1-умумтаълим шакли (йиллик). Ўқув йили бошига умумтаълим муассасасининг ҳисоботи
O`zbekiston Respublikasi
Davlat statistika qo`mitasining
2022-yil 16-noyabrdagi 23-mb-son qaroriga
65-ILOVA
STATISTIKA HISOBOTI
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ
Mansabdor shaxslarning statistika kuzatuvini olib borish uchun zarur bo`lgan hisobot va boshqa malumotlarni taqdim etmaslikda ifodalangan statistika hisobotlarini taqdim etish tartibini buzishi, hisobot malumotlarini buzib ko`rsatishi yoki hisobotlarni taqdim etish muddatlarini buzishi O`zbekiston Respublikasi Mamuriy javobgarlik to`g`risidagi kodeksining 215-moddasida belgilangan javobgarlikka sabab bo`ladi. Нарушение должностными лицами порядка представления статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Statistika hisobotlari, internet jahon axborot tarmog`i vositasida statistika hisobotini elektron shaklda yig`ish axborot tizimi e-Stat orqali elektron raqamli imzodan foydalangan holda taqdim etiladi. e-Stat avtomatlashtirilgan axborot tizimida mavjud bo`lgan statistika hisobotlarining elektron shaklini (namunasini) O`zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo`mitasining www.hisobot.stat.uz rasmiy saytidan olishingiz mumkin. Статистическая отчетность представляется посредством всемирной информационной сети Интернет через систему сбора статистической отчетности в электронном виде e-Stat с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы статистической отчетности (шаблоны), доступные в системе e-Stat, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.hisobot.stat.uz. O`zbekiston Respublikasining "Rasmiy statistika to`g`risida"gi Qonunining 32-moddasiga muvofiq, axborot xavfsizligi va malumotlarning maxfiyligi kafolatlanadi. Информационная безопасность и конфиденциальность данных гарантируется в соответствии со статьей 32 Закона Республики Узбекистан "Об официальной статистике". |
____/____ O`QUV YILI BOSHIGA UMUMTA`LIM
MUASSASASINING HISOBOTI
ОТЧЕТ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
НА НАЧАЛО ____/____ УЧЕБНОГО ГОДА
Тaqdim etadilar Представляют |
Taqdim etish muddati Срок представления |
1 umumta`lim shakli |
|
Xalq ta`limi vazirligining umumta`lim muassasalari; Boshqa idoralarning umumta`lim muassasalari, mulkchilik va tashkiliy-huquqiy shakllaridan qat`i nazar litsenziya asosida nodavlat ta`lim xizmatlarini ko`rsatuvchi yuridik shaxslar davlat statistika organlariga |
10-oktabrdan kechiktirmay |
Yillik Годовая |
|
Общеобразовательные учреждения Министерства народного образования; Общеобразовательные учреждения других ведомств, юридические лица, независимо от их формы собственности и организационно-правовой формы, на основе лицензии оказывающие негосударственные образовательные услуги, - Органам государственной статистики |
не позднее 10 октября |
Statistika hisobotini taqdim etish muddatining so`nggi kuni dam olish yoki bayram (ishlanmaydigan) kuniga to`g`ri kelsa, undan keyin keladigan birinchi ish kuni muddat tugaydigan kun deb hisoblanadi. Если последний день срока представления статистической отчетности приходится на выходной или праздничный (нерабочий) день, то днем окончания срока представления отчетности считается первый следующий за ним рабочий день. |
Tashkilot nomi Наименование организации |
KTUT ОКПО |
STIR ИНН |
|
Hisobot davri Отчетный период |
оy месяц |
yil год |
1-BOB. UMUMTA`LIM MUASSASASI TURI
ГЛАВА 1. ТИП ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
