1 - 10-варақлар
Ўзбекистон Республикаси
Давлат статистика қўмитасининг
2012 йил 23 октябрдаги 4-мб-сон қарорига
86-сон илова
ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ |
Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади. Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади ва Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди. Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике, а также не распространяться в коммерческих целях. |
Тақдим этадилар Представляют
|
Тақдим этиш муддати Срок представления |
2-ta`lim (UO'T) shakli |
|
Халқ таълими вазирлигининг умумтаълим муассасалари - Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимларига;
|
15 сентябрь |
Йиллик Годовая |
|
Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимлари - Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;
|
20 сентябрь |
||
Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг умумтаълим муассасалари, умумий ўрта таълим соҳасида хизмат кўрсатувчи нодавлат таълим муассасалари - Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармаларига
|
25 сентябрдан кечиктирмай |
||
Общеобразовательные учреждения Министерства народного образования - Районным (городским) отделам методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования;
|
15 сентября |
||
Районные (городские) отделы методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования - Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;
|
20 сентября |
||
Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, общеобразовательные учреждения других ведомств, негосударственные образовательные учреждения, оказывающие услуги в сфере общего среднего образования - Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента
|
не позднее 25 сентября |
||
Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади Конфиденциальность гарантируется получателем информации |
Ҳисобот топширувчи субъект номи Наименование отчитывающегося субъекта |
хос рақамлар коды |
||
КТУТ (ОКПО) |
|||
СТИР (ИНН) |
|||
Почта манзили Почтовый адрес |
МҲОБТ (СОАТО) |
||
ХХТУТ (ОКОНХ) |
УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ
2013/2014 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА
ҲИСОБОТИ
ОТЧЕТ
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
НА НАЧАЛО 2013/2014 УЧЕБНОГО ГОДА
I БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ТУРИ
(Б устунда умумтаълим муассасаси турининг битта хос рақами белгиланади)
РАЗДЕЛ I. ТИП ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
(в графе Б обводится один код соответствующий виду
общеобразовательного учреждения)
Умумтаълим муассасасининг тури Тип общеобразовательного учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
А |
Б |
Умумтаълим мактаби Общеобразовательная школа |
101 |
Умумтаълим мактаб-интернати Общеобразовательная школа-интернат |
102 |
Ихтисослаштирилган умумтаълим муассасалари (мактаблар, мактаб-интернатлар): Специализированные общеобразовательные учреждения (школы, школы-интернаты): |
|
футбол бўйича мактаб-интернати школа-интернат по футболу |
103 |
санаторий туридаги мактаб-интернатлари: школы-интернаты санаторного типа: |
|
сколиоз билан касалланган болалар учун для детей, больных сколиозом |
104 |
сил ва нафас олиш органларининг сурункали касалликларига чалинган, алоҳида шарт-шароитларда даволаш ва соғломлаштиришга муҳтож бўлган болалар учун для детей группы риска по туберкулезу и хроническим заболеваниям органов дыхания, нуждающиеся в лечении и оздоровлении в особых условиях |
105 |
жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун мактаблар, мактаб-интернатлар: школы, школы-интернаты для детей с отклонениеми в физическом или психическом развитии: |
|
кар (эшитмайдиган) болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для глухих (неслышащих) детей |
106 |
заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для слабослышащих и позднооглохших детей |
107 |
