2-4 страницы
Альбомный формат
1-бўлим. Муассасалар, тарбияланувчилар ва ходимлар сони
Раздел 1. Число учреждений, численность воспитанников и персонала
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами Всего |
Шу жумладан, қишлоқ жойларда В том числе, в сельской местности |
|||||
муассаса- лар сони, бирлик число учреждений, единиц |
ўринлар сони, бирлик число мест, единиц |
гуруҳлар сони, бирлик число групп, единиц |
тарбияланувчи- лар сони, киши численность воспитанников, человек |
ходимлар сони, киши численность работников, человек |
муассаса- лар сони, бирлик число учреждений, единиц |
улардаги тарбияланувчи- лар сони, киши в них воспитанников, человек |
||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Халқ таълими тизими ва бошқа вазирлик, идораларга қарашли болалар меҳрибонлик уйлари Детские дома системы народного образования и других ведомств |
01 |
|||||||
шу жумладан: в том числе: |
||||||||
умумий турдаги общего типа |
02 |
|||||||
санатория типидаги - санаторные |
03 |
|||||||
махсус - специальные |
04 |
|||||||
01-сатрдан бошқа вазирлик, идораларга қарашли болалар меҳрибонлик уйлари Из стр. 01 детские дома других министерств и ведомств |
05 |
|||||||
Ота-она қаровисиз қолган болалар учун мактаб-интернатлар Школы-интернаты для детей, оставшихся без попечения родителей |
06 |
|||||||
Бундан ташқари: Кроме того: |
||||||||
Оила ташкил этилган болалар меҳрибонлик уйлари сони Число детских домов семейного типа |
07 |
|||||||
улардаги болалар в них детей |
08 |
х |
х |
х |
х |
|||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари" уюшмаси "SOS детские деревни Узбекистана" |
09 |
х |
х |
2-бўлим. Ҳисобот йилида тарбияланувчилар ҳаракати
Раздел 2. Движение воспитанников за отчетный год
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
2008 й. 1 январь ҳолатига мавжуд тарбияланувчи- лар сони, киши Состояло воспитанников на 1 января 2008 г., человек |
Келганлар Прибыло |
Чиқиб кетганлар Выбыло |
шу жумладан: в том числе: |
||||||
касб-ҳунар коллежларига в профес- сиональные колледжи |
ишга жойлаш- ганлар трудо- устроенные |
бошқа болалар меҳрибонлик уйлари, мактаб-интер- натларига в другие детские дома, школы-интернаты |
васийликка олинган под опеку |
фарзанд- ликка олинган на усыновление |
ота-оналари бағрига қайтганлар к родителям |
бошқа сабаблар билан прочим причинам |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Болалар меҳрибонлик уйлари Детские дома |
01 |
||||||||||
Ота-она қаровисиз қолган болалар учун мактаб-интернатлар Школы-интернаты для детей, оставшихся без попечения родителей |
02 |
||||||||||
Оила туридаги болалар уйлари Детские дома семейного типа |
03 |
||||||||||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари" уюшмаси "SOS детские деревни Узбекистана" |
04 |
3-бўлим. Болалар меҳрибонлик уйлари (мактаб-интернатлар)даги тарбияланувчилар таркиби
Раздел 3. Состав воспитанников детских домов (школ-интернатов)
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Тарбияланувчилар умумий сонидан (1-бўлим 6-устун) Из общей численности воспитанников (раздел 1 гр.6) |
||||||||||
ёши бўйича в возрасте |
етим ва ота-она қаровисиз қолган болалар сирот и детей, оставшихся без попечения родителей |
шу жумладан, етим болалар из них сирот |
Ўқув муасса- саларида таълим олиш Обучаются в учебных заведениях |
ўқимаяпти не обучаются |
Келгуси ҳисобот йилида битирувчилар Подлежат к выпуску в следующем году |
Ёзги дам олиш Летный отдых |
||||||
6 ёш ва ундан кичиклар 6 лет и моложе |
7-15 ёшлилар 7-15 лет |
16 ёшли ва ундан катталар 16 лет и старше |
Узоқ давом этган касаллик сабабли махсус болалар муассасасига ўтиши керак бўлган болалар Из-за длительной болезни подлежат выводу в специальные детские учреждения |
01.09.2008 йилда 7 ёшга тўладиганлар Дети, которым на 01.09.2008 года исполнится 7 лет |
Дала ҳовлига олиб чиқилганлар Вывезенных на дачу |
Жойда қолдирилиб, дала ҳовли тартибига ўтказил- ганлар Оставленных на месте, но переведенных на дачный режим |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Болалар меҳрибонлик уйлари тарбияланувчилари Воспитанники детских домов |
01 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
02 |
|||||||||||
01-сатрдан махсус болалар меҳрибонлик уйлари тарбияланувчилари из стр.01 воспитанников специальных детских домов |
03 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
04 |
|||||||||||
Ота-она қаровисиз қолган болалар учун мактаб интернатлари тарбияланувчилари Воспитанники школ-интернатов для, оставшихся без попечения родителей |
05 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
06 |
|||||||||||
Оила туридаги болалар уйлари Детские дома семейного типа |
07 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
08 |
|||||||||||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари" уюшмаси "SOS детские деревни Узбекистана” |
09 |
|||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
10 |
4-бўлим. Педагогик ходимлар (мактаб ўқитувчиларидан ташқари) таркиби
Раздел 4. Состав педагогических работников (без учителей школ)
Сатр хос рақами Код строки |
Муассаса тури Тип учреждения |
Педагог ходимлар сони Численность педагогических работников |
Улардан маълумотлилар Из них имеют образование |
