Форма 2-талим (годовая). Отчет общеобразовательного учреждения на начало 2020/2021 учебного года
Ўзбекистон Республикаси
Давлат статистика қўмитасининг
2019 йил 2 октябрдаги 10-мб-сон қарорига
72-сон илова
ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ
ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ
Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади. Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Интернет тармоғи воситасида, давлат статистика ҳисоботларини электрон кўринишда йиғиш автоматлаштирилган тизими eStat 3.0 орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. eStat 3.0 тизимида мавжуд давлат статистика ҳисоботларининг электрон шакли (шаблони) ни Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин. Представляется посредством сети Интернет через автоматизированную систему сбора государственной статистической отчетности в электронном виде eStat 3.0 с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы государственной статистической отчетности (шаблонов), доступные в системе eStat 3.0, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.stat.uz. Ахборот махфийлиги Ўзбекистон Республикаси "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунининг 7-моддасига мувофиқ кафолатланади. Конфиденциальность информации гарантируется в соответствии со статьей 7 Закона Республики Узбекистан "О государственной статистике". |
УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ
2020/2021 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА ҲИСОБОТИ
ОТЧЕТ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
НА НАЧАЛО 2020/2021 УЧЕБНОГО ГОДА
Тақдим этадилар Представляют |
Тақдим этиш муддати Срок представления |
2-ta`lim shakli |
|
Халқ таълими вазирлигининг умумтаълим муассасалари - Туман (шаҳар) ҳалқ таълими бўлимларига; |
16 сентябрь |
Йиллик Годовая |
|
Туман (шаҳар) ҳалқ таълими бўлимлари - Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига; |
23 сентябрь |
||
Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг умумтаълим муассасалари, мулкчилик ва ташкилий-ҳуқуқий шаклларидан қатъи назар лицензия асосида нодавлат таълим хизматларини кўрсатувчи юридик шахслар - Давлат статистика органларига |
28 сентябрдан кечиктирмай |
||
Общеобразовательные учреждения Министерства народного образования - Районным (городским) отделам народного образования; |
16 сентября |
||
Районные (городские) отделы народного образования - Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента; |
23 сентября |
||
Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, общеобразовательные учреждения других ведомств, юридические лица, независимо от их формы собственности и организационно-правовой формы, на основе лицензии оказывающие негосударственные образовательные услуги - Органам государственной статистики |
не позднее 28 сентября |
Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг) Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить) |
|||||
1 соатгача до 1 часа |
1-2 |
2-4 |
4-8 |
8-10 |
10 соатдан ортиқ более 10 часов |
Ташкилот номи Наименование организации |
КТУТ ОКПО |
СТИР ИНН |
|
Ҳисобот даври Отчетный период |
йил год |
I БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ТУРИ
(Б устунда умумтаълим муассасаси турининг битта коди белгиланади)
РАЗДЕЛ I. ТИП ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
(в графе Б обводится один код соответствующий виду общеобразовательного учреждения)
Умумтаълим муассасасининг тури Тип общеобразовательного учреждения |
Сатр коди Код строки |
А |
Б |
Умумтаълим мактаби Общеобразовательная школа |
101 |
Бошланғич мактаб Начальная школа |
102 |
Умумтаълим мактаб-интернати Общеобразовательная школа-интернат |
103 |
Ихтисослаштирилган умумтаълим муассасалари (мактаблар, мактаб-интернатлари): Специализированные общеобразовательные учреждения (школы, школы-интернаты): |
|
футбол бўйича мактаб-интернати школа-интернат по футболу |
104 |
санаторий туридаги мактаб-интернатлари: школы-интернаты санаторного типа: |
|
сколиоз билан касалланган болалар учун для детей, больных сколиозом |
105 |
сил ва нафас олиш органларининг сурункали касалликларига чалинган, алоҳида шарт-шароитларда даволаш ва соғломлаштиришга муҳтож бўлган болалар учун для детей группы риска по туберкулезу и хроническим заболеваниям органов дыхания, нуждающиеся в лечении и оздоровлении в особых условиях |
106 |
жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун мактаблар, мактаб-интернатлари: школы, школы-интернаты для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии: |