кўзи ожиз (кўр) болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для незрячих (слепых) детей |
108 |
заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для слабовидящих и поздноослепших детей |
109 |
нутқида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для детей с тяжелыми нарушениями речи |
110 |
таянч-ҳаракат аппаратида нуқсони бўлган болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата |
111 |
руҳий ривожланиши суст бўлган болалар учун мактаб-интернат школа-интернат для детей с задержкой психического развития |
112 |
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаблар, мактаб-интернатлар: школы, школы-интернаты (вспомогательные) для умственно отсталых детей: |
|
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб школа (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
113 |
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб-интернат школа-интернат (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
114 |
кар (эшитмайдиган), заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернат школа-интернат смешанного типа для глухих (неслышающих), слабослышащих и позднооглохших детей |
115 |
кўзи ожиз (кўр), заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернат школа-интернат смешанного типа для незрячих (слепых), слабовидящих и поздноослепших детей |
116 |
алоҳида шароитларда таъминлаш, тарбиялаш ва таълим беришга муҳтож болалар учун мактаб школа для детей, нуждающихся в особых условиях содержания, воспитания и образования |
117 |
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаблар, мактаб-интернатлар: школы, школы-интернат с углубленным изучением отдельных предметов: |
|
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб школа с углубленным изучением отдельных предметов |
118 |
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб-интернат школа-интернат с углубленным изучением отдельных предметов |
119 |
Ўқув-тарбия комплекслари: Учебно-воспитательные комплексы: |
|
мактабгача тарбия ва бошланғич таълим фаолиятини амалга оширувчи муассаса (болалар боғчаси - мактаб) учрежение, осуществляющие дошкольное воспитание и начальное образование (детский сад - школа) |
120 |
мактаб синфлари бўлган академик лицей ёки касб-ҳунар коллежи академический лицей или профессиональный колледж, имеющий школные классы |
121 |
Болалар меҳрибонлик уйи (болалар меҳрибонлик уйида ўқитилиши ташкил қилинган тарбияланувчилар) Детский дом (воспитанники, обучение которых организовано в детском доме) |
122 |
Умумтаълим дастури бўйича таълимни амалга оширмайдиган, лекин ўтган ўқув йилида битирувчилар чиқарган муассаса Учреждение, не осуществляющее обучение по общеобразовательной программе, но выпустившее учащихся в предыдущем учебном году |
123 |
II БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ
ЎҚУВЧИЛАРИНИНГ ХАРАКАТИ
РАЗДЕЛ II. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
2012 йил 2 сен- тябрь ҳола- тига ўқув- чилар Уча- щихся по сос- тоянию на 02.09. 2012 г. |
2012/2013 ўқув йили давомида: В течение 2012/2013 учебного года: |
Кейинги синфга ўтказилган ёки 2013 йилда мактабни битирган ўқувчилар Число учащихся, переве- денных в следующий класс или окончивших школу в 2013 году |
улар- дан қиз- лар из них дево- чек |
Кейинги синфга ўтказилгандан сўнг 2013 йил ёзги таътил давомида: В течение летних каникул 2013 года после перевода на следующий класс: |
||||||||||
келган ўқув- чилар сони число прибыв- ших уча- щихся |
улардан респуб- ликанинг бошқа умумтаълим муассаса- ларидан келганлар из них прибывших из других общеобра- зовательных учреждений республики |
кетган ўқув- чилар сони число выбыв- ших уча- щихся |
улардан: из них: |
келган ўқув- чилар сони число прибыв- ших уча- щихся |
улардан респуб- ликанинг бошқа умум- таълим муассаса- ларидан келганлар из них прибывших из других общеобразо- вательных учреждений республики |
кетган ўқув- чилар сони число выбыв- ших уча- щихся |
шундан қуйидаги сабабларга кўра: из них по следующим причинам: |
|||||||||
