Сотувчи – комиссионер – субкомиссионер – маркетплейс

Саволнинг ID си: 24414
Комиссионер хизматларининг моҳияти комитентларнинг маълумотлари ва материалларини онлайн витринага (веб-сайт, мобил илова) жойлаштиришдан иборат бўлиб, фойдаланувчига маҳсулот / хизматни тўғридан-тўғри комитентдан расмийлаштиришга имкон берадиган функционални тақдим этишдан, шунингдек комитент товарларини тарғиб қилиш бўйича хизматлардан иборат. Бунда: 1) сайт ва мобил иловадаги товарлар/хизматлар бевосита комитент томонидан жойлаштирилади; 2)комиссионер товарларни сотиш ва тўлаш учун аллақачон маркетплейс сифатида рўйхатдан ўтган субкомиссионерни жалб қилади.
Агар товарлар/хизматлар реализациясини субкомиссионер амалга оширса, комиссионер (фойдаланувчиларга сайт ва мобил иловага киришни таъминлайдиган юридик шахс) маркетплейс сифатида мустақил равишда рўйхатдан ўтиши керакми?
Экспертларнинг жавоблари:

Тўлиқ матн "Norma" компаниялари гуруҳи мижозлари учун очиқ.

Ўз ҳисоб ёзувингиз билан киринг ёки рўйхатдан ўтинг

Norma.uz сайтидаги ҳисоб ёзувингиздан фойдаланишингиз мумкин. Ҳисоб ёзувингиз бўлмаса, рўйхатдан ўтинг