|
кар (эшитмайдиган) болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для глухих (неслышащих) детей |
107 |
заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для слабослышащих и позднооглохших детей |
108 |
кўзи ожиз (кўр) болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для незрячих (слепых) детей |
109 |
заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для слабовидящих и поздноослепших детей |
110 |
нутқида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для детей с тяжелыми нарушениями речи |
111 |
таянч-ҳаракат аппаратида нуқсони бўлган болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата |
112 |
руҳий ривожланиши суст бўлган болалар учун мактаб-интернати школа-интернат для детей с задержкой психического развития |
113 |
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаблар, мактаб-интернатлари: школы, школы-интернаты (вспомогательные) для умственно отсталых детей: |
|
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб школа (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
114 |
ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб-интернати школа-интернат (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
115 |
кар (эшитмайдиган), заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернати школа-интернат смешанного типа для глухих (неслышающих), слабослышащих и позднооглохших детей |
116 |
кўзи ожиз (кўр), заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернати школа-интернат смешанного типа для незрячих (слепых), слабовидящих и поздноослепших детей |
117 |
алоҳида шароитларда таъминлаш, тарбиялаш ва таълим беришга муҳтож болалар учун мактаб школа для детей, нуждающихся в особых условиях содержания, воспитания и образования |
118 |
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаблар, мактаб-интернатлари: школы, школы-интернат с углубленным изучением отдельных предметов: |
|
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб школа с углубленным изучением отдельных предметов |
119 |
айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб-интернат школа-интернат с углубленным изучением отдельных предметов |
120 |
Ўқув-тарбия комплекслари: Учебно-воспитательные комплексы: |
|
мактабгача тарбия ва бошланғич таълим фаолиятини амалга оширувчи муассаса (болалар боғчаси - мактаб) учреждение, осуществляющие дошкольное воспитание и начальное образование (детский сад - школа) |
121 |
мактаб синфлари бўлган академик лицей ёки касб-ҳунар коллежи академический лицей или профессиональный колледж, имеющий школьные классы |
122 |
Меҳрибонлик уйи (меҳрибонлик уйида ўқитилиши ташкил қилинган тарбияланувчилар) Дома Мехрибонлик (воспитанники, обучение которых организовано в доме Мехрибонлик) |
123 |
Умумтаълим дастури бўйича таълимни амалга оширмайдиган, лекин ўтган ўқув йилида битирувчилар чиқарган муассаса Учреждение, не осуществляющее обучение по общеобразовательной программе, но выпустившее учащихся в предыдущем учебном году |
124 |
II БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ЎҚУВЧИЛАРИ
СОНИНИНГ ЎЗГАРИШИ
РАЗДЕЛ II. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО
УЧРЕЖДЕНИЯ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
2019 йил 2 сентябрь ҳолатига ўқувчилар Учащихся по состоя- нию на 2 сентября 2019 года |
2019/2020 ўқув йили давомида: В течение 2019/2020 учебного года: |
Кейинги синфга ўтказилган ёки 2020 йилда мактабни битирган ўқувчилар Число учащихся, переведенных в следующий класс или окончивших школу в 2020 году |
Кейинги синфга ўтказилгандан сўнг 2020 йил ёзги таътил давомида: В течение летних каникул 2020 года после перевода на следующий класс: |
|||||||||||
келган ўқувчилар сони число прибывших учащихся |
кетган ўқувчилар сони число выбывших учащихся |
келган ўқувчилар сони число прибывших учащихся |
кетган ўқувчилар сони число выбывших учащихся |
|||||||||||||
жами всего |
улардан: из них: |
жами всего |
улардан: из них: |
жами всего |
улардан: из них: |
жами всего |
шундан қуйидаги сабабларга кўра: из них по следующим причинам: |
|||||||||
республи- канинг бошқа умумтаълим муассаса- ларидан келганлар прибывших из других общеобра- зовательных учреждений республики |
республи- канинг бошқа умумтаълим муассаса- ларига в другие общеобра- зовательные учреждения республики |
респуб- ликадан чиқиб кетган выехали за пределы республики |
вафот этган в связи со смертью |
республи- канинг бошқа умумтаълим муассаса- ларидан келганлар прибывших из других общеобра- зовательных учреждений республики |