респуб- ликанинг бошқа умум- таълим муасса- саларига в другие общеоб- разова- тельные учреждения республики |
респуб- ликадан чиқиб кетган выехали за пре- делы рес- публики |
вафот этган в связи со смертью |
респуб- ликанинг бошқа умум- таълим муасса- саларига в другие общеоб- разова- тельные учреждения республики |
респуб- ликадан чиқиб кетган выехали за пределы республики |
вафот этган в связи со смертью |
|||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Тайёрлов гуруҳлари Подготовительные группы |
201 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||
1-синф* 1-класс* |
202 |
|||||||||||||||
2-синф 2-класс |
203 |
|||||||||||||||
3-синф 3-класс |
204 |
|||||||||||||||
4-синф 4-класс |
205 |
|||||||||||||||
5-синф 5-класс |
206 |
|||||||||||||||
6-синф 6-класс |
207 |
|||||||||||||||
7-синф 7-класс |
208 |
|||||||||||||||
8-синф 8-класс |
209 |
|||||||||||||||
9-синф 9-класс |
210 |
|||||||||||||||
10-синф 10-класс |
211 |
|||||||||||||||
11-синф 11-класс |
212 |
|||||||||||||||
Жами Всего |
213 |
*) мактабгача таълим муассасасида ташкил этилган 1-синф ўқувчиларини қўшган ҳолда
*) включая учащихся 1-х классов, организованных в учреждениях дошкольного образования
Экстернат тартибида давлат аттестациясидан ўтган битирувчилар сони Число выпускников, прошедших государственную аттестацию в порядке экстерната |
______________214 |
|
улардан қизлар из них девочек |
______________215 |
III БЎЛИМ. СИНФЛАР БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАРКИБИ
РАЗДЕЛ III. СОСТАВ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Синф- лар сони, бирлик Число классов, единиц |
2013 йил 2 сентябрь ҳолатига ўқувчилар сони Число учащихся по состо- янию на 02.09. 2013 г. |
улар- дан қиз- лар из них дево- чек |
Жами ўқувчилар сонидан (2-устун): Из числа учащихся всего (графа 2): |
Бундан ташқари, қуйидаги махсус синфларда таълим олаётган ўқувчилар: Кроме того, обучающихся в специальных классах: |
||||||
иккин- чи йил ўқиёт- ганлар второ- годники |
улардан из них |
мактаб- интер- нат тар- бияла- нувчи- лари воспи- тан- ники школь- интер- натов |
улардан из них |
коррекция синф- ларида, тенглаш- тирувчи синфларда в коррек- ционных классах, классах вырав- нивания |
улардан из них |
жисмоний ёки руҳий ривож- ланишида нуқсони бўлган болалар учун для детей с откло- нениями в физическом или пси- хическом развитии |
улардан из них |
|||||
қиз- лар дево- чек |
қиз- лар дево- чек |
қиз- лар дево- чек |
қиз- лар дево- чек |
|||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Тайёрлов гуруҳлари Подготовительные группы |
301 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||
1-синф* 1-класс* |
302 |
|||||||||||
2-синф 2-класс |
303 |
|||||||||||
3-синф 3-класс |
304 |
|||||||||||
4-синф 4-класс |
305 |
|||||||||||
5-синф 5-класс |
306 |
|||||||||||
6-синф 6-класс |
307 |
|||||||||||
7-синф 7-класс |
308 |
|||||||||||
8-синф 8-класс |
309 |
|||||||||||
9-синф 9-класс |
310 |
|||||||||||
10-синф 10-класс |
311 |
|||||||||||
Жами Всего |
312 |
IV БЎЛИМ. СИНФЛАР ВА ТАЪЛИМ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН
ТИЛЛАР БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ
РАЗДЕЛ IV. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ
ПО КЛАССАМ И ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
шу жумладан, таълим олиб бориладиган тиллар бўйича: в том числе по языкам обучения: |
|||||||
ўзбек узбек- ский |
қора- қалпоқ каракал- пакский |
рус рус- ский |
қозоқ казах- ский |
туркман туркмен- ский |
қирғиз киргиз- ский |
тожик таджик- ский |
бош- қалар другие |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Тайёрлов гуруҳлари Подготовительные группы |
401 |
|||||||||
1-синф* 1-класс* |
402 |
|||||||||
2-синф 2-класс |
403 |
|||||||||
3-синф 3-класс |
404 |
|||||||||
4-синф 4-класс |
405 |
|||||||||
5-синф 5-класс |
406 |
|||||||||
6-синф 6-класс |
407 |
|||||||||
7-синф 7-класс |
408 |
|||||||||
8-синф 8-класс |
409 |
|||||||||