(B ustunda umumta`lim muassasasi turining bitta kodi belgilanadi)
(B графе обводится один код соответствующий виду
общеобразовательного учреждения)
Umumta`lim muassasasining turi Тип общеобразовательного учреждения |
Satr kodi Код строки |
А |
B |
Umumta`lim maktabi Общеобразовательная школа |
101 |
Boshlang`ich maktab Начальная школа |
102 |
Umumta`lim maktab-internati Общеобразовательная школа-интернат |
103 |
Maktab-internati (futbol akademiyasi, velosport, boks, shaxmat va boshqalar) Школа-интернат (футбольная академия, велоспорт, бокс, шахматы и другие) |
104 |
sanatoriy turidagi maktab-internatlari: школы-интернаты санаторного типа: |
|
skolioz bilan kasallangan bolalar uchun для детей, больных сколиозом |
105 |
sil va nafas olish organlarining surunkali kasalliklariga chalingan, alohida shart-sharoitlarda davolash va sog`lomlashtirishga muhtoj bo`lgan bolalar uchun для детей группы риска по туберкулезу и хроническим заболеваниям органов дыхания, нуждающиеся в лечении и оздоровлении в особых условиях |
106 |
jismoniy yoki ruhiy rivojlanishida nuqsoni bo`lgan bolalar uchun maktablar, maktab-internatlar: школы, школы-интернаты для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии: |
|
nutqida og`ir nuqsonlar bo`lgan bolalar uchun maktab-internat школа-интернат для детей с тяжелыми нарушениями речи |
107 |
tayanch-harakat apparatida nuqsoni bo`lgan bolalar uchun maktab-internat школа-интернат для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата |
108 |
ruhiy rivojlanishi sust bo`lgan bolalar uchun maktab-internat школа-интернат для детей с задержкой психического развития |
109 |
aqli zaif bolalar uchun (yordamchi) maktablar, maktab-internatlar: школы, школы-интернаты (вспомогательные) для умственно отсталых детей: |
|
aqli zaif bolalar uchun (yordamchi) maktab школа (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
110 |
aqli zaif bolalar uchun (yordamchi) maktab-internat школа-интернат (вспомогательная) для умственно отсталых детей |
115 |
kar (eshitmaydigan), zaif eshitadigan va keyinchalik kar bo`lgan bolalar uchun aralash turdagi maktab-internat школа-интернат смешанного типа для глухих (неслышающих), слабослышащих и позднооглохших детей |
116 |
ko`zi ojiz (ko`r), zaif ko`radigan va keyinchalik ko`r bo`lgan bolalar uchun aralash turdagi maktab-internat школа-интернат смешанного типа для незрячих (слепых), слабовидящих и поздноослепших детей |
117 |
alohida sharoitlarda ta'minlash, tarbiyalash va ta`lim berishga muhtoj bolalar uchun maktab школа для детей, нуждающихся в особых условиях содержания, воспитания и образования |
118 |
ayrim fanlar chuqur o`rganiladigan maktablar, maktab-internatlar: школы, школы-интернаты с углубленным изучением отдельных предметов: |
|
Ixtisoslashtirilgan umumta`lim muassasalari (maktablar, maktab-internatlar) Специализированные общеобразовательные учреждения (школы, школы-интернаты) |
119 |
Prezident tа`lim muаssаsаlаri аgentligi tizimidаgi ixtisoslаshtirilgаn mаktаblаr va maktab-internatlar Специализированных школ и школы-интернаты при агентстве президентских образовательных учреждений |
120 |
O`quv-tarbiya komplekslari: Учебно-воспитательные комплексы: |
|
maktabgacha ta`lim tashkiloti va boshlang`ich ta`lim faoliyatini amalga oshiruvchi muassasa (bolalar bog`chasi - maktab) учреждение, осуществляющие дошкольное образовательная организация и начальное образование (детский сад - школа) |
121 |
maktab sinflari bo`lgan akademik litsey yoki kollej академический лицей или колледж, имеющий школьные классы |