республи- канинг бошқа умумтаълим муассаса- ларига в другие общеобра- зовательные учреждения республики |
респуб- ликадан чиқиб кетган выехали за пределы республики |
вафот этган в связи со смертью |
|||||||||
жами всего |
улардан қизлар из них девочек |
|||||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
1-синф* 1-класс* |
201 |
|||||||||||||||
2-синф 2-класс |
202 |
|||||||||||||||
3-синф 3-класс |
203 |
|||||||||||||||
4-синф 4-класс |
204 |
|||||||||||||||
5-синф 5-класс |
205 |
|||||||||||||||
6-синф 6-класс |
206 |
|||||||||||||||
7-синф 7-класс |
207 |
|||||||||||||||
8-синф 8-класс |
208 |
|||||||||||||||
9-синф 9-класс |
209 |
|||||||||||||||
10-синф 10-класс |
210 |
|||||||||||||||
11-синф 11-класс |
211 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||
Жами Всего |
212 |
Экстернат тартибида давлат аттестациясидан ўтган битирувчилар сони Число выпускников, прошедших государственную аттестацию в порядке экстерната |
______________213 |
улардан қизлар из них девочек |
______________ 214 |
III БЎЛИМ. СИНФЛАР БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАРКИБИ
РАЗДЕЛ III. СОСТАВ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Синф- лар сони, бирлик Число классов, единиц |
2019 йил 2 сентябрь ҳолатига ўқувчилар сони Число учащихся по состо- янию на 2 сентября 2019 г. |
Жами ўқувчилар сонидан (2-устундан): Из числа учащихся всего (из графы 2): |
Бундан ташқари, қуйидаги махсус синфларда таълим олаётган ўқувчилар: Кроме того, обучающихся в специальных классах: |
2-устундан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони Из графы 2 количество учащихся обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
||||||||
қизлар девочек |
иккинчи йил ўқиётганлар второгодники |
мактаб-интернат тарбияланувчилари воспитанники школ-интернатов |
коррекция синфларида, тенглаштирувчи синфларда в коррекционных классах, классах выравнивания |
жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии |
||||||||||
жами всего |
қизлар девочек |
жами всего |
қизлар девочек |
жами всего |
қизлар девочек |
жами всего |
қизлар девочек |
жами всего |
қизлар девочек |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Тайёрлов гуруҳлари Подготовительные группы |
301 |
х |
х |
х |
х |
Х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||
1-синф* 1-класс* |
302 |
|||||||||||||
2-синф 2-класс |
303 |
|||||||||||||
3-синф 3-класс |
304 |
|||||||||||||
4-синф 4-класс |
305 |
|||||||||||||
5-синф 5-класс |
306 |
|||||||||||||
6-синф 6-класс |
307 |
|||||||||||||
7-синф 7-класс |
308 |
|||||||||||||
8-синф 8-класс |
309 |
|||||||||||||
9-синф 9-класс |
310 |
|||||||||||||
10-синф 10-класс |
311 |
|||||||||||||
11-синф 11-класс |
312 |
|||||||||||||
Жами Всего |
313 |
IV БЎЛИМ. СИНФЛАР ВА ТАЪЛИМ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН ТИЛЛАР
БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ
РАЗДЕЛ IV. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ
И ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича: в том числе по языкам обучения: |
|||||||
ўзбек узбекский |
қорақалпоқ каракал- пакский |
рус русский |
қозоқ казахский |
туркман туркмен- ский |
қирғиз киргиз- ский |
тожик таджик- ский |
бошқ- алар другие |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1-синф 1-класс |
401 |
|||||||||
2-синф 2-класс |
402 |
|||||||||
3-синф 3-класс |
403 |
|||||||||
4-синф 4-класс |
404 |
|||||||||
5-синф 5-класс |
405 |
|||||||||
6-синф 6-класс |
406 |
|||||||||
7-синф 7-класс |
407 |
|||||||||
8-синф 8-класс |
408 |
|||||||||
9-синф 9-класс |
409 |
|||||||||
10-синф 10-класс |
410 |
|||||||||
11-синф 11-класс |
411 |
|||||||||
Жами Всего |
412 |
V БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ
(туғилганлик ҳақидаги ҳужжатларга асосан 2021 йил 1 январь ҳолатига
бўлган ёши бўйича тузилади)
РАЗДЕЛ V. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ
(составляется на основании документов о рождении, число лет
по состоянию на 1 января 2021 года)
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Ўқув- чилар сони, жами Число учащих- ся, всего |
шу жумладан ёши бўйича: в том числе по возрастам: |
|||||||||||||
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
8 ёш 8 лет |
9 ёш 9 лет |
10 ёш 10 лет |
11 ёш 11 лет |
12 ёш 12 лет |
13 ёш 13 лет |
14 ёш 14 лет |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш ва ундан катта 18 лет и старше |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