9-синф 9-класс |
410 |
|||||||||
10-синф 10-класс |
411 |
|||||||||
Жами Всего |
412 |
*) мактабгача таълим муассасасида ташкил этилган 1-синф ўқувчиларини қўшган ҳолда
*) включая учащихся 1-х классов, организованных в учреждениях дошкольного образования
V БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ
(туғилганлик ҳақидаги ҳужжатларга асосан
2014 йил 1 январь ҳолатига бўлган ёши бўйича тузилади)
РАЗДЕЛ V. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ
(составляется на основании документов о рождении,
число лет по состоянию на 1 января 2014 года)
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Ўқув- чилар сони, жами Число уча- щихся, всего |
шу жумладан ёши бўйича: в том числе по возрастам: |
|||||||||||||
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
8 ёш 8 лет |
9 ёш 9 лет |
10 ёш 10 лет |
11 ёш 11 лет |
12 ёш 12 лет |
13 ёш 13 лет |
14 ёш 14 лет |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш ва ундан катта 18 лет и старше |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
Тайёрлов гуруҳлари Подготовительные группы |
жами всего |
501 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
502 |
|||||||||||||||
1-синф* 1-класс* |
жами всего |
503 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
504 |
|||||||||||||||
2-синф 2-класс |
жами всего |
505 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
506 |
|||||||||||||||
3-синф 3-класс |
жами всего |
507 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
508 |
|||||||||||||||
4-синф 4-класс |
жами всего |
509 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
510 |
|||||||||||||||
5-синф 5-класс |
жами всего |
511 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
512 |
|||||||||||||||
6-синф 6-класс |
жами всего |
513 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
514 |
|||||||||||||||
7-синф 7-класс |
жами всего |
515 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
516 |
|||||||||||||||
8-синф 8-класс |
жами всего |
517 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
518 |
|||||||||||||||
9-синф 9-класс |
жами всего |
519 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
520 |
|||||||||||||||
10-синф 10-класс |
жами всего |
521 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
522 |
|||||||||||||||
Жами Всего |
жами всего |
523 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
524 |
*) мактабгача таълим муассасасида ташкил этилган 1-синф ўқувчиларини қўшган ҳолда
*) включая учащихся 1-х классов, организованных в учреждениях дошкольного образования
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
2013 йил 2 сентябрь ҳолатига қуйидаги ёшда бўлган 1-синф ўқувчилари сони: Число учащихся 1-го класса по состоянию на 2 сентября 2013 года в возрасте: |
|
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
||
А |
Б |
1 |
2 |
Жами ўқувчилар Всего учащихся |
525 |
||
улардан қизлар из них девочек |
526 |
VI БЎЛИМ. ЧЕТ ТИЛЛАРИ ЎҚИТИЛАЁТГАН
ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ
РАЗДЕЛ VI. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ
ОБУЧАЮЩИХСЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
шу жумладан, ўқитиладиган чет тиллари бўйича: в том числе обучающихся иностранным языкам: |
||||||||||
инглиз англий- ский |
француз фран- цузский |
немис немец- кий |
испан испан- ский |
форс персид-ский |
корейс корей- ский |
араб араб- ский |
япон япон- ский |
хитой китай- ский |
ҳинд хинди |
бошқа- лар другие |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1-синф* 1-класс* |
601 |
||||||||||||
2-синф 2-класс |
602 |
||||||||||||
3-синф 3-класс |
603 |
||||||||||||
4-синф 4-класс |
604 |
||||||||||||
5-синф 5-класс |
605 |
||||||||||||
6-синф 6-класс |
606 |
||||||||||||
7-синф 7-класс |
607 |
||||||||||||
8-синф 8-класс |
608 |
||||||||||||
9-синф 9-класс |
609 |
||||||||||||
Жами Всего |
610 |
*) мактабгача таълим муассасасида ташкил этилган 1-синф ўқувчиларини қўшган ҳолда