||||
Жами Всего |
шу жумладан, аёллар в том числе женщин |
олий высшее |
тугалланмаган олий незаконченное высшее |
ўрта среднее |
|||
махсус специальное |
умумий общее |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Болалар меҳрибонлик уйлари жами Детские дома всего |
01 |
||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||
директорлар директоров |
02 |
||||||
ўқув-тарбия ишлари бўйича директор ўринбосарлари заместителей директоров по учебно-воспитательной работе |
03 |
||||||
тарбиячилар воспитателей |
04 |
||||||
руҳшунослар психологов |
05 |
||||||
бошқа педагог ходимлар других педагогических работников |
06 |
||||||
Ота-она қаровисиз қолган болалар мактаб интернатлари Школы-интернаты для детей, оставшихся без попечения родителей |
07 |
||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||
директорлар директоров |
08 |
||||||
ўқув-тарбия ишлари бўйича директор ўринбосарлари заместителей директоров по учебно-воспитательной работе |
09 |
||||||
тарбиячилар воспитателей |
10 |
||||||
руҳшунослар психологов |
11 |
||||||
бошқа педагог ходимлар других педагогических работников |
12 |
||||||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари" уюшмаси "SOS детские деревни Узбекистана” |
13 |
||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||
директорлар директоров |
14 |
||||||
SOS - оналар SOS - матерей |
15 |
||||||
руҳшунослар психологов |
16 |
||||||
бошқа педагог ходимлар других педагогических работников |
17 |
5-бўлим. Педагогик фаолият билан банд бўлмаган ходимлар сони
Раздел 5. Численность работников, не занятых педагогической деятельностью
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами Всего |
шу жумладан, аёллар в том числе женщин |
А |
Б |
1 |
2 |
Болалар меҳрибонлик уйларида В детских домах |
01 |
||
Ота-она қаровисиз қолган болалар мактаб-интернатларида В школах-интернатах для детей, оставшихся без попечения родителей |
02 |
||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари" уюшмасида В "SOS детские деревни Узбекистана" |
03 |
6-бўлим. Болалар меҳрибонлик уйлари ва мактаб-интернатларининг моддий базаси
Раздел 6. Материальная база детских домов и школ-интернатов
Сатр хос рақами Код строки |
Муассаса банд қилган барча бинолар умумий майдони, м2 Общая площадь всех помещений, занятых учреждением, м2 |
шу жумладан, майдони в том числе площадь |
Қуйидагиларга эга муассасалар сони Число учреждений, имеющих |
||||||||
ётоқхоналар,м2 спален, м2 |
машғулот хоналари, м2 комнат для занятий, м2 |
кутубхона библиотеку |
кутубхонадаги китоб, рисола, журналлар сони, минг нусха количество книг, брошюр и журналов в библиотеке, тыс. экз. |
ошхона столовую |
устахона мастерские |
автотранспорт воситалари (хўжалик эҳтиёжлари учун) автотранспортные средства (для хозяйственных нужд) |
жисмоний тарбия зали физкультур- ный зал |
ёрдамчи хўжалик подсобное хозяйство |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Жами болалар меҳрибонлик уйлари Детские дома всего |
01 |
||||||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||||||
умумий турдаги общего типа |
02 |
||||||||||
санатория типидаги санаторные |
03 |
||||||||||
махсус специальные |
04 |
||||||||||
Ота-она қаровисиз қолган болалар мактаб-интернатлари Школы-интернаты для детей, оставшихся без попечения родителей |
05 |
||||||||||
"SOS - Ўзбекистон болалар маҳаллалари уюшмаси" "SOS детские деревни Узбекистана” |
06 |
7-бўлим. Молиявий маблағлар тушуми ва улардан фойдаланиш
Раздел 7. Поступление и использование финансовых средств
(минг сўм, тыс. сум)
Сатр хос рақами Код строки |
Йил бошига қолдиқ Остаток на начало года |
Молия маблағлари тушумлари Поступление финансовых средств |
Молия маблағларидан фойдаланиш Использование финансовых средств |
йил охирига қолдиқ остаток на конец года |
||||||||||||
Жами Всего |
шу жумладан: в том числе: |
жами харажатлар всего израсходовано |
шу жумладан: в том числе: |
|||||||||||||
давлат бюджетидан (маҳаллий) из государственного бюджета (местного) |
ҳайрия ва бадаллардан от взносов, пожертвований |
ижарага беришдан от сдачи в аренду |
бошқа даро- мадлар прочие доходы |
моддий харажатлар материальные затраты |
номоддий хизматлар тўлови оплата нематериальных услуг |
хизмат сафари харажатлари командировочные расходы |
шу жумладан, суткалик в том числе суточные |
иш ҳақи заработная плата |
ижтимоий суғурта ажрат- малари отчисления на социальное страхование |
Капитал қўйилмалар, капитал таъмирлаш, асбоб-ускуналар, жиҳозлар сотиб олиш харажатлари Затраты на капитальные вложения, капитальный ремонт, приобретение оборудование и инвентаря |
бошқа харажат- лар прочие расходы |
|||||
А |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
01 |
Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды поясните причину |
|
|
20__йил "__"_______ |
М.Ў. М.П. |
Раҳбар Руководитель |
___________________________________________________________________________________________ |
||
______________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
Ҳисобот тузиш учун масъул мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
____________________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
____________ (имзоси) (подпись) |