Тайёрлов гуруҳ- лари Подгото- вительные группы |
жами всего |
501 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
502 |
|||||||||||||||
1-синф 1-класс |
жами всего |
503 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
504 |
|||||||||||||||
2-синф 2-класс |
жами всего |
505 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
506 |
|||||||||||||||
3-синф 3-класс |
жами всего |
507 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
508 |
|||||||||||||||
4-синф 4-класс |
жами всего |
509 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
510 |
|||||||||||||||
5-синф 5-класс |
жами всего |
511 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
512 |
|||||||||||||||
6-синф 6-класс |
жами всего |
513 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
514 |
|||||||||||||||
7-синф 7-класс |
жами всего |
515 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
516 |
|||||||||||||||
8-синф 8-класс |
жами всего |
517 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
518 |
|||||||||||||||
9-синф 9-класс |
жами всего |
519 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
520 |
|||||||||||||||
10-синф 10-класс |
жами всего |
521 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
522 |
|||||||||||||||
11-синф 11-класс |
жами всего |
523 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
524 |
|||||||||||||||
Жами Всего |
жами всего |
525 |
||||||||||||||
қизлар девочек |
526 |
VI БЎЛИМ. ЧЕТ ТИЛЛАРИ ЎҚИТИЛАЁТГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ
РАЗДЕЛ VI. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБУЧАЮЩИХСЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
шу жумладан ўқитиладиган чет тиллари бўйича: в том числе обучающихся иностранным языкам: |
||||||||||
инглиз англий- ский |
француз француз- ский |
немис немец- кий |
испан испан- ский |
форс персид- ский |
корейс корей- ский |
араб араб- ский |
япон япон- ский |
хитой китай- ский |
ҳинд хинди |
бошқа- лар другие |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1-синф* 1-класс* |
601 |
||||||||||||
2-синф 2-класс |
602 |
||||||||||||
3-синф 3-класс |
603 |
||||||||||||
4-синф 4-класс |
604 |
||||||||||||
5-синф 5-класс |
605 |
||||||||||||
6-синф 6-класс |
606 |
||||||||||||
7-синф 7-класс |
607 |
||||||||||||
8-синф 8-класс |
608 |
||||||||||||
9-синф 9-класс |
609 |
||||||||||||
10-синф 10-класс |
610 |
||||||||||||
11-синф 11-класс |
611 |
||||||||||||
Жами Всего |
612 |
VII БЎЛИМ. ИЖТИМОИЙ ЁРДАМГА МУХТОЖ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ
ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ
(ТУҒИЛГАНЛИК ҲАҚИДАГИ ҲУЖЖАТЛАРГА АСОСАН 2021 ЙИЛ 1 ЯНВАРЬ
ҲОЛАТИГА БЎЛГАН ЁШИ БЎЙИЧА ТУЗИЛАДИ)
РАЗДЕЛ VII. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ, ОТНОСЯЩИХСЯ
К СОЦИАЛЬНО-УЯЗВИМОЙ КАТЕГОРИИ
(СОСТАВЛЯЕТСЯ НА ОСНОВАНИИ ДОКУМЕНТОВ О РОЖДЕНИИ,
ЧИСЛО ЛЕТ ПО СОСТОЯНИЮ НА 1 ЯНВАРЯ 2021 ГОДА)
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Жами Всего |
шу жумладан: в том числе: |
||||||||||||||
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
8 ёш 8 лет |
9 ёш 9 лет |
10 ёш 10 лет |
11 ёш 11 лет |
12 ёш 12 лет |
13 ёш 13 лет |
14 ёш 14 лет |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш ва ундан ката 18 лет и старше |
Ҳисобот йилида муваффақиятли тамомлаганлар: Успешно окончили в отчетном году: |
||||
9-синф 9-класс |
11-синф 11-класс |
||||||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Якка тартибда уй шароитида ўқиётган болалар сони Число детей, обучающихся индивидуально на дому |
701 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
702 |
||||||||||||||||
Ногиронлиги бўлган болалар сони Число детей с инвалидностью |
703 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
704 |
||||||||||||||||
Ота-она қарамоғидан маҳрум бўлган ва етим болалар сони Число детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей |
705 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
706 |
||||||||||||||||
Кам таъминланган оилаларнинг фарзанди бўлган ўқувчилар сони Число учащихся из малообеспеченных семей |
707 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
708 |
||||||||||||||||
Коррекция синфларида, тенглаш-тирувчи синфларда ўқувчилар сони Число учащихся в коррекционных классах, классах выравнивания |
709 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
710 |
||||||||||||||||
Жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун синфларда ўқувчилар сони Число учащихся в классах для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии |
711 |
||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
712 |
VIII БЎЛИМ. АЛОҲИДА ФАНЛАРНИ ЧУҚУР ЎЗЛАШТИРИШ,
ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ОЛИМПИАДАЛАРДА ИШТИРОКИ
РАЗДЕЛ VIII. УГЛУБЛЕННОЕ ИЗУЧЕНИЕ ОТДЕЛЬНЫХ ПРЕДМЕТОВ,
УЧАСТИЕ УЧАЩИХСЯ В ОЛИМПИАДАХ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код стро- ки |
Турли фанлар чуқур ўзлаштириладиган синфлардаги ўқувчилар сони Число учащихся в классах с углубленным изучением различных предметов |
Фан олимпиадаларида қатнашган ўқувчилар сони Число учащихся, участвовавших в предметных олимпиадах |
Олимпиада ғолиблари сони Число победителей олимпиад |
||||||||||||||||
Жами Всего |
шу жумладан: в том числе: |
|||||||||||||||||||
2-синф 2-класс |
3-синф 3-класс |
4-синф 4-класс |
5-синф 5-класс |
6-синф 6-класс |
7-синф 7-класс |
8-синф 8-класс |
9-синф 9-класс |
10-синф 10-класс |
11-синф 11-класс |
I-бос- қич I-этап |
II-бос- қич II -этап |
III-бос- қич III-этап |
IV-бос- қич IV-этап |
I-бос- қич I-этап |
II-бос- қич II -этап |
III-бос- қич III-этап |
IV-бос- қич IV-этап |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
Синфлар сони, бирлик Число классов, единиц |
801 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||||
Ўқувчилар сони, жами Число учащихся, всего |
802 |
|||||||||||||||||||
улардан қизлар из них девочек |
803 |
|||||||||||||||||||
Фанлар бўйича: По предметам: она тили ва адабиёт родной язык и литература |
804 |
|||||||||||||||||||
инглиз тили английский язык |
805 |
|||||||||||||||||||
француз тили французский язык |
806 |
|||||||||||||||||||
немис тили немецкий язык |
807 |
|||||||||||||||||||
бошқа тиллар другие языки |
808 |
|||||||||||||||||||
тарих история |
809 |
|||||||||||||||||||
давлат ва ҳуқуқ асослари основа государства и право |
810 |
|||||||||||||||||||
иқтисодий билим асослари основа экономических знаний |
811 |
|||||||||||||||||||
математика математика |
812 |
|||||||||||||||||||
информатика информатика |
813 |
|||||||||||||||||||
физика физика |
814 |
|||||||||||||||||||
кимё химия |
815 |
|||||||||||||||||||
биология биология |
816 |
|||||||||||||||||||
география география |
817 |
|||||||||||||||||||
тасвирий санъат, чизмачилик изобразительное искусство, черчение |
818 |
|||||||||||||||||||
меҳнат труд |
819 |
|||||||||||||||||||
мусиқа музыка |
820 |
|||||||||||||||||||
жисмоний тарбия физическая культура |
821 |
|||||||||||||||||||
бошқа фанлар другие предметы |
822 |
IX БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ПЕДАГОГЛАРИ
РАЗДЕЛ IX. ПЕДАГОГИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код стро- ки |
Жами педагог ходим- лар сони Общее число педаго- гических работ- ников |
1- устун- дан аёллар из графы 1 жен- щин |
Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) қуйидаги маълумот даражасига ва малакавий тоифага эга бўлганлар: Из общего числа педагогических работников (из графы 1) имеют степень образования и квалификационные категории: |
Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) ўқитиш қуйидаги тилларда олиб бориладиган мактабларда: Из общего числа педагогических работников (из графы 1) в школах с языками обучения: |
||||||||||||||
олий маълу- мот высшее образо- вание |
улардан педаго- гик из них педаго- гичес- кое |
ўрта- махсус маълу- мот среднее специ- альное образо- вание |
улар- дан педа- гогик из них педаго- гиеское |
олий тоифа выс- шую катего- рию |
Бирин- чи тоифа первую катего- рию |
иккин- чи тоифа вторую катего- рию |
мута- хассис тои- фаси катего- рию специа- листа |
ўзбек узбек- ский |
рус рус- ский |
қора- қалпоқ кара- кал- пак- ский |
тожик тад- жик- ский |
қозоқ казах- ский |
қирғиз кир- гиз- ский |
турк- ман турк- мен- ский |
бошқа- лар другие |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Жами педагоглар, ўриндошларсиз (902 - 923 сатрлар йиғиндиси), шу жумладан: Всего педагогов, без совместителей (сумма строк 902 - 923), в том числе |
901 |
||||||||||||||||||
мактабнинг фанлар бўйича таълим бермайдиган раҳбарлари руководители школы, не преподающие обучение по предметам |
902 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
бошланғич синф ўқитувчилари учителя начальных классов |
903 |
||||||||||||||||||
фанлар бўйича педагоглар (мактаб раҳбарларини қўшган холда): она тили ва адабиёти педагоги по предметам (включая руководителей школ): родного языка и литературы |
904 |
||||||||||||||||||
ўзбек тили ва адабиёти узбекского языка и литературы |
905 |
х |