*) включая учащихся 1-х классов, организованных в учреждениях дошкольного образования
VII БЎЛИМ. ИЖТИМОИЙ ЁРДАМГА МУХТОЖ
ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ
(туғилганлик ҳақидаги ҳужжатларга асосан
2014 йил 1 январь ҳолатига бўлган ёши бўйича тузилади)
РАЗДЕЛ VII. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ,
ОТНОСЯЩИХСЯ К СОЦИАЛЬНО-УЯЗВИМОЙ КАТЕГОРИИ
(составляется на основании документов о рождении,
число лет по состоянию на 1 января 2014 года)
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами Всего |
шу жумладан: в том числе: |
||||||||||||
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
8 ёш 8 лет |
9 ёш 9 лет |
10 ёш 10 лет |
11 ёш 11 лет |
12 ёш 12 лет |
13 ёш 13 лет |
14 ёш 14 лет |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш ва ундан катта 18 лет и старше |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Якка тартибда уй шароитида ўқиётган болалар сони Число детей, обучающихся индивидуально на дому |
701 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
702 |
||||||||||||||
Ногирон болалар сони Число детей-инвалидов |
703 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
704 |
||||||||||||||
Ота-она парваришисиз қолган ва етим болалар сони Число детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей |
705 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
706 |
||||||||||||||
Кам таъминланган оилаларнинг фарзанди бўлган ўқувчилар сони Число учащихся из малообеспеченных семей |
707 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
708 |
||||||||||||||
Коррекция синфларида, тенглаштирувчи синфларда ўқувчилар сони Число учащихся в коррекционных классах, классах выравнивания |
709 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
710 |
||||||||||||||
Жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун синфларда ўқувчилар сони Число учащихся в классах для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии |
711 |
||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
712 |
VIII БЎЛИМ. АЛОҲИДА ФАНЛАРНИ ЧУҚУР ЎЗЛАШТИРИШ,
ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ОЛИМПИАДАЛАРДА ИШТИРОКИ
РАЗДЕЛ VIII. УГЛУБЛЕННОЕ ИЗУЧЕНИЕ ОТДЕЛЬНЫХ
ПРЕДМЕТОВ, УЧАСТИЕ УЧАЩИХСЯ В ОЛИМПИАДАХ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Турли фанлар чуқур ўзлаштириладиган синфлардаги ўқувчилар сони Число учащихся в классах с углубленным изучением различных предметов |
Фан олимпиадаларида қатнашган ўқувчилар сони Число учащихся, участвовавших в предметных олимпиадах |
Олимпиада ғолиблари сони Число победителей олимпиад |
||||||||||||||
Жами Всего |
шу жумладан: в том числе: |
|||||||||||||||||
2- синф 2-класс |
3- синф 3-класс |
4- синф 4-класс |
5- синф 5-класс |
6- синф 6-класс |
7- синф 7-класс |
8- синф 8-класс |
9- синф 9-класс |
I босқич I этап |
II босқич II этап |
III босқич III этап |
IV босқич IV этап |
I босқич I этап |
II босқич II этап |
III босқич III этап |
IV босқич IV этап |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
Синфлар сони, бирлик Число классов, единиц |
801 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
802 |
|||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
803 |
|||||||||||||||||
Фанлар бўйича: По предметам: она тили ва адабиёт родной язык и литература |
804 |
|||||||||||||||||
инглиз тили английский язык |
805 |
|||||||||||||||||
француз тили французский язык |
806 |
|||||||||||||||||
немис тили немецкий язык |
807 |
|||||||||||||||||
тарих история |
808 |
|||||||||||||||||
давлат ва ҳуқуқ асослари основа государства и право |
809 |
|||||||||||||||||
иқтисодий билим асослари основа экономических знаний |
810 |
|||||||||||||||||
математика математика |
811 |
|||||||||||||||||
информатика информатика |
812 |
|||||||||||||||||
физика физика |
813 |
|||||||||||||||||
кимё химия |
814 |
|||||||||||||||||
биология биология |
815 |
|||||||||||||||||
география география |
816 |
|||||||||||||||||
тасвирий санъат, чизмачилик изобразительное искусство, черчение |
