Қонунчилик
ЎзР Қонунлари

3-таълим шакли (йиллик). 2019/2020 ўқув йили бошига касб-ҳунар коллежлари ҳисоботи

Ҳужжатнинг тўлиқ матни nrm.uz сайтида пуллик тариф фойдаланувчилари учун мавжуд. Саволлар бўйича 1172 қисқа рақамига қўнғироқ қилинг.

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2018 йил 8 октябрдаги 6-мб-сон қарорига

72-сон илова


ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

            

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Интернет тармоғи воситасида, давлат статистика ҳисоботларини электрон кўринишда йиғиш автоматлаштирилган тизими eStat 2.0 орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. eStat 2.0 тизимида мавжуд давлат статистика ҳисоботларининг электрон шакли (шаблони) ни Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин.  

Представляется посредством сети Интернет через автоматизированную систему сбора государственной статистической отчетности в электронном виде eStat 2.0 с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы государственной статистической отчетности (шаблонов), доступные в системе eStat 2.0 можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.stat.uz.

Ахборот махфийлиги Ўзбекистон Республикаси "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунининг 7-моддасига мувофиқ кафолатланади.

Конфиденциальность информации гарантируется в соответствии со статьей 7 Закона Республики Узбекистан "О государственной статистике".

      


2019/2020 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА КАСБ-ҲУНАР

КОЛЛЕЖЛАРИ ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО КОЛЛЕДЖА

НА НАЧАЛО 2019/2020 УЧЕБНОГО ГОДА


          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


3-ta`lim shakli

Академик лицейлар, касб-ҳунар коллежлари


7 октябрдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Академические лицеи, профессиональные колледжи

не позднее

7 октября

       

            

Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг)

Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить)

1 соатгача

до 1 часа

1-2

2-4

4-8

8-10

10 соатдан ортиқ

более 10 часов

     

              

Ташкилот номи

Наименование организации

КТУТ

ОКПО

СТИР

ИНН

         




  

           

Ҳисобот даври

Отчетный период   





йил

год

     


I БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР, ЙЎНАЛИШЛАР (КАСБЛАР) БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ I. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ)

киши

человек

Мутахассислик

(касб) ёки (академик

лицей учун)

йўналиш номи

Наименование

Специальности

(профессии)

или направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутаха-

ссислик

(касб),

(академик

лицей

учун)

йўналиш

коди

Код

специ-

альности

(профес-

сии),

направ-

ления (для

академи-

ческого

лицея)

Жами

қабул

қилинди

Всего

при-

нято

улар-

дан

қизлар

из

них

дево-

чек

Курсларда

ўқиётганлар

Обучаются на курсах

Барча

курс-

ларда

ўқиёт-

ган-

лар,

жами

Обуча-

ются на

всех

курсах,

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

7-устун-

дан

тўлов

асосида

Из

графы

7 на

плат-

ной

основе

2019 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2019 году

2020 йилда

битириши

кутилаёт-

ганлар сони

Ожидае-

мое число

выпуск-

ников в

2020 году

I

II

III

IV

Жами

Всего

улар-

дан

қизлар

из них

дево-

чек

10-устун-

дан тўлов

асосида

Из

Графы

10 на

платной

основе

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

       















          















          















                















Жами

Итого

101


х






х



х



улардан аёллар

из них женщины

102

х






х



х




101-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 101 число лиц

с инвалидностью

103


х






х



х



улардан аёллар

из них женщины

104

х






х



х




101-сатрдан етимлар сони

Из строки 101 число сирот

105


х






х



х



улардан аёллар

из них женщины

106

х






х



х




101-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони

Из строки 101 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ

107


х






х



х


х

улардан аёллар

из них женщины

108

х






х



х



х

       


II - БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ *)

РАЗДЕЛ  II. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ *)  

киши

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

14 ёш ва

ундан

кичик

14 лет и

менее

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш

18 лет

19 ёш

19 лет

20 ёш

20 лет

21 ёш

21 год

22 ёш

22 года

23 ёш

23 года

24 ёш

24 года

25-30

ёш

25-30

лет

31 ёш ва

ундан

катта

31 лет и

старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

201















улардан аёллар

из них женщины

202















201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

из строки  201 число лиц с инвалидностью

203















улардан аёллар

из них женщины

204















201-сатрдан етимлар сони

из строки 201 число сирот

205















улардан аёллар

из них женщины

206















             