|||||||||||||||||
рус тили ва адабиёти русского языка и литературы |
906 |
х |
|||||||||||||||||
тарих ва давлат ва ҳуқуқ асослари истории и основ государства и права |
907 |
||||||||||||||||||
миллий ғоя ва маънавият асослари национальная идея и основы духовности |
908 |
||||||||||||||||||
физика физики |
909 |
||||||||||||||||||
математика математики |
910 |
||||||||||||||||||
информатика информатики |
911 |
||||||||||||||||||
кимё химии |
912 |
||||||||||||||||||
география географии |
913 |
||||||||||||||||||
биология биологии |
914 |
||||||||||||||||||
инглиз тили английского языка |
915 |
||||||||||||||||||
немис тили немецкого языка |
916 |
||||||||||||||||||
француз тили французского языка |
917 |
||||||||||||||||||
бошқа чет тиллар других иностранных языков |
918 |
||||||||||||||||||
мусиқа ва ашула музыки и пения |
919 |
||||||||||||||||||
тасвирий санъат, чизмачилик изобразительного искусства, черчения |
920 |
||||||||||||||||||
жисмоний тарбия физической культуры |
921 |
||||||||||||||||||
технология технология |
922 |
||||||||||||||||||
чақирувга қадар бошланғич тайёргарлик допризывная начальная подготовка |
923 |
||||||||||||||||||
бошқа педагоглар прочие педагоги |
924 |
||||||||||||||||||
Педагоглар умумий сонидан (901-сатрдан): директор Из общего числа педагогов (из строки 901): директор |
925 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
ўқув ишлари бўйича директор ўринбосари заместитель директора по учебной работе |
926 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
маънавий - маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари заместитель директора по духовно - просветительской работе |
927 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
фан номзодлари кандидаты наук |
928 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
фан докторлари доктора наук |
929 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Ундан ташқари: Кроме того: Дефектологлар дефектологов |
930 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
улардан логопедлар из них логопеды |
931 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Психологлар психологи |
932 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
ўриндошлик асосида ишлаётган ўқитувчилар преподаватели, работающие по совместительству |
933 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
901-сатрдан инклюзив таълим методи бўйича ўқиганлар Из строки 901 обучены методам инклюзивного образования |
934 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||
охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев |
935 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
улардан бошланғич синф ўқитувчилари из них учителя начальных классов |
936 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
X БЎЛИМ. МАШҒУЛОТЛАРНИНГ СМЕНАЛИЛИГИ
РАЗДЕЛ X. СМЕННОСТЬ ЗАНЯТИЙ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
1-сменада в 1-ю смену |
2-сменада во 2-ю смену |
3-сменада в 3-ю смену |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
Синфлар сони, бирлик Число классов, единиц |
1001 |
|||
Ўқувчилар сони, киши Число учащихся, человек |
1002 |
XI БЎЛИМ. МАКТАБ КУТУБХОНАСИ, КУНИ УЗАЙТИРИЛГАН ГУРУҲЛАР
ВА МАКТАБ ФИЛИАЛЛАРИ
РАЗДЕЛ XI. ШКОЛЬНАЯ БИБЛИОТЕКА, ГРУППЫ ПРОДЛЕННОГО
ДНЯ И ФИЛИАЛЫ ШКОЛ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Сони Количество |
А |
Б |
1 |
Китоблар (дарсликларини қўшган ҳолда), рисола ва журналлар сони, нусха Число книг (включая учебники), брошюр и журналов, экземпляров |
1101 |
|
шу жумладан дарсликлари в том числе учебников |
1102 |
|
улардан: из них: 1-4 синфлар учун для 1-4 классов |
1103 |
|
5-9 синфлар учун для 5-9 классов |
1104 |
|
10-11синфлар учун для 10-11классов |
1105 |
|
Куни узайтирилган гуруҳлар сони, бирлик Количество групп продленного дня, единиц |
1106 |
|
Куни узайтирилган гуруҳлардаги ўқувчилар, киши Учащихся в группах продленного дня, человек |
1107 |
|
Гуруҳлар сони (мактаб-интернати тўлдиради), Количество групп (заполняет школа-интернат), |
1108 |
|
Мактаб филиаллари сони, бирлик Число филиалов школ, единиц |
1109 |
|
Мактаб филиалларида ўқувчилар сони, киши Число учащихся в филиалах школ, человек |
1110 |
XII БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ
РАЗДЕЛ XII. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Сони, бирликда Количество, единиц |
А |
Б |
1 |
Компьютер синфлари сони Число компьютерных классов |
1201 |
|
уларда компьютерлар в них компьютеров |
1202 |
|