817 |
|||||||||||||||||
меҳнат труд |
818 |
|||||||||||||||||
мусиқа музыка |
819 |
|||||||||||||||||
жисмоний тарбия физическая культура |
820 |
IX БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ
ПЕДАГОГЛАРИ (ЎРИНДОШЛАРСИЗ)
РАЗДЕЛ IX. ПЕДАГОГИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО
УЧРЕЖДЕНИЯ (БЕЗ СОВМЕСТИТЕЛЕЙ)
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами педагог ходим- лар сони Общее число педаго- гичес- ких работ- ников |
улар- дан аёл- лар из них жен- щин |
Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) қуйидаги маълумот даражасига ва малакавий тоифага эга бўлганлар: Из общего числа педагогических работников (из графы 1) имеют степень образования и квалификационные категории: |
Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) ўқитиш қуйидаги тилларда олиб бориладиган мактабларда: Из общего числа педагогических работников (из графы 1) в школах с языками обучения: |
||||||||||||||
олий маъ- лумот выс- шее обра- зова- ние |
улар- дан педа- гоги- кага оид из них педа- гоги- ческое |
ўрта- махсус маъ- лумот сред- нее специ- альное |
улар- дан педа- гоги- кага оид из них педа- гоги- ческое |
олий тоифа выс- шую кате- горию |
би- ринчи тоифа пер- вую кате- горию |
ик- кинчи тоифа вто- рую кате- горию |
мута- хассис тои- фаси кате- горию спе- циа- листа |
ўзбек узбек- ский |
рус рус- ский |
қора- қалпоқ кара- кал- пак- ский |
тожик тад- жик- ский |
қозоқ казах- ский |
қирғиз кир- гиз- ский |
турк- ман турк- мен- ский |
бош- қалар другие |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Жами педагоглар (902 - 924-сатрлар йиғиндиси), шу жумладан: Всего педагогов (сумма строк 902 - 924), в том числе: |
901 |
||||||||||||||||||
мактабнинг фанлар бўйича таълим бермайдиган раҳбарлари руководители школы, не преподающие обучение по предметам |
902 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
бошланғич синф ўқитувчилари учителя начальных классов |
903 |
||||||||||||||||||
фанлар бўйича педагоглар (мактаб раҳбарларини қўшган ҳолда): педагоги по предметам (включая руководителей школ): она тили ва адабиёти (ўқитиш ўзбек ёки рус тилида олиб бориладиган мактаблардан/синфлардан ташқари) родного языка и литературы (кроме школ/классов с узбекским или русским языком обучения) |
904 |
х |
х |
||||||||||||||||
ўзбек тили ва адабиёти узбекского языка и литературы |
905 |
||||||||||||||||||
рус тили ва адабиёти русского языка и литературы |
906 |
||||||||||||||||||
тарих ва давлат ва ҳуқуқ асослари истории и основ государства и права |
907 |
||||||||||||||||||
миллий ғоя ва маънавият асослари национальная идея и основы духовности |
908 |
||||||||||||||||||
физика физики |
909 |
||||||||||||||||||
математика математики |
910 |
||||||||||||||||||
информатика информатики |
911 |
||||||||||||||||||
кимё химии |
912 |
||||||||||||||||||
география географии |
913 |
||||||||||||||||||
биология биологии |
914 |
||||||||||||||||||
инглиз тили английского языка |
915 |
||||||||||||||||||
немис тили немецкого языка |
916 |
||||||||||||||||||
француз тили французского языка |
917 |
||||||||||||||||||
бошқа чет тиллар других иностранных языков |
918 |
||||||||||||||||||
мусиқа ва ашула музыки и пения |
919 |
||||||||||||||||||
тасвирий санъат, чизмачилик изобразительного искусства, черчения |
920 |
||||||||||||||||||
жисмоний тарбия физической культуры |
921 |
||||||||||||||||||
меҳнат таълими трудового обучения |
922 |
||||||||||||||||||
чақири??ача ҳарбий таълим ўқитувчилари преподаватели допризывного военного образования |
923 |
||||||||||||||||||
бошқа педагоглар прочие педагоги |
924 |
||||||||||||||||||
Педагоглар умумий сонидан (901-сатрдан): Из общего числа педагогов (из строки 901): директор директор |
925 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
ўқув ишлари бўйича директор ўринбосари заместитель директора по учебной работе |
926 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари заместитель директора по духовно-просветительской работе |