122 |
Umumta`lim dasturi bo`yicha ta`limni amalga oshirmaydigan, lekin o`tgan o`quv yilida bitiruvchilar chiqargan muassasa Учреждение, не осуществляющее обучение по общеобразовательной программе, но выпустившее учащихся в предыдущем учебном году |
123 |
2-BOB. UMUMTA`LIM MUASSASASI O`QUVCHILARI
SONINING O`ZGARISHI
ГЛАВА 2. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
____- yil 5- sentabr holatiga o`quvchilar Учащихся по состоянию на 5 сентября ____ года
|
____/____ o`quv yili va yozgi ta`til davomida: В течение и летних каникул ____/____ учебного года: |
Keyingi sinfga o`tkazilgan yoki ____- yilda maktabni bitirgan o`quvchilar Число учащихся, переведенных в следующий класс или окончивших школу в ____ году |
||||
kelgan o`quvchilar soni число прибывших учащихся |
ketgan o`quvchilar soni число выбывших учащихся |
|||||||
jami всего |
ulardan qizlar: из них девочек |
jami всего |
ulardan qizlar: из них девочек |
|||||
jami всего |
ulardan qizlar из них девочек |
|||||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
8 |
9 |
1-sinf / 1-класс |
201 |
|||||||
2-sinf / 2-класс |
202 |
|||||||
3-sinf / 3-класс |
203 |
|||||||
4-sinf / 4-класс |
204 |
|||||||
5-sinf / 5-класс |
205 |
|||||||
6-sinf / 6-класс |
206 |
|||||||
7-sinf / 7-класс |
207 |
|||||||
8-sinf / 8-класс |
208 |
|||||||
9-sinf / 9-класс |
209 |
|||||||
10-sinf / 10-класс |
210 |
|||||||
11-sinf / 11-класс |
211 |
|||||||
Jami / Всего |
212 |
3-BOB. SINFLAR BO`YICHA O`QUVCHILARNING TARKIBI
ГЛАВА 3. СОСТАВ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Sinflar soni, birlik Число классов, единиц |
____- yil 5- sentabr holatiga o`quvchilar soni Число учащихся по состоя- нию на 5 сентября ____ г.
|
Jami o`quvchilar sonidan (2-ustundan): Из числа учащихся всего (из графы 2): |
Bundan tashqari, quyidagi maxsus sinflarda ta`lim olayotgan o`quvchilar: Кроме того, обучающихся в специальных классах: |
|||||||
qizlar девочек |
ikkinchi yil o`qiyotganlar второгодники |
maktab-internat tarbiyalanuvchi- lari воспитанники школ-интернатов |
korreksiya sinflarida, tenglashtiruvchi sinflarda в коррекционных классах, классах выравнивания |
jismoniy yoki ruhiy rivojlanishida nuqsoni bo`lgan bolalar uchun для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии |
||||||||
jami всего |
qizlar девочек |
jami всего |
qizlar девочек |
jami всего |
qizlar девочек |
jami всего |
qizlar девочек |
|||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1-sinf / 1-класс |
301 |
|||||||||||
2-sinf / 2-класс |
302 |
|||||||||||
3-sinf / 3-класс |
303 |
|||||||||||
4-sinf / 4-класс |
304 |
|||||||||||
5-sinf / 5-класс |
305 |
|||||||||||
6-sinf / 6-класс |
306 |
|||||||||||
7-sinf / 7-класс |
307 |
|||||||||||
8-sinf / 8-класс |
308 |
|||||||||||
9-sinf / 9-класс |
309 |
|||||||||||
10-sinf / 10-класс |
310 |
|||||||||||
11-sinf / 11-класс |
311 |
|||||||||||
Jami / Всего |
312 |
4-BOB. SINFLAR VA TA`LIM OLIB BORILADIGAN TILLAR BO`YICHA
O`QUVCHILARNING TAQSIMLANISHI
ГЛАВА 4. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ
И ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
o`quvchilar soni, jami Число учащихся, всего |
shu jumladan, ta`lim olib boriladigan tillar bo`yicha: в том числе по языкам обучения: |
||||||||
o`zbek узбекский |
qoraqalpoq каракалпакский |
rus русский |
qozoq казахский |
turkman туркменский |
qirg`iz киргизский |
tojik таджикский |
ingliz англиский |
boshqalar другие |
|||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1-sinf / 1-класс |
