Образец акта приема-передачи кадровых документов при прекращении трудового договора

Саволнинг ID си: 13654
Наша сотрудница написала заявление на увольнение. Она работала в отделе кадров и вела параллельно архивное дело. После подачи заявления на увольнение, ее попросили оформить акт приема-передачи документов.
Как составляется акт приема-передачи документов при прекращении трудового договора и при каких условиях нужно его составлять?
Экспертларнинг жавоблари:

Ушбу материални фақат Buxgalter Pro фойдаланувчилари ўқий оладилар.

Фойдаланиш учун ҳақ тўладингизми? Логин ва пароль бўйича сайтга киринг.

Фойдаланиш имконига эга эмасмисиз? Синов версиясини расмийлаштириб, тизимнинг барча афзалликларини баҳоланг!

Синов версиясини расмийлаштириш


Buxgalter Pro да ҳар куни самарали ишлаш учун тайёр ечимлар, бахгалтерия ўтказмалари ва ҳужжатлар намуналари тўпланган. Амалиётчилар ва солиқ маслаҳатчиларининг амалдорлар билан келишилган эксперт тушунтиришларидан фойдаланинг!

lock