927 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
фан номзодлари кандидаты наук |
928 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
фан докторлари доктора наук |
929 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Ундан ташқари: Кроме того: дефектологлар дефектологов |
930 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
улардан логопедлар из них логопеды |
931 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
ўриндошлик асосида ишлаётган ўқитувчилар преподаватели, работающие по совместительству |
932 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
X БЎЛИМ. МАШҒУЛОТЛАРНИНГ СМЕНАЛИЛИГИ
РАЗДЕЛ X. СМЕННОСТЬ ЗАНЯТИЙ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
1-сменада в 1-ю смену |
2-сменада во 2-ю смену |
3-сменада в 3-ю смену |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
Синфлар сони, бирлик Число классов, единиц |
1001 |
|||
Ўқувчилар сони, киши Число учащихся, человек |
1002 |
XI БЎЛИМ. 2013 ЙИЛ 9-СИНФ БИТИРУВЧИЛАРИНИНГ
КЕЛГУСИДАГИ БАНДЛИГИ БЎЙИЧА ТАҚСИМЛАНИШИ
РАЗДЕЛ XI. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ВЫПУСКНИКОВ 9-ГО КЛАССА
2013 ГОДА ПО ВИДАМ ДАЛЬНЕЙШЕЙ ЗАНЯТОСТИ
киши человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами бити- рув- чилар Всего выпуск- ников |
Ўқишни давом эттираётганлар Продолжают учебу |
ишга жой- лаш- ганлар Устро- ились на работу |
Де??он хўжали- гида банд бўл- ганлар Заняты в дех- канском хозяй- стве |
Ишла- майди ва ўқи- майди Не рабо- тают и не учатся |
улардан оғир ва сурун- кали касал- лиги са- бабли из них в связи с тежелым и хрони- ческим заболе- ванием |
Вафот этган- лар Умер- ли |
Ўқиш ва ишга жойлашиш масаласи аниқлан- маган шахслар Лица, о которых не выяснен вопрос об обучении и устройстве на работу |
Респуб- ликадан ташқа- рига чиқиб кет- ганлар Выбыли за пре- делы рес- публики |
||
ака- демик лицей- ларда в акаде- мичес- ких лицеях |
касб- ҳунар коллеж- ларида в про- фессио- нальных коллед- жах |
турли йўна- лишдаги курс- ларда на курсах различ- ного направ- ления |
||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Жами Всего |
1101 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девушек |
1102 |
XII БЎЛИМ. МАКТАБ КУТУБХОНАСИ, КУНИ УЗАЙТИРИЛГАН
ГУРУҲЛАР ВА МАКТАБ ФИЛИАЛЛАРИ
РАЗДЕЛ XII. ШКОЛЬНАЯ БИБЛИОТЕКА, ГРУППЫ
ПРОДЛЕННОГО ДНЯ И ФИЛИАЛЫ ШКОЛ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Сони Количество |
А |
Б |
1 |
Китоблар (дарсликларини қўшган ҳолда), рисола ва журналлар сони, нусха Число книг (включая учебники), брошюр и журналов, экземпляров |
1201 |
|
шу жумладан, дарсликлар в том числе учебников |
1202 |
|
улардан: из них: 1 - 4-синфлар учун для 1 - 4 классов |
1203 |
|
5 - 9-синфлар учун для 5 - 9 классов |
1204 |
|
Куни узайтирилган гуруҳлар сони, бирлик Количество групп продленного дня, единиц |
1205 |
|
Куни узайтирилган гуруҳлардаги ўқувчилар, киши Учащихся в группах продленного дня, человек |
1206 |
|
Гуруҳлар сони (мактаб-интернат тўлдиради) Количество групп (заполняет школа-интернат) |
1207 |
|
Мактаб филиаллари сони, бирлик Число филиалов школ, единиц |
1208 |
|
Мактаб филиалларида ўқувчилар сони, киши Число учащихся в филиалах школ, человек |
1209 |
XIII БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ
РАЗДЕЛ XIII. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Сони, бирликда Количество, единиц |
А |
Б |
1 |
Шахсий компьютерлар сони, жами Число персональных компьютеров, всего |
1301 |
|
шундан ўқитиш жараёнида фойдаланиладиганлари из них использующихся в процессе обучения |
1302 |
|
Интернетга уланиш имконияти бўлган компьютерлар сони Число компьютеров, имеющих доступ в Интернет |
1303 |
|
Локал тармо??а уланган компьютерлар сони Число компьютеров, подключенных к локальной сети |
1304 |
|
Ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизорлар сони Число телевизоров используемых в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов) |