401 |
||||||||||
2-sinf / 2-класс |
402 |
||||||||||
3-sinf / 3-класс |
403 |
||||||||||
4-sinf / 4-класс |
404 |
||||||||||
5-sinf / 5-класс |
405 |
||||||||||
6-sinf / 6-класс |
406 |
||||||||||
7-sinf / 7-класс |
407 |
||||||||||
8-sinf / 8-класс |
408 |
||||||||||
9-sinf / 9-класс |
409 |
||||||||||
10-sinf / 10-класс |
410 |
||||||||||
11-sinf / 11-класс |
411 |
||||||||||
Jami / Всего |
412 |
5-BOB. O`QUVCHILARNING YOSHI BO`YICHA TARKIBI
ГЛАВА 5. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ
(tug`ilganlik haqidagi hujjatlarga asosan ____- yil 1- yanvar holatiga
bo`lgan yoshi bo`yicha tuziladi)
(составляется на основании документов о рождении, число лет
по состоянию на 1 января ____ года)
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
O`quv- chilar soni, jami Число учащихся, всего |
shu jumladan, yoshi bo`yicha: в том числе по возрастам: |
||||||||||||
7 yosh 7 лет |
8 yosh 8 лет |
9 yosh 9 лет |
10 yosh 10 лет |
11 yosh 11 лет |
12 yosh 12 лет |
13 yosh 13 лет |
14 yosh 14 лет |
15 yosh 15 лет |
16 yosh 16 лет |
17 yosh 17 лет |
18 yosh va undan katta 18 лет и старше |
||||
А |
B |
1 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
1-sinf 1-класс |
jami всего |
501 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
502 |
||||||||||||||
2-sinf 2-класс |
jami всего |
503 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
504 |
||||||||||||||
3-sinf 3-класс |
jami всего |
505 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
506 |
||||||||||||||
4-sinf 4-класс |
jami всего |
507 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
508 |
||||||||||||||
5-sinf 5-класс |
jami всего |
509 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
510 |
||||||||||||||
6-sinf 6-класс |
jami всего |
511 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
512 |
||||||||||||||
7-sinf 7-класс |
jami всего |
513 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
514 |
||||||||||||||
8-sinf 8-класс |
jami всего |
515 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
516 |
||||||||||||||
9-sinf 9-класс |
jami всего |
517 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
518 |
||||||||||||||
10-sinf 10-класс |
jami всего |
519 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
520 |
||||||||||||||
11-sinf 11-класс |
jami всего |
521 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
522 |
||||||||||||||
Jami Всего |
jami всего |
523 |
|||||||||||||
qizlar девочек |
524 |
6-BOB. CHET TILLARIDA O`QITILAYOTGAN
O`QUVCHILARNING TAQSIMLANISHI
ГЛАВА 6. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ
ОБУЧАЮЩИХСЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
O`quvchilar soni, jami Число учащихся, всего |
shu jumladan, o`qitiladigan chet tillari bo`yicha: в том числе обучающихся иностранным языкам: |
||||||||||
ingliz англий- ский |
fransuz француз- ский |
nemis немец- кий |
ispan испан- ский |
ivrit еврей- ский |
koreys корей- ский |
arab араб- ский |
yapon япон- ский |
xitoy китай- ский |
hind хинди |
boshqalar другие |
|||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1-sinf / 1-класс |
601 |
||||||||||||
2-sinf / 2-класс |
602 |
||||||||||||
3-sinf / 3-класс |
603 |
||||||||||||
4-sinf / 4-класс |
604 |
||||||||||||
5-sinf / 5-класс |
605 |
||||||||||||
6-sinf / 6-класс |
606 |
||||||||||||
7-sinf / 7-класс |
607 |
||||||||||||
8-sinf / 8-класс |
608 |
||||||||||||
9-sinf / 9-класс |
609 |
||||||||||||
10-sinf / 10-класс |
610 |
||||||||||||