1202-сатрдан "ZiyoNet" тармоғига уланган компютерлар сони из строки 1202 количество компьютеров, подключенных к сети "ZiyoNet" |
1203 |
|
1202-сатрдан Интернет тармоғига уланган компютерлар сони из строки 1202 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет |
1204 |
|
Муассасада мавжудлиги: Наличие в учреждении: |
||
видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ) видеопроектора (1-да, 2-нет) |
1205 |
|
электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ) электронной доски (1-да, 2-нет) |
1206 |
|
интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ) интерактивной доски (1-да, 2-нет) |
1207 |
|
ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор (1-ҳа, 2-йўқ) телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов) (1-да, 2-нет) |
1208 |
|
стационар телефон (1-ҳа, 2-йўқ) стационарного телефона (1-да, 2-нет) |
1209 |
|
Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи дастурий таъминотлардан ташқари): Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения): |
||
алоҳида фанлар ёки мавзулар бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ) обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет) |
1210 |
|
компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ) программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет) |
1211 |
|
маълумотномалар, энциклопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари (1-ҳа, 2-йўқ) электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет) |
1212 |
|
алоҳида фанлар ёки мавзулар бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари (1-ҳа, 2-йўқ) электронные версии учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет) |
1213 |
|
электрон кутубхона тизими (1-ҳа, 2-йўқ) электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет) |
1214 |
|
муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ) программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет) |
1215 |
|
бошқа дастурий таъминотлар (1-ҳа, 2-йўқ) другие программные средства (1-да, 2-нет) |
1216 |
XIII БЎЛИМ. МАКТАБ БИНОЛАРИ ВА ЎҚИТИШНИНГ
ТЕХНИКА ВОСИТАЛАРИ
РАЗДЕЛ XIII. ШКОЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЕ
СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Мавжудлиги, 1-мавжуд, 2-мавжуд эмас Наличие, 1-имеется, 2-не имеется |
А |
Б |
1 |
Умумтаълим муассасаси биноси (намунавий - 1, мослаштирилган - 2) Здание общеобразовательного учреждения (типовое - 1, приспособленное - 2) |
1301 |
|
Бинонинг умумий майдони, квадрат метрлар Общая площадь зданий, квадратных метров |
1302 |
|
Таълим муассасасининг паспорти бўйича лойиҳавий қуввати, ўқув ўринлари Проектная мощность общеобразовательного учреждения, ученических мест по паспорту учреждения |
1303 |
|
Интернатнинг лойиҳавий қуввати, муассаса паспорти бўйича ўрин Проектная мощность интерната, мест по паспорту учреждения |
1304 |
|
Синф хоналари сони (ўқув хоналари ва лабораторияларни қўшган ҳолда) - жами бирлик Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории) - всего единиц |
1305 |
|
Фан синфлари мавжудлиги: Наличие предметных классов: физика физики |
1306 |
|
улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием |
1307 |
|
математика математики |
1308 |
|
биология биологии |
1309 |
|
улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием |
1310 |
|
кимё химии |
1311 |
|
улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием |
1312 |
|
география географии |
1313 |
|
тарих ва жамиятшунослик история и обществоведения |
1314 |
|
она тили ва адабиёти (узбек ва рус бўлмаган) родного языка и литературы (не узбекского и не русского) |
1315 |
|
ўзбек тили ва адабиёти узбекского языка и литературы |
1316 |
|
шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1317 |
|
рус тили ва адабиёти русского языка и литературы |
1318 |
|
шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1319 |
|
чет тили иностранного языка |
1320 |
|
шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган в том числе оборудованных лингафонным устройством |
1321 |
|
информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари основы информатики и вычислительной техники |
1322 |
|
Ўқув устахоналари Учебные мастерские |
1323 |
|
Кутубхона Библиотека |
1324 |
|
Спорт зали Спортивный зал |
1325 |
|
улардан техник воситалар ва спорт анжомлари билан жихозланган из них оборудованных техническими средствами и спортивным инвентарем |
1326 |
|
Спорт майдончаси Спортивная площадка |
1327 |
|
улардан техник воситалар ва спорт анжомлари билан жихозланган из них оборудованных техническими средствами и спортивным инвентарем |