*) 2020 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони

*) число полных лет на 1 января 2020 года



III - БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ III. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ

киши

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код строки

Жами

Всего

шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбекский

қорақалпоқ

каракалпакский

рус

русский

қозоқ

казахский

туркман

туркменский

қирғиз

киргизский

тожик

таджикский

бошқалар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ўқувчилар сони

Число учащихся

301










                   


IV - БЎЛИМ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

РАЗДЕЛ  V. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ

киши

человек

Педагог ходимлар тоифаси

Категория педагогического персонала

Сатр

коди

Код

строки

Жами

ўқитувчи

ходимлар сони

(ўриндош-

ларсиз)

Всего

преподава-

тельский

персонал

(без совмес-

тителей)

Ўқитувчи ходимлар умумий сонидан (1-устун) қуйидаги

маълумотга эга бўлганлар:

Из общего числа преподавательского персонала (графа 1)

имеют образование:

Бундан

ташқари

ўриндошлар

сони

Кроме того,

число совмес-

тителей


олий

высшее

улардан

педагогик

из них

педаго-

гическое

тугаллан-

маган олий

незакон-

ченное

высшее

ўрта-

махсус

среднее

специ-

альное

улардан

педагогик

из них

педаго-

гическое

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

Жами   Всего

501








улардан аёллар    из них женщины

502








501-сатрдан:    из строки  501:









информатика ўқитувчилари

преподаватели информатики

503








улардан аёллар

из них женщины

504








чет тиллар ўқитувчилари

преподаватели иностранных языков

505








улардан аёллар

из них женщины

506








Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари

Мастера производственного обучения

507








улардан аёллар    из них женщины

508








501-сатрдан охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар

Из строки 501,  прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев

509


х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

510


х

х

х

х

х

х

Ўқитувчи ходимларнинг умумий сонидан (501 сатрдан) илмий даражага эга:

     Из общего числа преподавательского персонала (из строки 501) имеют ученную степень:

Фан номзоди   Кандидата наук

511


х

х

х

х

х


Фан доктори   Доктора наук

512


х

х

х

х

х


Фалсафа доктори  Доктор философии

513


х

х

х

х

х


              


VI- БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

РАЗДЕЛ  VI. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

            

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони, бирликда

Количество,

единиц

А

Б

1

Компьютер синфлари сони

Число компьютерных классов

601


уларда компьютерлар

в них компьютеров

602


Муассасада мавжудлиги:

Наличие в учреждении:



"ZiyoNet" тармоғига уланиш имконияти (1-ҳа, 2-йўқ)

доступа к сети "ZiyoNet" (1-да, 2-нет)

603


видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ)

видеопроектора (1-да, 2-нет)

604


электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ)

электронной доски  (1-да, 2-нет)

605


интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ)

интерактивной доски (1-да, 2-нет)

606


ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор     (1-ҳа, 2-йўқ)

телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов)   (1-да, 2-нет)

607


стационар телефон  (1-ҳа, 2-йўқ)

стационарного  телефона    (1-да, 2-нет)

608


Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи  дастурий таъминотлардан ташқари):

Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения):



алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ)

обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

609


мутахасисликлар бўйича махсус дастурий пакетлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

профессиональные пакеты программ  по специальностям (1-да, 2-нет)

610


компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет)

611


маълумотномалар, энцилопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет)

612


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии  учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

613


электрон кутубхона тизими  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет)

614


муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет)

615


бошқа дастурий таъминотлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

другие программные средства (1-да, 2-нет)

616


            


VII- БЎЛИМ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

РАЗДЕЛ VII. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ

         

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Лойиҳавий

қуввати

(ўринлар сони)

Проектная

мощность

(число мест)

Биноларнинг

умумий майдони,

квадрат метрлар

Общая

площадь зданий,

квадратных метров

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг

умумий

майдонидан

ижарага олинган

майдон,

квадрат метрлар

Из общей

площади зданий,

арендованная

площадь,

квадратных

метров

ижарага

берилгани

сдано

в аренду

ўқув

учебная

ўқув-

ёрдамчи

учебно-

вспомога-

тельная

ёрдамчи

подсобная

турар-жой

жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

701









шу жумладан:

в том числе:

ўқув-лаборатория бинолари

учебно-лабораторные здания

702









ётоқхона бинолари

здания общежитий

703









                 

Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони ( 704)_______________

Число лиц, нуждающихся в общежитии 

Улардан ётоқхонада яшайдиганлар ( 705) _______________

Из них проживают в общежитии

Устахоналарнинг мавжудлиги ( 706)____________ (1-ҳа, 2-йўқ)

Наличие мастерских                                                     (1-да, 2-нет)

Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) ( 707)________гектар

Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей)                                        гектар

               


VIII -БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСИНИНГ ТУРИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ

РАЗДЕЛ VIII. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

            

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр  коди

Код строки

Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи фақат битта хос рақам коди белгиланади

По каждой строке обводится только один соответствующий код

А

Б

1

Таълим муассасаси тури

Тип образовательного учреждения

801

1-Академик лицей            1-Академический лицей

2-Касб-ҳунар коллежи     2-Профессиональный колледж

                         


IX БЎЛИМ. ЧЕТ ЭЛЛИК ЎҚУВЧИЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ

РАЗДЕЛ IX. ИНФОРМАЦИЯ О ИНОСТРАННЫХ УЧАЩИХСЯ

киши

человек


Мамлакат коди

Код страны


Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

Улардан

қизлар

Из них

девочек

Барча курсларда

ўқиётганлар, жами

Обучаются на всех

курсах,  всего

улардан

қизлар

из них

девочек

2019 йилда

битирганлар

сони

Число

выпускников

в 2019 году

улардан

қизлар

из них

девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

901







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








           








            








          








          








           








           








        








          








          








        








                








                


Х БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДАГИ МАВЖУД ҚУЛАЙЛИКЛАР

ВА ОИВ ПРОФИЛАКТИКАСИ ВА ЖИНСИЙ САВОДХОНЛИК БЎЙИЧА

ҲАЁТИЙ КЎНИКМАЛАРНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДАСТУРЛАРИ

РАЗДЕЛ X. НАЛИЧИЕ БЛАГОУСТРОЙСТВ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ

УЧРЕЖДЕНИИ И ПРОГРАММ РАЗВИТИЯ ЖИЗНЕННЫХ НАВЫКОВ

ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ ВИЧ И ПОЛОВОГО ПРОСВЕЩЕНИЯ

                    

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Код строки

Мавжудлиги,

1-мавжуд,

2-мавжуд эмас

Наличие,

1-имеется,

2-не имеется

А

Б

1

Қуйидаги-

ларга эга:

Имеют

следуюшее:

Электр       1-ха,  2-йўқ

Электричество    1-да, 2-нет

1001


Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона) 1)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет) 1) 1-да, 2-нет

1002


улардан алоҳида ҳожатхоналар 2)      1-ха,  2-йўқ

из них, раздельные туалеты 2) 1-да, 2-нет

1003


улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар 2)      1-ха,  2-йўқ

из них, функционирующие раздельные туалеты 2) 1-да, 2-нет

1004


Яхшиланган ичимлик суви манбалари 3)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные источники питьевой воды 3)   1-да, 2-нет

1005


1005 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан       1-ха,  2-йўқ

из строки 1005 с имеющейся в наличии питьевой водой  1-да, 2-нет

1006


Қўл ювиш учун жиҳозлар 4)       1-ха,  2-йўқ

Устройства для мытья рук 4) 1-да, 2-нет

1007


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилма ва материалларга эга 5)       1-ха,  2-йўқ

Инфраструктуру и материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью) 5)       1-да, 2-нет

1008


ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари 6)       1-ха,  2-йўқ

Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения 6) 1-да, 2-нет

1009


            

1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.

2) Агар таълим муассасасида қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, ёки бир жинсли ўқувчилар учун мўлжалланган мактада ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу муассаса алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.

3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.

4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.

5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган.  Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.

6) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.


1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.

2) Образовательное учреждение учитываются как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.

3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец,  защищенный родник бутилированная вода.

4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.

5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.

Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.

6) Жизненные навыки для профилактики ВИЧ и половое просвещение

Если в образовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения. Образовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или как часть внеклассной деятельности.

     

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

  

       

      

        

        

Раҳбар

Руководитель

      

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________

Номер сертификата ЭЦП


Сертификатининг амал қилиш муддати__________________

Срок действия сертификата

        

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное за составление отчета        

      

_______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

       

________________________

(мансаби)

(должность)

      

_____________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)

         

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



Ҳисобот Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги “Янги технологиялар илмий-ахборот маркази” давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.

Отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр новых технологий" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.