11-sinf / 11-класс |
611 |
||||||||||||
Jami/ Всего |
612 |
7- BOB. IJTIMOIY YORDAMGA MUHTOJ O`QUVCHILARNING
YOSHI BO`YICHA TARKIBI
ГЛАВА 7. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ, ОТНОСЯЩИХСЯ
К СОЦИАЛЬНО-УЯЗВИМОЙ КАТЕГОРИИ
(tug`ilganlik haqidagi hujjatlarga asosan 2024- yil 1- yanvar holatiga
bo`lgan yoshi bo`yicha tuziladi)
(составляется на основании документов о рождении, число лет
по состоянию на 1 января 2024 года)
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Jami Всего |
shu jumladan: в том числе: |
|||||||||||
7 yosh 7 лет |
8 yosh 8 лет |
9 yosh 9 лет |
10 yosh 10 лет |
11 yosh 11 лет |
12 yosh 12 лет |
13 yosh 13 лет |
14 yosh 14 лет |
15 yosh 15 лет |
16 yosh 16 лет |
17 yosh 17 лет |
18 yosh va undan katta 18 лет и старше |
|||
А |
B |
1 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Yakka tartibda uy sharoitida o`qiyotgan bolalar soni Число детей, обучающихся индивидуально на дому |
701 |
|||||||||||||
ulardan qizlar из них девочек |
702 |
|||||||||||||
Jismoniy yoki ruhiy rivojlanishida nuqsoni bo`lgan bolalar uchun sinflarda o`quvchilar soni Число учащихся в классах для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии |
703 |
|||||||||||||
ulardan qizlar из них девочек |
704 |
8-BOB. UMUMTA`LIM MUASSASASI PEDAGOGLARI
ГЛАВА 8. ПЕДАГОГИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Jami pedagog xodimlar soni Общее число педагоги- ческих работ- ников |
1-ustun- dan ayollar из графы 1 женщин |
Jami pedagog xodimlar sonidan (1-ustundan) quyidagi ma`lumot darajasiga va malakaviy toifaga ega bo`lganlar: Из общего числа педагогических работников (из графы 1) имеют степень образования и квалификационные категории: |
|||||||
oliy ma`lu- mot высшее образова- ние |
ulardan pedago- gik из них педаго- гическое |
o`rta- maxsus ma`lu- mot среднее специаль- ное образова- ние |
ulardan pedago- gik из них педагоги- ческое |
oily toifa высшую категорию |
birinchi toifa первую категорию |
ikkinchi toifa вторую категорию |
mutaxas-sis toifasi категорию специа- листа |
||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Jami pedagoglar, o`rindoshlarsiz (802 - 826-satrlar yig`indisi), shu jumladan: Всего педагогов, без совместителей (сумма строк 802 - 826), в том числе |
801 |
||||||||||
maktabning fanlar bo`yicha ta`lim bermaydigan rahbarlari руководители школы, не преподающие обучение по предметам |
802 |
||||||||||
Boshlang`ich sinf o`qituvchilari учителя начальных классов |
803 |
||||||||||
fanlar bo`yicha pedagoglar (maktab rahbarlarini qo`shgan xolda): ona tili va adabiyoti педагоги по предметам (включая руководителей школ):родного языка и литературы |
804 |
||||||||||
o`zbek tili va adabiyoti узбекского языка и литературы |
805 |
||||||||||
rus tili va adabiyoti русского языка и литературы |
806 |
||||||||||
qoraqalpoq tili va adabiyoti каракалпакского языка и литературы |
807 |
||||||||||
tojik tili va adabiyoti таджикского языка и литературы |
808 |
||||||||||
tarix va davlat va huquq asoslari истории и основ государства и права |
809 |
||||||||||
tarbiya воспитания |
810 |
||||||||||
fizika физики |
811 |
||||||||||
matematika математики |
812 |
||||||||||
informatika va axborot texnologiya информатики и информационные технологии |
813 |
||||||||||
kimyo химии |
814 |
||||||||||
geografiya географии |
815 |
||||||||||
biologiya биологии |
816 |
||||||||||
ingliz tili английского языка |
817 |
||||||||||
nemis tili немецкого языка |
818 |
||||||||||
fransuz tili французского языка |
