает из сети центрального водоснабжения или артезианской скважины. Такое учреждение в стр.30 проставляет "10".

Учреждение имеет центральное отопление, если оно обеспечивается теплом независимо от какого источника: от своей котельной, групповой котельной, ТЭЦ. Такое учреждение в стр.33 проставляет "10".

При заполнении строк 33 - 35 следует иметь в виду, что только одна  из них может быть равна "10". Строка 32 должна быть равна "10", если равна "10" одна из строк 33 - 35.

Стр.41 больше нуля, если стр.40 больше нуля.

При заполнении строк 43 -  44  следует иметь в виду, что только одна  из них может быть равна "10".

Раздел 11 заполняют образовательные учреждения, имеющие библиотеку (книжный фонд). Сведения о библиотеках, расположенных в помещениях школ, но находящихся в ведении органов культуры и обслуживающих не только обучающихся данной школы, но и жителей района или нескольких населенных пунктов, в этот отчет не включаются.

В стр.01 приводятся данные о всем книжном фонде - числе книг, брошюр, журналов, школьных учебниках в экземплярах (печатных единицах).

В стр.02 указывается число школьных учебников. Данные стр.02 должны быть меньше или равны данным стр.01. Данные стр.02 должны быть равны сумме данных стр.03 - 05.

В стр.06-07 приводятся данные о числе групп продленного дня и обучающихся в них. Стр.07 должна быть больше нуля, если стр.06 больше нуля.

Раздел 12   - число групп - заполняет школа - интернат для детей с недостатками умственного или физического развития, санаторная школа - интернат.

В разделе 13 приводятся данные об учащихся, выбывших из школы в течение прошлого учебного года и летнего периода, кроме учащихся, окончивших: 4 класс начальной школы, 9 класс общей средней (девятилетней) школы и 11 класс.

Данные стр.01 по всем графам должны быть равны сумме данных стр.02 - 11. Данные граф 2, 4, 6 по всем строкам должны быть соответственно меньше или равны данных граф 1, 3, 5.