2-4 варақлар
Альбомный формат
1-бўлим. Мактабдан ташқари муассасалар тармоғи, тўгараклар
Раздел 1. Сеть внешкольных учреждений, кружков
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Муассасалар сони, бирлик Число учреждений, единиц |
Жами тўгараклар сони, бирлик Всего кружков, единиц |
шу жумладан: в том числе: |
Жами тўгараклардаги қатнашувчилар сони, киши Всего участников в кружках, человек |
шу жумладан, тўгаракларда: в том числе в кружках: |
||||||||||
техника ижодиёти технического творчества |
ёш табиатшунос- биологлар юннатско- биологические |
сайёҳлик- ўлкашунослик туристско- краеведческие |
спорт спортивные |
бадиий ижодиёт художественного творчества |
бошқалар другие |
техника ижодиёти технического творчества |
ёш табиатшунос- биологлар юннатско- биологических |
сайёҳлик- ўлкашунослик туристско- краеведческих |
спорт спортивных |
бадиий ижодиёт художественного творчества |
бошқалар других |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Жами Всего |
01 |
|||||||||||||||
шу жумладан: в том числе: |
||||||||||||||||
саройлар, ўқувчилар уйлари дворцы, дома школьников |
02 |
|||||||||||||||
техника ижодиёти маркази центры технического творчества |
03 |
|||||||||||||||
ёш табиатшунослар станцияси станции юных натуралистов |
04 |
|||||||||||||||
болалар ва ўсмирлар сайёҳлик ва ўлкашунослик марказлари центры детского и юношеского туризма и краеведения |
05 |
|||||||||||||||
мустақил сайёҳлик базалари самостоятельные туристские базы |
06 |
|||||||||||||||
болалар истироҳат боғлари детские парки |
07 |
|||||||||||||||
болалар стадионлари детские стадионы |
08 |
|||||||||||||||
болалар ижодий марказлари центры детского творчества |
09 |
|||||||||||||||
тилларни ўқитиш марказлари центры обучения языков |
10 |
|||||||||||||||
"соғлом авлод" марказлари центры "здоровое поколение" |
11 |
|||||||||||||||
мактабдан ташқари бошқа муассасалар прочие внешкольные учреждения |
12 |
2-бўлим. Моддий база
Раздел 2. Материальная база
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Барча бинолар умумий майдони, кв.м Общая площадь всех помещений, кв.м |
Қуйидагиларга эга муассасалар сони: - Число учреждений, имеющих: |
|||||||||||||
устахоналар мастерские |
томоша (маъруза) заллари зрительный (лекционный) зал |
спорт заллари спортивный зал |
об-ҳаво станцияси метеорологи- ческую станцию |
иссиқхона (гулхона) теплицу (оранжерею) |
зоология базаси зоологическую базу |
музей музей |
ўз ер участкаси собственный земельный участок |
автобуслар автобусы |
юк машиналари грузовые автомобили |
кутубхона библиотеку |
ундаги: в ней: |
Иморатлар сони Число строений: |
||||
китоб, рисола ва журналлар сони (минг нусха) число книг, брошюр и журналов (тыс. экз.) |
капитал таъмирга муҳтожлари требует капитального ремонта |
авария ҳолатидагилар находится в аварийном состоянии |
||||||||||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Жами Всего |
01 |
|||||||||||||||
шу жумладан: в том числе: |
||||||||||||||||
саройлар, ўқувчилар уйлари дворцы, дома школьников |
02 |
|||||||||||||||
техника ижодиёти маркази центры технического творчества |
03 |
|||||||||||||||
ёш табиатшунослар станцияси станции юных натуралистов |
04 |
|||||||||||||||
болалар ва ўсмирлар сайёҳлик ва ўлкашунослик марказлари центры детского и юношеского туризма и краеведения |
05 |
Х |
Х |
Х |
||||||||||||
мустақил сайёҳлик базалари самостоятельные туристские базы |
06 |
Х |
Х |
Х |
||||||||||||
болалар истироҳат боғлари детские парки |
07 |
|||||||||||||||
болалар стадионлари детские стадионы |
08 |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||||||
болалар ижодий марказлари центры детского творчества |
09 |
|||||||||||||||
тилларни ўқитиш марказлари центры обучения языков |
10 |
|||||||||||||||
"соғлом авлод" марказлари центры "здоровое поколение" |
11 |
|||||||||||||||
мактабдан ташқари бошқа муассасалар прочие внешкольные учреждения |
12 |
3-бўлим. Педагогик ходимлар сони
Раздел 3. Численность педагогических работников
Муассаса тури Тип учреждения |
Сатр хос рақами Код строки |
Тўгарак раҳбарлари, маданий ишлар ташкилотчиси ва жўр бўлувчи созандаларсиз штатдаги педагог ходимлар сони Численность педагогических работников без руководителей кружков, культорганизаторов и аккомпаниаторов |
Тўгарак раҳбарлари, маданий ишлар ташкилотчиси, жўр бўлувчи созандалар сони Численность руководителей кружков, культорганизаторов, аккомпаниаторов |
||||||||||
Жами (ўриндошларни қўшган ҳолда) Всего (включая совместителей) |
шу жумладан, аёллар в том числе женщин |
1-устундан маълумотга эга бўлганлари из графы 1 имеют образование |
Жами (ўриндошларни қўшган ҳолда) всего (включая совместителей) |
шу жумладан, аёллар в том числе женщин |
7-устундан маълумотга эга бўлганлари из графы 7 имеют образование |
||||||||
олий высшее |
тугалланмаган олий незаконченное высшее |
ўрта махсус среднее специальное |
умумий ўрта общее среднее |
олий высшее |
тугалланма- ган олий незаконченное высшее |
ўрта махсус среднее специальное |
умумий ўрта общее среднее |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Жами Всего |
01 |
||||||||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||||||||
саройлар, ўқувчилар уйлари дворцы, дома школьников |
02 |
||||||||||||
техника ижодиёти маркази центры технического творчества |
03 |
||||||||||||
ёш табиатшунослар станцияси станции юных натуралистов |
04 |
||||||||||||
болалар ва ўсмирлар сайёҳлик ва ўлкашунослик марказлари центры детского и юношеского туризма и краеведения |
05 |
||||||||||||
мустақил сайёҳлик базалари самостоятельные туристские базы |
06 |
||||||||||||
болалар истироҳат боғлари детские парки |
07 |
||||||||||||
болалар стадионлари детские стадионы |
08 |
||||||||||||
болалар ижодий марказлари центры детского творчества |
09 |
||||||||||||
тилларни ўқитиш марказлари центры обучения языков |
10 |
||||||||||||
"соғлом авлод" марказлари центры "здоровое поколение" |
11 |
||||||||||||
мактабдан ташқари бошқа муассасалар прочие внешкольные учреждения |
12 |
Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса сабабини кўрсатинг Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды поясните причину |
|
|
20__йил " _____"_____________ |
М.Ў. М.П. |
Раҳбар Руководитель |
_____________________________________________________________ |
||
_______________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
|
Ҳисобот тузиш учун масъул мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
_______________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
________ (имзоси) (подпись) |