819 |
||||||||||
boshqa chet tillar других иностранных языков |
820 |
||||||||||
musiqa va qo`shiq музыки и пения |
821 |
||||||||||
tasviriy san`at, chizmachilik изобразительного искусства, черчения |
822 |
||||||||||
jismoniy tarbiya физической культуры |
823 |
||||||||||
texnologiya технология |
824 |
||||||||||
chaqiruvga qadar Boshlang`ich tayyorgarlik допризывная начальная подготовка |
825 |
||||||||||
boshqa pedogoglar прочие педагоги |
826 |
||||||||||
Pedagoglar umumiy sonidan ( 801-satrdan): direktor Из общего числа педагогов (из строки 801): директор |
827 |
||||||||||
o`quv ishlari bo`yicha direktor o`rinbosari заместитель директора по учебной работе |
828 |
||||||||||
ma`naviy - ma`rifiy ishlar bo`yicha direktor o`rinbosari заместитель директора по духовно - просветительской работе |
829 |
||||||||||
falsafa doktori (Doctor of Philosophy (PhD)fan momzodlari доктора философии (Doctor of Philosophy (PhD) кандидаты наук |
830 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Fan doktorlari (Doctor of Science (DSc) доктора наук (Doctor of Science (DSc) |
831 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Undan tashqari: Кроме того: defektologlar дефектологов |
832 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
ulardan logopedlar из них логопеды |
833 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
psixologlar психологи |
834 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
o`rindoshlik asosida ishlayotgan o`qituvchilar преподаватели, работающие по совместительству |
835 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
801-satrdan inklyuziv ta`lim metodi bo`yicha o`qiganlar Из строки 801 обучены методам инклюзивного образования |
836 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
oxirgi 12 oy davomida qayta tayyorlash yoki malaka oshirish kurslarida o`qiganlar прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев |
837 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||
ulardan Boshlang`ich sinf o`qituvchilari из них учителя начальных классов |
838 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9- BOB. MASHG`ULOTLARNING SMENALILIGI
ГЛАВА 9. СМЕННОСТЬ ЗАНЯТИЙ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
1-smenada в 1-ю смену |
2- smenada во 2-ю смену |
3- smenada в 3-ю смену |
А |
B |
1 |
2 |
3 |
Sinflar soni, birlik Число классов, единиц |
901 |
|||
O`quvchilar soni, kishi Число учащихся, человек |
902 |
10 - BOB. AXBOROT-KOMMUNIKATSIYa TEXNOLOGIYaLARI
ГЛАВА 10. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Soni, birlikda Количество, единиц |
А |
B |
1 |
Kompyuter sinflari soni Число компьютерных классов |
1001 |
|
ularda kompyuterlar в них компьютеров |
1002 |
|
1202-satrdan Internet tarmog`iga ulangan kompyuterlar soni из строки 1202 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет |
1003 |
|
Shundan lokal tarmoqqa ulangan kompyuterlar soni Из них подключенных к локальным сетям |
1004 |
|
Wi-Fi qurilmalarni mavjudligi (1-ha, 2-yo`q) Наличие Wi-Fi устройств (1-да, 2-нет) |
1005 |
|
Muassasada mavjudligi: Наличие в учреждении: |
||
videoproyektor (1-ha, 2-yo`q) видеопроектора (1-да, 2-нет) |
1006 |
|
elektron doska (1-ha, 2-yo`q) электронной доски (1-да, 2-нет) |
1007 |
|
interaktiv doska (1-ha, 2-yo`q) интерактивной доски (1-да, 2-нет) |
1008 |
|
o`quv jarayonida (videoo`qitish materiallarini ko`rish uchun) foydalanadigan televizor (1-ha, 2-yo`q) телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра виде обучающих материалов) (1-да, 2-нет) |
1009 |
|
statsionar telefon (1-ha, 2-yo`q) стационарного телефона (1-да, 2-нет) |
1010 |
11- BOB. MAKTAB BINOLARI VA O`QITISHNING
TEXNIKA VOSITALARI
ГЛАВА 11. ШКОЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЕ
СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Soni, birlikda Количество, единиц |
А |
B |
1 |
Ta`lim muassasasining pasporti bo`yicha loyihaviy quvvati, o`quv o`rinlari Проектная мощность общеобразовательного учреждения, ученических мест по паспорту учреждения |
1101 |
|
Internatning loyihaviy quvvati, muassasa pasporti bo`yicha o`rin Проектная мощность интерната, мест по паспорту учреждения |
1102 |
|
Sinf xonalari soni (o`quv xonalari va laboratoriyalarni qo`shgan holda) - jami birlik Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории) - всего единиц |
1103 |
|
Kutubxona/ Библиотека |
1104 |
|
Sport zali / Спортивный зал |
1105 |
|
Sport maydonchasi / Спортивная площадка |
1106 |
|
Cho`milish havzasi / Плавательный бассейн |
1107 |
|
Оshxona (bufet) / Столовая (буфет) |
1108 |
|
ularda o`rinlar soni, birlik / в них число посадочных мест, единиц |
1109 |
|
Kanalizatsiya / Канализация |
1110 |
|
Markazlashtirilgan isitish tizimi / Централизованная отопительная система |
1111 |
|
Yakka tartibdagi isitish tizimi / Индивидуальная отопительная система |
1112 |
|
Ta`lim muassasasi o`quv inshootlarining texnik holati kapital ta`mirga muhtoj 1-ha, 2-yo`q Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения требуют капитального ремонта 1-да, 2-нет |
1113 |
|
Ta`lim muassasasi o`quv inshootlarining texnik holati yaroqsiz holatda 1-ha, 2-yo`q Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения находятся в аварийном состоянии 1-да, 2-нет |
1114 |
|
Ta`lim muassasasining inshooti kapital ta`mirda 1-ha, 2-yo`q Здание образовательного учреждения находится на капитальном ремонте 1-да, 2-нет |
1115 |
|
Ta`lim muassasasi vaqtincha ishlamaydi 1-ha, 2-yo`q Образовательное учреждение временно не работает 1-да, 2-нет |
1116 |
|
Elektr 1-xa, 2-yo`q Электричество 1-да, 2-нет |
1117 |
|
Yaxshilangan sanitariya-gigiyena jihozlari (hojatxona)1) 1-ha, 2-yo`q Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет)1) 1-да, 2-нет |
1118 |
|
ulardan alohida hojatxonalar2) 1-ha, 2-yo`q из них, раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет |
1119 |
|
ulardan ishlaydigan alohida hojatxonalar2) 1-ha, 2-yo`q из них, функционирующие раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет |
1120 |
|
Yaxshilangan ichimlik suvi manbalari3) 1-ha, 2-yo`q Улучшенные источники питьевой воды3) 1-да, 2-нет |
1121 |
|
ulardan vodoprovod из них водопровод 1-да, 2-нет |
1122 |
|
1444 satrdan mavjud ichimlik suvi bilan 1-ha, 2-yo`q из строки 1444 с имеющейся в наличии питьевой водой 1-да, 2-нет |
1123 |
|
Qo`l yuvish uchun jihozlar4) 1-ha, 2-yo`q Устройства для мытья рук4) 1-да, 2-нет |
1124 |
|
Imkoniyati cheklangan (nogironligi bo`lgan) bolalar uchun moslashtirilgan infratuzilmaga ega 5) 1-ha, 2-yo`q Инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5) 1-да, 2-нет |
1125 |
|
Imkoniyati cheklangan (nogironligi bo`lgan) bolalar uchun moslashtirilgan materiallarga ega6) 1-ha, 2-yo`q Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6) 1-да, 2-нет |
1150 |
1) Yaxshilangan sanitariya-gigiyena jihozlariga: usti yopilgan axlat to`kiladigan o`ra, ventilyatsiyaga ega axlat to`kiladigan o`ra; yuviladigan hojatxona yoki yuvish uchun bak qo`yilgan hojatxona; kompostli hojatxonalar kiradi.
