Учет имущества у арендатора при оперативной аренде

Саволнинг ID си: 15231
Наш учредитель сдает нам в аренду во временное пользование: офисную мебель и компьютеры на основании договора аренды. За их использование наше предприятие раз в полугодие оплачивает арендную плату за минусом НДФЛ.
Какие делаются проводки по отражению в балансе арендованного имущества и оплате арендной платы?
Экспертларнинг жавоблари:

Ушбу материал фақат Buxgalter Pro фойдаланувчилари учун очиқ. Синов тариқасида киришни расмийлаштириш

Сиз исталган масала юзасидан бизга ёзишингиз ёки 1172 рақамига қўнғироқ қилишингиз мумкин

Сайтга кириш имконига эга бўлсангиз, ўз логин ва паролингиз билан киринг
lock