1328 |
|
Чўмилиш хавзаси Плавательный бассейн |
1329 |
|
Ошхона (буфет) Столовая (буфет) |
1330 |
|
уларда ўринлар сони, бирлик в них число посадочных мест, единиц |
1331 |
|
Қишлоқ хўжалиги ерлари Сельскохозяйственные земельные участки |
1332 |
|
Канализация Канализация |
1333 |
|
Марказлаштирилган иситиш тизими Централизованная отопительная система |
1334 |
|
Якка тартибдаги иситиш тизими Индивидуальная отопительная система |
1335 |
|
Таълим муассасаси ўқув иншоотларининг техник ҳолати капитал таъмирга муҳтож 1-ҳа, 2-йўқ Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения требуют капитального ремонта 1-да, 2-нет |
1336 |
|
Таълим муассасаси ўқув иншоотларининг техник ҳолати яроқсиз ҳолатда 1-ҳа, 2-йўқ Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения находятся в аварийном состоянии 1-да, 2-нет |
1337 |
|
Таълим муассасасининг иншооти капитал таъмирда 1-ҳа, 2-йўқ Здание образовательного учреждения находится на капитальном ремонте 1-да, 2-нет |
1338 |
|
Таълим муассасаси вақтинча ишламайди 1-ҳа, 2-йўқ Образовательное учреждение временно не работает 1-да, 2-нет |
1339 |
|
Электр 1-ха, 2-йўқ Электричество 1-да, 2-нет |
1340 |
|
Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона)1) 1-ха, 2-йўқ Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет) 1) 1-да, 2-нет |
1341 |
|
улардан алоҳида ҳожатхоналар2) 1-ха, 2-йўқ из них, раздельные туалеты 2) 1-да, 2-нет |
1342 |
|
улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар2) 1-ха, 2-йўқ из них, функционирующие раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет |
1343 |
|
Яхшиланган ичимлик суви манбалари3) 1-ха, 2-йўқ Улучшенные источники питьевой воды 3) 1-да, 2-нет |
1344 |
|
улардан водопровод из них водопровод 1-да, 2-нет |
1345 |
|
1444 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан 1-ха, 2-йўқ из строки 1444 с имеющейся в наличии питьевой водой 1-да, 2-нет |
1346 |
|
Қўл ювиш учун жиҳозлар4) 1-ха, 2-йўқ Устройства для мытья рук4) 1-да, 2-нет |
1347 |
|
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга5) 1-ха, 2-йўқ Инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5) 1-да, 2-нет |
1348 |
|
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга6) 1-ха, 2-йўқ Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6) 1-да, 2-нет |
1349 |
|
ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари7) 1-ха, 2-йўқ Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения 7) 1-да, 2-нет |
1350 |
1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.
2) Агар мактабда қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, ёки фақатгина ўғил болалар ёки қизлар учун мўлжалланган мактабда ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу мактаб алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.
3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.
4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.
5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган.
6) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган/ имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.
7) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.
1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.
2) Школа учитывается как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.
3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец, защищенный родник, бутилированная вода.
4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.
5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.
6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.
7) Если в общеобразовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения, то такое общеобразовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или, как часть внеклассной деятельности.
Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг. Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину. |
|
|
|
Раҳбар Руководитель |
________________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________ Номер сертификата ЭЦП Сертификатининг амал қилиш муддати__________________ Срок действия сертификата
|
|
Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
_______________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
________________________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________
Адрес электронной почты организации:
Ҳисобот Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.
Отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр "Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.