2) Agar maktabda qizlar uchun alohida hojatxona, o`g`il bolalar uchun alohida hojatxona mavjud bo`lsa, yoki faqatgina o`g`il bolalar yoki qizlar uchun mo`ljallangan maktabda hojatxona mavjud bo`lsa ushbu maktab alohida hojatxonaga ega hisoblanadi. Ta`lim muassasasidagi hojatxonalar yaroqli holatda va teshigi berkitilmagan bo`lsa, yuviladigan hojatxona yoki yuvish uchun bak qo`yilgan hojatxona suv bilan ta`minlangan holda, ushbu muassasa ishlaydigan hojatxonaga ega hisoblanadi.
3) Yaxshilangan ichimlik suvi manbaiga quyidagilar kiradi: vodoprovod, kolonka, artezian quduq, trubali quduq, himoyalangan buloq, butilkalangan suv.
4) Qo`l yuvish uchun jihozlar - suv va sovun bilan ta`minlangan, barcha o`g`il-qizlar foydalanishi mumkin bo`lgan ishlaydigan jihozlar.
5) Moslashtirilgan infratuzilma - ta`lim muassasalariga oid, barcha foydalanuvchilar tomonidan, shu jumladan nogironlikning turli shakllariga ega bo`lgan shaxslar tomonidan kirish, foydalanish va chiqishni amalga oshirish imkoni uchun mavjud bo`lgan har qanday sharoitni anglatadi. Hammaboplik binoga mustaqil yaqinlashish, ichiga kirish, evakuatsiya qilishda va/yoki binodan va uning qulayliklaridan hamda qurilmalaridan (misol uchun, suv ta`minoti va sanitariya) foydalanish davomida barcha potentsial foydalanuvchilarning sog`lig`i, havfsizligi va xotirjamligi kafolatlanganligiga qaratilgan.
6) Moslashtirilgan materiallar - bu nogironligi bo`lgan/imkoniyati cheklangan bolalar va pedagog xodimlar tomonidan ta`lim olishi va maktabgacha ta`lim muassasaning ijtimoiy hayotida to`liq ishtirok etishi uchun imkoniyat beruvchi o`quv materiallari, yordamchi mahsulotlar. Hamma foydalanishi mumkin bo`lgan o`quv materiallarni o`z ichiga nogironligi bo`lgan / imkoniyati cheklangan bolalar va pedagog xodimlar tomonidan foydalanishiga mo`ljallangan tegishli formatlardagi, ya`ni Brayl shriftidagi, ishorali tildagi va sodda ko`rinishdagi darsliklar, o`quv materiallari, test sinovlari va boshqalarni o`z ichiga oladi.
1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.
2) Школа учитывается как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитывается как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.
3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец, защищенный родник, бутилированная вода.
4) Основные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.
5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.
6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и представляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.
Izoh: agar hisobotda ko`rsatilgan ma`lumotlar oldingi davrlarda taqdim etilgandan tubdan farq qilsa, sababini ko`rsating Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину |
|
Statistika hisoboti shaklini to`ldirishga sarflangan vaqt, soatda (keraklisini belgilang) Время, затраченное на заполнение формы статистической отчетности, в часах (нужное отметить) |
|||||
1 soatgacha до 1 часа |
1-2 |
2-4 |
4-8 |
8-10 |
10 soatdan ortiq более 10 часов |
Rahbar Руководитель |
___________________________ (F.I.O.) (Ф.И.О.) |
ERI sertifikatining tartib raqami _______________________ Номер сертификата ЭЦП
Sertifikatning amal qilish muddati ______________________ Срок действия сертификата |
|
Statistika hisobotini tuzish uchun mas`ul bo`lgan mansabdor shaxs Должностное лицо, ответственное за составление статистического отчета |
_______________________ (F.I.O.) (Ф.И.О.) |
________________________ (mansabi) (должность) |
_____________________ (aloqa telefoni) (контактный телефон) |
Tashkilotning elektron pochta manzili: __________________________________________
Адрес электронной почты организации:
Statistika hisoboti elektron raqamli imzo bilan tasdiqlanadi.
Статистический отчет подтверждается электронной цифровой подписью.