1305 |
|
Видеопроекторлар мавжудлиги (1 - мавжуд, 2 - мавжуд эмас) Наличие видеопроекторов (1 - имеется, 2 - не имеется) |
1306 |
|
Веб-сайт мавжудлиги (1 - мавжуд, 2 - мавжуд эмас) Наличие веб-сайта (1 - имеется, 2 - не имеется) |
1307 |
|
Телефонлар мавжудлиги (1 - мавжуд, 2 - мавжуд эмас) Наличие телефонов (1 - имеется, 2 - не имеется) |
1308 |
XIV БЎЛИМ. МАКТАБ БИНОЛАРИ ВА ЎҚИТИШНИНГ
ТЕХНИК ВОСИТАЛАРИ
РАЗДЕЛ XIV. ШКОЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ
И ТЕХНИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Мавжудлиги, 1 - мавжуд, 2 - мавжуд эмас Наличие, 1 - имеется, 2 - не имеется |
А |
Б |
1 |
Умумтаълим муассасаси биноси (намунавий - 1, мослаштирилган - 2) Здание общеобразовательного учреждения (типовое - 1, приспособленное - 2) |
1401 |
|
Бинонинг умумий майдони, квадрат метрлар Общая площадь зданий, квадратных метров |
1402 |
|
Таълим муассасасининг паспорти бўйича лойиҳавий қуввати, ўқув ўринлари Проектная мощность общеобразовательного учреждения, ученических мест по паспорту учреждения |
1403 |
|
Интернатнинг лойиҳавий қуввати, муассаса паспорти бўйича ўрин Проектная мощность интерната, мест по паспорту учреждения |
1404 |
|
Синф хоналари сони (ўқув хоналари ва лабораторияларни қўшган ҳолда) - жами бирлик Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории) - всего единиц |
1405 |
|
Фан синфлари мавжудлиги: Наличие предметных классов: физика физики |
1406 |
|
математика математики |
1407 |
|
биология биологии |
1408 |
|
кимё химии |
1409 |
|
география географии |
1410 |
|
тарих ва жамиятшунослик история и обществоведения |
1411 |
|
она тили ва адабиёти (узбек ва рус бўлмаган) родного языка и литературы (не узбекского и не русского) |
1412 |
|
ўзбек тили ва адабиёти узбекского языка и литературы |
1413 |
|
шу жумладан, лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1414 |
|
рус тили ва адабиёти русского языка и литературы |
1415 |
|
шу жумладан, лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1416 |
|
чет тили иностранного языка |
1417 |
|
шу жумладан, лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1418 |
|
информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари основы информатики и вычислительной техники |
1419 |
|
Ўқув устахоналари Учебные мастерские |
1420 |
|
Кутубхона Библиотека |
1421 |
|
Спорт зали Спортивный зал |
1422 |
|
Спорт майдончаси Спортивная площадка |
1423 |
|
Чўмилиш хавзаси Плавательный бассейн |
1424 |
|
Ошхона (буфет) Столовая (буфет) |
1425 |
|
уларда ўринлар сони, бирлик в них число посадочных мест, единиц |
1426 |
|
Қишлоқ хўжалиги ерлари Сельскохозяйственные земельные участки |
1427 |
|
Канализация Канализация |
1428 |
|
Водопровод Водопровод |
1429 |
|
Марказлаштирилган иситиш тизими Централизованная отопительная система |
1430 |
|
Якка тартибдаги иситиш тизими Индивидуальная отопительная система |
1431 |
|
Таълим муассасаси ўқув иншоотларининг техник ҳолати капитал таъмирга муҳтож: 1 - ҳа, 2 - йўқ Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения требуют капитального ремонта: 1 - да, 2 - нет |
1432 |
|
Таълим муассасаси ўқув иншоотларининг техник ҳолати яроқсиз ҳолатда: 1 - ҳа, 2 - йўқ Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения находятся в аварийном состоянии: 1 - да, 2 - нет |
1433 |
Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину |
|
|
2013 йил "___"_____________
"___"_____________ 2013 года |
М.Ў. М.П.
|
Раҳбар Руководитель |
______________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
______________ (имзо) (подпись) |
|
______________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
|
Ҳисобот тузиш учун масъул мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
________________ (мансаби) (должность) |
______________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
______________ (имзо) (подпись) |
Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________
Адрес электронной почты организации: